Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det neste gratisspillet som vil holde deg hekta i månedsvis heter Agent Dash, og finnes på App Store og Google Play.

For min egen del har jeg funnet Tiny Wings' arvtager i denne Disney-aktige sjarmøren, og anbefaler alle å laste det ned umiddelbart!

Whenever I was goin' somewhere...I was run-niiing!

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Ser ut som en blanding av Temple Run og Subway Surfers.
  • 0
Ligner på Temple Run ja, men skal laste de tned nå.
  • 0
Elsker temple run, skal laste dette ned umiddelbart!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Galaxy Life. Spil det Tor, så skal jeg nok raide din base.
:)
  • 0
Temple Run rip off. Som også er Disney, nå som du nevner Disney-aktig.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Temple Run rip off. Som også er Disney, nå som du nevner Disney-aktig.


Rip off av et gratis spill... Hvem tar skade? Det var ikke meningen å anbefale et spill du ikke liker

Temaet appellerer dessuten mer til meg en hva Temple Run gjør...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Takk for tipset! Dette var moro, selv om det lagget litt til tider, og telefonen min ble varm av det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det var rart, jeg kan ikke finne den i Google play. Lurer på hvorfor. Trenger hjelp Tor Erik
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Takk, men jeg slet med å finne den på telefonen. Men prøver den nok på dataen også.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Siterer Tor Erik / GR®:
Rip off av et gratis spill... Hvem tar skade?


Udvikleren. Freemium-spil tjener også penge.

Noral, det er dog mere en ny genre end et rip-off.
:)
  • 0
Gratis, sa du? Må vel sjekke det ut..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Får teste det snart. Siden dette kjører på telefonen min (noe Temple Run ikke gjør) kan det bli spennende.
  • 0
Må sjekkes Noe for meg og barna dette her! Takk for tipset Tor Erik
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Spillet var bra det og alle inkludert meg likte det. Tusen hjertelig takk for anbefalingen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!