Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det kom i dag. Og etter litt leking i menyene og et par kamper virker det lovende for FIFA 13. Nok engang går de i Pro Evolutions fotspor og tar etter det som funker best i Konamis serie. Dette året er det gjennombruddspasningene som er forbedret og løpingen virker litt råere. Akkurat som om spillet er hakket mer gjennombruddshissig enn fjorårets utgave.

Se opp for en full sniktitt i det kommende bladet og her på siden. Still spørsmål i kommentarfeltet.

<bild>
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Det hjelper ikke med dette ulovlige forspranget. Jeg slår deg fortsatt, Kristian.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Martin Andresen / GR®:
Det hjelper ikke med dette ulovlige forspranget. Jeg slår deg fortsatt, Kristian.


Hva? Du har aldri slått meg i FIFA. Det må i så fall ha vært 2005-utgavene eller noe. Da jeg spilte PES.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Har dere fått en PES 2013 disk også, noe lignenede som den på bildet?

Jeg prøvde demoen og må si at jeg ble positivt overrasket
  • 0
Siterer Guitargamer:
Har dere fått en PES 2013 disk også, noe lignenede som den på bildet?

Jeg prøvde demoen og må si at jeg ble positivt overrasket


Ja, vi skulle hatt PES på kontoret for en stund siden, men disken har aldri dukket opp. Trolig borte i posten. Jeg hadde planer om en sniktitt av både FIFA og PES i bladet, men nå ser det ut til å kun bli FIFA.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Spiller alle på kontoret Fifa på PS3?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Spiller alle på kontoret Fifa på PS3?


Niks, har kode til både 360 og PS3. At det ble PS3 på bildet var bare en tilfeldighet.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Så de har gjort gjennombruddspasningene bedre? Wooooow...
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Hvordan føles AI'en? Er det like stor forskjell på Semi-pro og Profesjonell som på Fifa 12? Syntes overgangen på de to vanskelighetsgradene var altfor stor på 12.
  • 0
Siterer HopeN:
Hvordan føles AI'en? Er det like stor forskjell på Semi-pro og Profesjonell som på Fifa 12? Syntes overgangen på de to vanskelighetsgradene var altfor stor på 12.


Har ikke spilt på semi-pro (obviously), men spillet virker ganske likt FIFA 12 i forhold til vanskelighetsgraden.

La merke til at spillerne gjorde en bedre jobb med å skjerme ballen, og angrepsspillerne var flinkere til å unngå offside.

NB. Har kun rukket et par kamper.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer Kristian / GR®:
Niks, har kode til både 360 og PS3. At det ble PS3 på bildet var bare en tilfeldighet.


Ahh, hva med når dere spiller fifa for fun?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Kristian / GR®:
Har ikke spilt på semi-pro (obviously)


Hør på hu a!
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Kristian / GR®:Niks, har kode til både 360 og PS3. At det ble PS3 på bildet var bare en tilfeldighet.

Ahh, hva med når dere spiller fifa for fun?


Mest 360 når deg gjelder FIFA.

Siterer LesMiserable:
Citerer Kristian / GR®:Har ikke spilt på semi-pro (obviously)

Hør på hu a!


Hahah!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Men seriøst, hvordan er dommerne? I Fifa 12 var de jo helt på bærtur; offsides som ikke skal være offsides, røde kort til spillere når man er såvidt borti en spiller og frispark til motstanderen når man taklet sine egne spillere.

Er forresten "Tactical Defending" forbedret? Og hva med den nye førstetouchen, hvordan funker den?
  • 0
Koden vi har fått er en såkalt pre-alpha. Det blir egentlig litt meningsløst å fortelle om dommerne og lignende i en såpass tidlig kode.

Jeg kan i alle fall si med sikkerhet at det oppstår langt mindre bugs og merkelige situasjoner i denne koden, enn den vi mottok i samme tidsperiode i fjor for FIFA 12. ;)
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer Kristian / GR®:
Jeg kan i alle fall si med sikkerhet at det oppstår langt mindre bugs og merkelige situasjoner i denne koden, enn den vi mottok i samme tidsperiode i fjor for FIFA 12. ;)


Goody. Men er det mulig å takle bakfra i den koden? For de som ville spille kynisk, blant annet meg, var det ikke mulig i Fifa 12.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!