Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

23.Oktober i år kommer Medal of Honor Warfighter ut i butikkene verden over mitt spørsmål da er, blir det bedre enn sist? Svaret er mest sannsynlig JA!
I 2010 kom EA ut med et Medal of Honor spill, som i mine øyne faktisk var dårligere enn ja f.eks et av mine favoritt spill fra 2007, nemlig Medal Of Honor Airborne. Det var ett helt nytt konsept, fallskjerm hopping og noen nye våpen, dette spillet utspant seg i Andre Verdenskrig(som alle andre skytespill på denne tiden) men allikevel var det noe helt nytt, noe særegent ved dette spillet, jeg kan ikke sette fingeren på hva det var, men det var bra.
Så gikk det tre lange år så kom Medal Of Honor(ikke noen spesiell tittel) ut i butikkene, jeg var raskt på pletten og la 500kr på bordet dro hjem og ja.. Spillet foregår for det meste i Afganisthan og er middel mådig i følge meg. Online delen var faktisk det beste med hele spillet. Så etter noen dager med Online spilling orket jeg ikke mere la det fra meg og lot det støve ned i hylla.
Så jeg håper EA har fått ut fingeren og lagd ett nytt og MYE bedre spill denne gangen, satser på at det er tett opptil Airborn bare fra nyere tid og ikke sånn Call Of Duty aktig spill med overnaturlig skudd posisjoner og at det ikke er noe som heter 360 dobbel quick scope, over hel banen og du treffer tilfeldig vis en person flere il unna deg i hodet.
Så skjerping la Medal Of Honor Leve!
Ole Marius Vestheim
  • 0
Medal of Honor var elendig.
  • 0
Jeg tror faktisk at årets utgave av MoH kommer til å være bedre enn det forrige. Historien, grafikken og sist men ikke minst multiplayerdelen ser en god del bedre ut

Så jeg her gleder meg stort til Warfighter kommer og sist men ikke minst, kunne spille som en jegersoldat fra Norge er noe jeg ser frem til
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!