Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Kjøpte meg nettopp Bioshock Dual Pack for 7,49$ på Amazon.com kun for 1ern (1ern separat kostet i en eller annen grunn 9,99$). Og med tanke på at jeg allerede har Bioshock 2 så tenkte jeg at jeg kunne dele koden med en av dere.

Eneste jeg vil vite er hvorfor akkurat DU fortjener denne koden som aktiverer Bioshock 2 på Steam. Avslutter konkurransen og trekker vinneren (vinneren får koden på PM) etter jeg har fått noen kommentarer.

Advarsel: Bioshock 2 krever Games for Windows Live.

Konkurransen er avsluttet! Vinneren ble Parkour Gamer. Koden blir sendt på PM i løpet av dagen.
  • 0
Er ikke interessert i spillet, men strålende at du velger å gi det bort til en av oss *thumbs up*
  • 0
Hadde liksom bare vert gøy med et gratis spill. Men så har jeg da heller ikke fått prøvd det andre spillet enda noe som hadde vert gøy.
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg setter virkelig pris på gode enspiller-spill, og Bioshock er definitivt en av tungvekterne der ute. FPS med god historie er noe jeg er leting etter, og dette ser skikkelig interessant ut. Spillet ser ut til å være fylt av gode idèer, og jeg hadde virkelig blitt glad for å vinne dette.
  • 0
Har egentlig alltid hatt lyst på Bioshock, men har alltid vært nødt til å bruke pengene på andre ting eller andre spill jeg ønsket mer. Hadde utvilsomt kjøpt Bioshock hvis jeg noen penger å overse, men det har jeg nå ikke.
Synes at Bioshock ser utrolig interessant ut, og jeg har utrolig lyst til å oppdage spillets mørke verden. Det ser ut som et fantastisk spill, og jeg tror jeg trenger å spille noe annet enn Battlefield 3 og Skyrim.

Dermed, jeg hadde blitt svært takknemlig for dette spillet!
  • 0
Jeg har egentlig ikke noe større grunn en de andre, men jeg elsker Bioshock av hele mitt hjerte og den dagen Infinite kommer ut kommer jeg til å være i ekstase.
Så det å få oppleve oppfølgern til et VELDIG godt gjennomtenkt og godt utført First-Person Shooter som jeg elsker hadde vært veldig koselig
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Fordi jeg er kul og awesome.

Neida, jeg fortjener det, siden jeg hater "Hvorfor fortjener du ***"-spørsmålet, siden alle da begynner å legge ut om hvor forbanna mye vedkommende fortjener det det konkureres om.

Kult at du gir det bort!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg fortjener det fordi jeg kan hele historien i Bioshock (1). Og det vil si alt. men har aldri prøvd Bioshock 2(jeg vet det er grusomt) Og jeg har nettop fått meg en ganske god PC å spille på ;)

Lykke til alle sammen!
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har bare en ting å si:

Would you kindly give me your copy of BioShock 2
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Genialt initiativ fantomena

Spillet anbefales og er en klassiker i mine øyne
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Ble slutt med dama etter 3 år og kunne trengt noe å drive med når jeg sitter aleine
  • 0
Vil ha et spill til PCen som jeg kan spille på LAN, har kun PS3 spill og gøy å ha noe å spille med venner
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
veldig bra med grattis spil, man blir ofte glad av slik
  • 0
  • 192
  • 192
Moren til Polen Shot og Sommerstad97 dør hvis jeg ikke vinner. Derfor bør jeg få spillet.
Get ready for a better you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!