Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette er historien om meg. Og hvordan jeg først kom til dette forumet for nøyaktig fem år og seks måneder siden. Fra min spede begynnelse...

Jeg våget ikke å registrere min bruker før 14. mai 2007. Gamereactor var mitt første forum, og jeg ville absolutt gjøre et godt førsteinntrykk. Ingen tabber eller advarsler. Plettfri vandel. Også måtte jeg ikke minst ta meg god tid til å finne på et godt brukernavn.

Uheldig da, at det navnet jeg til slutt endte opp med egentlig viste seg å være så lite originalt og et så dårlig valg at jeg ganske raskt fikk spørsmålet om ikke jeg var han derre fyren fra det der andre forumet. Det var da jeg innså at valget mitt av brukernavn ikke var så genialt som jeg først hadde trodd. Litt skuffende etter de mange månedene jeg hadde brukt for å bestemme meg for at det var dét jeg skulle hete her inne.

Men selv etter at jeg hadde registrert bruker følte jeg meg enda ikke moden nok til å begynne å legge igjen poster i forumet. Så jeg fortsatte å luske rundt. Se og lære. Inntil jeg kom over et innlegg jeg ikke kunne la stå ubesvart.

Noen hadde gjort en skrivefeil - i et innlegg som forøvrig ikke hadde én eneste stor bokstav etter punktum og som var fullt av andre skrivefeil - og jeg kunne bare ikke dy meg for å påpeke akkurat den skrivefeilen. Da jeg (noe ufortjent) fikk et krasst svar tilbake, fra en bruker med hele tre stjerner og som bare ved dét kunne intimidere meg voldsomt, så var det en skikkelig nedtur.

Til gjengjeld hadde jeg en litt bedre suksess med å poste i Hardware-forumet. I tillegg fant jeg raskt frem til "Visste du at..." -tråden. Det ble raskt klart at det skulle være i Off Topic- og Hardware-forumet jeg skulle holde meg. Det var også klart at jeg postet ganske sjelden, men gjerne svært lange poster. Det tok eleve måneder før jeg nådde 1000 poster.

Litt artig når jeg ser tilbake på mine aller først babytrinn her på forumet, er å se moderatorkollegaer Kronoz og remote, og hvordan de skrev på den tiden. De joinet forumet henholdsvis én måned (nøyaktig), og ett år (og en halv måned) før meg. Men jeg modnet fortere enn dem...
<bild>
Fra min spede begynnelse
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det var overraskende å lese at Gamereactor var ditt første forum.

Mitt første forum var det de hadde på 1001spill.no for lenge siden. på den tiden klarte jeg ikke en gang å uttale ordet "forum" riktig. Jeg var dog ikke på langt nær så aktiv som jeg har vært her.

Det å klage på grammatikken til folk må man som regel vente et par måneder med. Veteran-brukere har ofte store vanskeligheter med å ta kritikk fra noobs. Slik er det vel på de fleste forum.

Det var faktisk litt interessant å lese historien din, Strategist. God blogg!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Strategist:
Litt artig når jeg ser tilbake på mine aller først babytrinn her på forumet, er å se moderatorkollegaer Kronoz og remote, og hvordan de skrev på den tiden.

Dude... Vi prøver å glemme det
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kjempegøy å lese denne bloggen om historien din her på GR! Godt skrevet!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Du er bare teit.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
http://www.gamereactor.no/nyheter/109195/Nytt+Dragon+Ball+Z/

Her kan min første kommentar sees. Jeg skjemmes litt, men samtidig var det begynnelsa på et fem år langt eventyr(?).

Elsker at jeg følte det var nødvendig å legge til en Mr. Green.

Lagt til 2012-11-14 17:24:
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Mine første kommentarer er nok ikke noe å skryte av, men det får da så være. Er i det minste et tegn på forbedring.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Interessant lesning. Dette var det første forumet jeg faktisk ble ordentlig aktiv i, og jeg kan si at jeg trolig har forandret meg en del på den relativt korte tiden jeg har vært her. Både språket og argumentasjons-evnen har blitt bedre siden den gang. Jeg følger trolig reglene litt bedre etter to(?) små advarsler for hobbymoderering i starten av min tid her, delt ut av Ole-Christian.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Jompapa:
Elsker at jeg følte det var nødvendig å legge til en Mr. Green.
Vi likte alle Mr. Green da vi først begynte her. Han skilte seg liksom ut.

Siterer remote:
Du er bare teit.
du óg

Siterer The Cookiemonster:
Både språket og argumentasjons-evnen har blitt bedre siden den gang.
Jeg har også lært veldig mye i min tid her på GR.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Den som sier det andrer er det selv.

Win
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Ganske artig at gamlingene er her fortsatt. Kan ikke si at jeg personlig har vært en stor initiativatager til comuintiet bortsett fra å bare å ha være halvveis til stedet (regjerende mester innenfor datakunst tråden? (hvem i pokker er TommyK? anyways)).
  • 0
Siterer tradetown:
(regjerende mester innenfor datakunst tråden?
Jeg synes at vi skal live opp igjen den tråden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!