Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så har jeg også sett den. En av sommerens største blockbustere. Men hvordan skal det gå når nesten en helt fersk filmskaper ved navn Marc Webb sitter i regissørstolen?

På CVen hans finner jeg ikke stort mer enn en romantisk komedie (500 Days of Summer).

Hvordan vil gjensynet arte seg?

Det er helt klart at nettslyngeren har hatt godt av en revitalisering, for The Amazing Spider-Man overgår de forrige filmene med klar margin. Replikkene er treffsikre, actionscenene mer spektakulære, rollefigurene mer likandes og til og med kjærlighetscenene fungerer bedre. Ok. Filmen er full av klisjeer, men det er klisjeer som funker. Det er gjort på en god måte.

Idét rulleteksten kom var resultatet klart. En rekke superlativer og 9/10 for min del. Gratulerer Marc Webb og nye Spiderman!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Ga samme karakter.
Beste superheltfilmen til dags dato i min bok.
Vurderer å se den en gang til på kino.
Venter også utålmodig som rakker'n på oppfølgere, selvom de sikkert er hvertfall et par år unna.
  • 0
Den var bra (beste Marvel filmen jeg har sett) men den kan ikke slå filmer som Watchmen og The Dark Knight. Men jeg syntes deler av slutten var forhastet og det kunne ha vært litt lengre i ca. 5-7 minutter ekstra. Men nå så jeg filmen på den dårligste kinoen i byen siden den andre hadde Istid 4...

topp 5

The Dark Knight
Watchmen
Batman Begins
The Amazing Spider man
Batman
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Ikke noe jeg gidder å bruke penger på. Skal se den så fort jeg kan uten å bruke penger på den.

Men jeg tror jeg stoler mer på Predator sin 6/10 karakter. Det virker mer realistisk når det kommer til Superhelt filmer.

Og topp5 superhelt filmer blir.

1. Watchmen
2. Batman 1989
3. Super
4. X-Men (trilogien, vanskelig å velge)
5. Batman Begins.

Ja jeg liker Batman Begins bedre enn The Dark Knight. Skal se dem igjen imorgen så får se om det endrer seg. Også blir det TRKR på Fredag..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Sett både den og TDKR. Spider-Man overgikk de forrige, som nevnt i bloggen. Veldig bra film som jeg ville gitt 8-9/10. Så TDKR på Norgespremieren, og det er noe av det heftigste jeg noen gang har sett og med en sterk slutt. TDKR får 9.5/10 fra meg.
  • 0
Siterer Smæ:
Sett både den og TDKR. Spider-Man overgikk de forrige, som nevnt i bloggen. Veldig bra film som jeg ville gitt 8-9/10. Så TDKR på Norgespremieren, og det er noe av det heftigste jeg noen gang har sett og med en sterk slutt. TDKR får 9.5/10 fra meg.


Såpass;)
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jepp. Fantastisk god underholdning, veldig bra gjennomført. Likte den mye bedre enn Batman.
You're sleeping over, right?
  • 0
The Amazing Spider-Man var bra, bedre enn den gamle trilogien på enkelte punkter, men som jeg har sagt før i andre komentarfelt betyr ikke det at jeg kaster Raimi og Tobey Maguire på dynga. Liker begge tolkningene av Spider-Man. Hvorfor velge en favoritt?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!