Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Mange lar seg skremme av kvinner. Vi kan se på dem og tenke at hun ikke er det minste interessert å snakke med noen som oss. Dagens jenter har bare en naturlig aura av selvgodhet og kan virke utilnærmelige. Dette kan dere takke min generasjon for...sorry.

Hvordan? Frem til midten av 80-tallet var det vanlig å plystre på jentene, smile til dem, eller bare gi komplimenter (dette praktiseres forøvrig fortsatt i landene rundt Middelhavet, og det fungerer glimrende). I jappetiden fikk Janteloven en real vitamininnsprøytning, og hele konseptet med du skal ikke tro du er noe nådde nye høyder. Vi plystret på jentene, de som snudde seg ble kalt innbilske, og de som ikke snudde seg (kloke av skade) ble kalt overlegne.

Det er ikke vanskelig å se for seg hvordan dette var en negativ spiral som ikke førte med seg noe positivt overhodet - igjen: Sorry!

Dette kan fortsatt snus, og jeg oppfordrer alle til å starte plystringen allerede i dag. Det vil ta litt tid før det blir godt mottatt, men vi menn er ingenting om ikke villige til å gå langt for å innynde oss hos det motsatte kjønn...

Sånn skal det gjøres. Sørg for at det skjer ute i offentligheten, da plystring i mørke bakgater og parkeringshus garantert vil gjøre mer skade enn nytte.

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Har en bedre ide: vi jenter tar over plystringen så kan dere være sexobjekter istedet.
Og vi skal vel ikke tilfeldigvis kvitte oss med kvinners stemmerett, og mulighet til å kjøre bil når vi er i gang?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Har en bedre ide: vi jenter tar over plystringen så kan dere være sexobjekter istedet.
Og vi skal vel ikke tilfeldigvis kvitte oss med kvinners stemmerett, og mulighet til å kjøre bil når vi er i gang?


Wow, det var ikke sånn ment. Det var et forsøk på humor hvor jeg skulle sette oss menn i et dårlig lys... Fail?
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
  • Los
  • Los
Humoren er på plass, men folk som står nær ting og er treffpunktet ser det kanskje ikke.. Jeg som mann ser en klar humor her, som setter menn som ikke kan behandle kvinner i søkelyset.. Men kanskje jenter, fordi det er dem det har gått ut over, tar seg nær av det og glemmer å se etter humoren? Vet ikke..

Jeg støtter meg i alle fall fult på vår kjæres Tom Waits når det gjelder forholdet mellom kvinner og menn:

"There ain't enough raised right men.
It takes a raised right man to keep a happy hen.
I said there ain't enough raised right men."
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Hehe, tror du har missforstått innholdet i denne bloggen Lykkedragen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Kjempegod blogg Tor-Erik, du har så rett!

Man bare vet at du styrer GR med stil når du begynner å blogge om hva kvinner vil ha

Jeg har bare ett eneste problem: Jeg lærte aldri å plystre
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg har bare ett eneste problem: Jeg lærte aldri å plystre


Pris deg lykkelig. Folks plystring er kanskje noe av det mest irriterende som finnes - min egen inkludert.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
IM GONNA BLOW THA WHISTLE BABY
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Hm.. Vet ikke helt jeg, jenter plystrer etter meg hele tiden uansett.
Nei så faen, vi skal da opp på Klingenberg å ha oss en svingom!
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Har en bedre ide: vi jenter tar over plystringen så kan dere være sexobjekter istedet.
Og vi skal vel ikke tilfeldigvis kvitte oss med kvinners stemmerett, og mulighet til å kjøre bil når vi er i gang?


Dette er selve essensen av "problemet".. Ord blir fattig

Siterer Gamingisforlife:
IM GONNA BLOW THA WHISTLE BABY


I`m sure you will..
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
IM GONNA BLOW THA WHISTLE BABY

Hehe...(!)..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jeg kan ikke plystre.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Los
  • Los
Når jeg leste dette tenkte jeg litt på Samfunnsfag læreren min som hadde om kvinner i ledelse med oss. Hun holdt så hardt på de problemene kvinner hadde før at den gode viljen som min generasjon gutter prøvde å vise ble vridd rundt og brukt som en del av "problemet". Noe som igjen gjorde at vi guttene ble irritert og frustrert på jentene som var enig med læreren..

For eksempel henviste hun til at det at det fantes rosa globuser var dårlig gjort ovenfor jenter, fordi de trengte at ting var rosa for å orke å lære geografi. Jeg sa meg enig i at det var teit, og sammenlignet det med at man skulle produsere vaskemaskiner med flammer på for at gutter skulle orke å ta vasken. Nei, det er ikke helt likt, men begge viser til oppgaver som egentlig er sidestilt personens kjønn og alle burde kunne det. Men ikke bare avviste hun sammenligningen min, men hun skjelte meg ut foran klassen og mente at jeg var en del av "problemet".

Og om det er noe jeg ikke tåler er det å bli sammenlignet med en gruppe som jeg tar avstand fra, og ikke kunne få forsvare meg fordi når man er en del av "problemet" får man ikke uttale seg. Det vil si at jeg var "anti-kvinner i ledelse og kunnskap" og fordi jeg "var det" kunne jeg ikke få uttrykke meg mer om det..

Om kvinner vil kommer seg videre må de se at majoriteten av menn i dag prøver å hjelpe dem videre, og ikke lete og hele tiden prøve å finne problemer.. Fordi da dytter de oss bare lenge vekk, og problemet vil fornyes.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
at det fantes rosa globuser Hæ? Gjør det?

Øh, ang. bloggen må jeg si at jeg driter vel en lang marsj i om det plystres eller ikke....jeg vil ha en ROSA GLOBUS!!!!
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
  • Los
  • Los
Læreren min hadde et bilde av det, så finnes en plass gjør det hehe
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Når jeg leste dette tenkte jeg litt på Samfunnsfag læreren min som hadde om kvinner i ledelse med oss. Hun holdt så hardt på de problemene kvinner hadde før at den gode viljen som min generasjon gutter prøvde å vise ble vridd rundt og brukt som en del av "problemet". Noe som igjen gjorde at vi guttene ble irritert og frustrert på jentene som var enig med læreren..

For eksempel henviste hun til at det at det fantes rosa globuser var dårlig gjort ovenfor jenter, fordi de trengte at ting var rosa for å orke å lære geografi. Jeg sa meg enig i at det var teit, og sammenlignet det med at man skulle produsere vaskemaskiner med flammer på for at gutter skulle orke å ta vasken. Nei, det er ikke helt likt, men begge viser til oppgaver som egentlig er sidestilt personens kjønn og alle burde kunne det. Men ikke bare avviste hun sammenligningen min, men hun skjelte meg ut foran klassen og mente at jeg var en del av "problemet".

Og om det er noe jeg ikke tåler er det å bli sammenlignet med en gruppe som jeg tar avstand fra, og ikke kunne få forsvare meg fordi når man er en del av "problemet" får man ikke uttale seg. Det vil si at jeg var "anti-kvinner i ledelse og kunnskap" og fordi jeg "var det" kunne jeg ikke få uttrykke meg mer om det..

Om kvinner vil kommer seg videre må de se at majoriteten av menn i dag prøver å hjelpe dem videre, og ikke lete og hele tiden prøve å finne problemer.. Fordi da dytter de oss bare lenge vekk, og problemet vil fornyes.


Hu dama må ha hatt bigtime mental issues ass. Bra blogg by the way.
  • 0
Vet nå ikke om jeg hadde blitt mer inspirert til å vaske klær om vaskemaskina hadde f.eks. zeldalogo eller flammer, eller kanskje en hodeskalle....men det hadde vært tøft uansett..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Siterer Los:
Og om det er noe jeg ikke tåler er det å bli sammenlignet med en gruppe som jeg tar avstand fra, og ikke kunne få forsvare meg fordi når man er en del av "problemet" får man ikke uttale seg. Det vil si at jeg var "anti-kvinner i ledelse og kunnskap" og fordi jeg "var det" kunne jeg ikke få uttrykke meg mer om det..


Dette er kvinnekampens og venstresiden forøvrig`s, igjengående hersketeknikk og i en "lærer / elev" situasjon som du beskriver, kan det godt virke mot sin hensikt. Du burde sagt: "Jeg vil gjerne ha fler kvinner som ledere i samfunnet, men ikke sånne kvinner som DEG!!"
The gavel corrupts
  • 0
  • Los
  • Los
Awww, damn! Hvor var den kommentaren når jeg trengte den! Hadde vært perfekt!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg plystrer alltid på en sexy dame. Damer er bare kos og fun altså! Har allerede fått 2 damer på PsHome! Awsome! <3 hihi
  • 0
Synes godt gutter/ menn kan plystre etter damene, bare dropp de slibrige kommentarene som ofte kommer etter plystringen
All i want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!