Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Batman stakk innom kontoret denne uken, og det ble tatt godt imot (Line ble som en gal Belieber!).

Kristian og Robin foretrekker Spider-Man, så de var ikke like imponerte (pussig siden Robin ble starstruck av å se Christer Falck).

Uansett....klarer dere å gjette hjem som skjuler seg bak masken? Trekker én vinner som får et spill til valgfritt format (den som sier Saturn blir ikke møtt med vennlighet).

Why not so serious?

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Morten Bækkelund? Bernt Erik? Er det noen fra redaksjonen?
  • 0
Mitt svar må være Line Fauchald. Håper det er riktig, men kan være andre også.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Tipper på Kim Visnes.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Kim Kristiansen.
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Daniel Guanio?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer fantomena:
Morten Bækkelund? Bernt Erik? Er det noen fra redaksjonen?


Du svarer på ett spørsmål med tre nye - minner veldig om hvordan mamma jukser i Geni...

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Ole Christian Johansen
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Bruce Wayne?
  • 0
Jeg tipper Ole-Christian Johansen.
  • 0
Gjettet egentlig det samme som LesMiserable, er sikker på at han har rett, men siden det er opptatt; Robin Høyland?
  • 0
Daniel Guanio
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Kristian Nymoen
  • 0
Hehe - genialt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg kam si så mye som at en eller flere av dere har gjettet riktig...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Må nesten være Daniel Guanio
Go ahead, make my day
  • 0
Kristian Nymoen.
The gavel corrupts
  • 0
Man... jeg ser på tryner hele dagen på jobb, men jeg finner det nærmest umulig å se hvem som skjuler seg under masken.

Man kan utelukke mange basert på ansiktstrekk og skjeggvekst (med mindre personen fjernet det for anledningen)

Men etter å ha studert bildene i "redaksjonen" delen og prøvd å se for meg samtlige med Batman maske.
Så holder jeg en finger på Ole-Christian Johansen
Uttrykk og ansiktstrekk er omtrent identisk.
  • 0
Foreløpig har minst to av dere svart riktig, men jeg vil gjerne ha med flere i trekningen. Avslutter "konkurransen" klokken 15.00 i dag.

Hint: Personen bak masken har en enkel kobling til Batman-universet...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Syntes nesten det var skummelt at det skulle være så vanskelig å se hvem det er - Den masken fungerer nok utmerket på Halloween!

Etter å ha tenkt nøye gjennom det, satser jeg på Ole-Christian Johansen.
  • 0
Siterer Tor Erik / GR®:
Hint: Personen bak masken har en enkel kobling til Batman-universet...


Jeg går utifra at det er navnet på skuespilleren man vanligvis ville funnet under masken.
Christian Bale
Ole-Christian Johansen

Jeg går også utifra at "mannen bak masken" linjen fra den andre teksten var et hint til nettopp det.
  • 0
Jeg driter vel i Christer Falck er - jeg kjenner Morten Harket.
  • 0
Ok, folkens. Svaret er - trommevirvel - Robin (som i Batman & ....)!!!

Parkour Gamer og Superstar McAwesomeville hadde begge rett, men McAwesome vant myntkastet.

Gratulerer!

Superstar McAwesomeville har ikke registrert noe adresse, så du får sende meg en privat beskjed med format og adresse.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Damnit! Jeg visste det var enklere enn min løsning
Tenkte ikke på Robin i det hele tatt etter denne linjen "Kristian og Robin foretrekker Spider-Man, så de var ikke like imponerte"

Oh well, gratulerer til vinneren.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!