Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da det første Borderlands-spillet ble lansert, kjøpte jeg det på dag én. Så spilte jeg det i en times tid, før jeg ble lei og byttet det inn dagen etter. Nei, jeg likte ikke Borderlands...

Men hvorfor? Jeg kan nesten høre en hær av fans rope navnet mitt i sinne i det jeg skriver dette, men det finnes en god forklaring bak. Jeg hadde nemlig ingen å spille det sammen med. I et spill som helt klart legger opp til samarbeid mellom fire spillere... vel, det var kun min egen feil at jeg gikk glipp av det som trolig ville blitt ett av mine favorittspill, for å si det sånn.

Det har seg slik at jeg i de siste ukene har kost meg med PC-utgaven av Borderlands 2, og jeg er mildt sagt forelsket. Dette er et ekstremt solid spill, og den visuelle stilen er noe av det feteste jeg har vært borti.

Derfor må jeg bare unnskylde meg selv. Jeg vet ikke hva som gikk av meg, og det er en skam at jeg ga opp originalen så fort som jeg gjorde. Det skal ikke skje igjen, og så snart jeg er ferdig med nummer to, lover jeg å gå til innkjøp av det første spillet for å gi det en ny sjanse. Og hvis du er som meg, og ennå ikke har innsett hvor fantastisk Borderlands egentlig er, så anbefaler jeg på det sterkeste at du prøver én gang til.

9/10

Men Claptrap har jeg fortsatt ikke falt for. Morsom er han heller ikke...

  • 0
Fikk spillet i dag, men får ikke spilt det før i morgen. Bra at du liker spillet!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Det er ingen hemmelighet at Borderlands 1 hadde en veldig treg start, men så fort man kom seg vekk fra startområdet ble det fart i sakene

Flott at du liker toeren da. Gearbox fortjener pengene, de som er så flinke til å høre på brukerne.

Komplett skulle egentlig sendt mitt eksemplar igår, noe de ikke gjorde. Dermed er jeg er usikker på om jeg faktisk får spillet på release eller om jeg må vente helt til neste uke...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • 192
  • 192
Spilte gjennom hele det første borderlands alene første gangen jeg. Fremdeles underholdende til de grader!

Og kan se for meg at det blir en trist affære å spille bl1 etter at du har spil bl2, men men.
Get ready for a better you
  • 0
Spilte igjennom hele det første spillet alene, med untak av et par ganger når en kompis var med, men jeg syns fortsatt at det er storslagen underholdning.

Fikk toeren i går og koser meg helt enormt med det. Virkelig en verdig oppfølger.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Robin jeg forstår deg, gjorde akkurat det samme selv. Bare jeg spilte det en ca. 8 timer lengre (alene )

Jeg er spendt på B2 som kommer imorgen, det blir spennende å se om personer som oss liker det, og siden du likte det tviler jeg ikke på at jeg liker det også
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Steam åpner ikke spillet før 01:00 i natt, så får ikke spilt det før jeg står opp (tidligere enn vanlig så klart ).

Men i helga blir det iallfall Borderlands 2 og Torchlight 2 gaming på meg.
  • 0
Likte eneren ganske godt, så toeren skal skaffes. Spilte originalen med en venn (spilt-screen), noe jeg ikke angrer på.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kanskje jeg skaffer spillet til PC for å spille med en venn, men får se om jeg ikke ønsker meg det til jul.

Dersom det ender opp med Crossplay mellom PS3/Vita er jo det også fristende.
  • 0
Blir nok svetting av Borderlands 2 i helgen ja
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Gleder meg selv til spillet dukker opp og forventer et eksplosivt spill som kommer til å underholde meg til mange sene høstkvelder i tiden fremover
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!