Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Må. Ha. 3DS!

Antall innlegg: 8

xxDreamWalker
Har hatt lyst på 3DSen siden den kom ut, men har liksom aldri hatt en ordentlig god grunn til å kjøpe den. (Ikke nevn Ocarina of Time nå. Jeg vet at det er grunn nok, men... *treg*)

Men NÅ! Kingdom Hearts: Dream Drop Distance. Direkte oppfølger til Kingdom Hearts II. I NEED IT!! Men så har jeg ikke konsollen! Aaaargh! *panikk*

Jeg må prøve å selge DSen min. Og spare opp til 3DS. Because I need it. I need it so baaad.

Yes, fangirl-ranting: /END.

For now...
"I will show you fear in a handful of dust." // "Nothingness is eternal."
Bernt Erik
Du er ikke alene om å glede deg til dette spillet Venter med stor spenning på hva som ramler oppe i postkassen om dagen
Bernt Erik Sandnes/Gamereactor Norge - Intel i7 3770K, Gigabyte X58+ G1.Guerrilla, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 12GB Kingston Hyper X, Kingston HyperX 240GB SSD, NEC multiSync LCD 24WMGX3, Philips amBX, CM HAF X kabinett
Crazy Kraken
1. Hvorfor skal du selge DSen for å kjøpe 3DSen?

2. Jeg tenker også på å kjøpe Kingdom Hearts til 3DS men jeg har jo ikke spilt noen av de andre. Kommer jeg til å slite med å forstå handlingen tror du?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
xxDreamWalker
Citerer Crazy Kraken:
1. Hvorfor skal du selge DSen for å kjøpe 3DSen?

2. Jeg tenker også på å kjøpe Kingdom Hearts til 3DS men jeg har jo ikke spilt noen av de andre. Kommer jeg til å slite med å forstå handlingen tror du?

1. Fordi jeg har dårlig råd, så å selge DSen vil hjelpe meg mot å få råd til en 3DS i stedet ;)

2. Helt ærlig; JA. Kingdom Hearts er faktisk ganske innviklet når det kommer til Heartless og Nobodies og fortid og fremtid og alt annet, så du burde nok ha fått med deg et par av spillene før du prøver deg på Dream Drop Distance. I hvert fall KH2, da DDD er en direkte oppfølger til det.

Lagt til 2012-07-19 19:59:
Citerer Bernt Erik:
Du er ikke alene om å glede deg til dette spillet Venter med stor spenning på hva som ramler oppe i postkassen om dagen

Godt å høre at jeg ikke er alene ;)

Og jammen har jeg ikke en snill lillesøster som skal låne meg sin 3DS for at jeg skal få spilt det. Hurra!
Zyrocz
Crazy Kraken, du kommer til å slite med å forstå handlingen i KH spill selv om du har spilt alle i serien. Mye BS.
Strife_Cloud
KH-serien er fantastisk! Men håper de snart kutter alle disse undertitlene, og heller gir oss KH3
Ja, det er meg.
Crazy Kraken
Citerer xxDreamWalker:
1. Fordi jeg har dårlig råd, så å selge DSen vil hjelpe meg mot å få råd til en 3DS i stedet ;)

Om du tenker at det er like greit å ha en 3DS istedenfor DS fordi 3DS er bakoverkompitabel så ville jeg revurdert det. Bakoverkompitabiliteten til 3DS er (for meg) veldig skuffende og endel DS spill ser både uklare og stygge ut på en 3DS, så om du har mange gode DS spill som du liker veldig godt så ville jeg aldri solgt den vanlige DSen.

MEN! Om du kan låne 3DSen til søsteren din så er jo det veldig flott!

Citerer xxDreamWalker:
2. Helt ærlig; JA. Kingdom Hearts er faktisk ganske innviklet når det kommer til Heartless og Nobodies og fortid og fremtid og alt annet, så du burde nok ha fått med deg et par av spillene før du prøver deg på Dream Drop Distance. I hvert fall KH2, da DDD er en direkte oppfølger til det.

Ja, jeg burde vel ha kommet meg igjennom 1ern og 2ern på PS2, men jeg er litt lei av å jakte på PS2 spill nå. Har holdt på med det veldig lenge nå.

Synd at jeg kanskje ikke vil forstå handlingen i 3DS spillet, vurderte virkelig å kjøpe det.

Citerer Zyrocz:
Crazy Kraken, du kommer til å slite med å forstå handlingen i KH spill selv om du har spilt alle i serien. Mye BS.

Hehe, ja japanske spill har jo litt BS noen ganger... Men jeg syns det er rart at et sidespill er en direkte oppfølger. Skulle trodd at 3DS spillet var en egen historie og at 3ern (som sikkert kommer) er den direkte oppfølgeren til 2ern. Hmm, jaja. Får håpe det kommer noen andre gode 3DS spill jeg kan kjøpe isteden.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
xxDreamWalker
Citerer Strife_Cloud:
KH-serien er fantastisk! Men håper de snart kutter alle disse undertitlene, og heller gir oss KH3

For meg kan de ikke toppe KHII uansett, så alt de gir ut som halvveis inkluderer Organization XIII er veldig godkjent av meg

Lagt til 2012-07-21 15:16:
Citerer Crazy Kraken:
Citerer xxDreamWalker:1. Fordi jeg har dårlig råd, så å selge DSen vil hjelpe meg mot å få råd til en 3DS i stedet ;)

Om du tenker at det er like greit å ha en 3DS istedenfor DS fordi 3DS er bakoverkompitabel så ville jeg revurdert det. Bakoverkompitabiliteten til 3DS er (for meg) veldig skuffende og endel DS spill ser både uklare og stygge ut på en 3DS, så om du har mange gode DS spill som du liker veldig godt så ville jeg aldri solgt den vanlige DSen.

MEN! Om du kan låne 3DSen til søsteren din så er jo det veldig flott!

Åh? Jeg har ei venninne som har 3DS og spiller DS-spill, og jeg har ikke hørt noe dritt derfra. DS-en er uansett solgt nå, så da får jeg bare håpe på det beste =P

Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 2% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 45% The Last of Us
  • 7% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 6% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 10% Noe helt annet
Resultat
Victorfinne: God natt! Prøver å få sove men klarer det ikke. Kanskje jeg burde sette på Gangnam style. Det er den roligste sangen jeg vet om. Night!Følg
2013-05-20 01:48
sonic og link: Da blir det snart tur igjen tilbake til Oslo, 2 uker igjen med skole.Følg
2013-05-20 01:27
dark samus nemesis: Nytt Guilty Gear spill på vei. Har problemer med å beskrive hvor lykkelig jeg er akkurat nå.Følg
2013-05-20 01:25
remote: Likæns.Følg
2013-05-20 00:13
xXAkresSXx94: @remote: Hyggelig.Følg
2013-05-20 00:05
remote: Det var omtenksomt, Akres.Følg
2013-05-20 00:03
xXAkresSXx94: @remote: Welcome back.Følg
2013-05-19 23:45
remote: Jeg er tilbake, dessverre.Følg
2013-05-19 23:41
xXAkresSXx94: Enda ein varm dag, kjente det var godt med ein joggetur i kveld.Følg
2013-05-19 23:05
Tommy Kvaernerud: Har vært mer ute i dag enn de siste tre ukene til sammen. Om det er positivt kan jo diskuteres. Sol er oppskrytt.Følg
2013-05-19 22:10
Music og Gameiac: Skal begynne å tegne om et par uker:) Blitt inspirert av tegneserier :)Følg
2013-05-19 22:10
Gamingisforlife: Fy FAEN for en drittdag.Følg
2013-05-19 21:14
Strife_Cloud: Gleder meg til august! #premierleagueFølg
2013-05-19 19:57
fantomena: Vært i konfirmasjon i 9 timer nå.Følg
2013-05-19 19:46
Nero The Elder: Så akkurat et helt sykkellag sykle gjennom en rundkjøring. Det er noe av det mest fucka jeg har sett.Følg
2013-05-19 19:13
sonic og link: Ser ut til at jeg får tilbake tredje plassen på all time i morgen.Følg
2013-05-19 18:59
Soraki: Synging, skriking og ekle monstre i den nest siste episoden av Penumbra Overture: http://www.youtube.com/watch?v=MYcifotwaOg Lik, del og subFølg
2013-05-19 17:27
sonic og link: KS: På tide, ikke noe gøy være avhengig av mobilt bredbånd.Følg
2013-05-19 17:13
Kakashi sensei: Internett er endelig tilbake!Følg
2013-05-19 17:10
BETA +