Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dun dun duuuuuuuuuuuun!

Jeg feirer mayanes dommedag litt på forskudd, dette av to grunner.

For det første: Jeg har vært uten internett i leiligheten i tre dager. Jeg er overbevist om at det er zombier som har gnagd over kablene, min samboer mener det er Canal Digitals feil. Det vil vise seg.

For det andre: Det er førpremiere på Breaking Dawn Part 2 i dag. Og jeg skal på den... Hvorfor, skriker du kanskje nå. Men jeg har ikke noe godt svar. Venninna mi fikk tak i gratisbilletter, det er lenge siden jeg har vært på kino... og Jackson Rathbone?
Av en eller annen grunn har det blitt en slags tradisjon å se disse filmene på kino, og hvilken bedre måte å feire at det er den siste filmen enn å gå på førpremieren sammen med en horde skrikende, fnisende tweens og twitards?
For ikke å nevne kinopopkorn!



Disclaimer: Jeg har aldri vært, eller kommer aldri til å bli en Twitard. Jeg kastet den første boka fra meg etter 50 sider, og ble bare med på kino for å se den første filmen fordi lillesøstra mi hadde skikkelig, SKIKKELIG lyst til å ha meg med. Så det så.

Som bevis får dere dette bildet:
  • 0
Twitard høres ut som en retard på Twitter.
Chill hard, man!
  • 0
Noen elsker romantiske vampyrfilmer med mutte menn som utgir seg for å være gutter, og jenter som ikke klarer å endre ansiktsuttrykk
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Jeg har både lest bøkene, og sett de fleste filmene så langt

Til mitt forsvar så var jeg syk og kjedet meg noe enormt. Hadde aldri trodd at jeg skulle greie å lese igjennom alle fire bøkene på under en uke, men så lettleste var de altså. Om en ser bort i fra irritasjonen over hjernedød hovedperson og en dårlig skult mormonsk tankegang.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hehe, det tok litt tid før jeg skjønte at du snakket om Twilight og ikke Twitter, slik Martin nevnte. Twitard burde egentlig brukes på den måten.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
"I am Twilights reckoning"
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Skal se den i morgen. Dama dro på midnattspremiere, noe som blir litt for mye for denne karen.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg har både lest bøkene, og sett de fleste filmene så langt

Til mitt forsvar så var jeg syk og kjedet meg noe enormt. Hadde aldri trodd at jeg skulle greie å lese igjennom alle fire bøkene på under en uke, men så lettleste var de altså. Om en ser bort i fra irritasjonen over hjernedød hovedperson og en dårlig skult mormonsk tankegang.



Eeeeh, akkurat ja. Jeg greide å "rive meg løs" etter 50 sider av den første boka. For noe møl!
Historien i seg selv er ikke så ille, relativt klassisk egentlig, det er bare måten den er skrevet på...ugh.





Siterer Noral:
Skal se den i morgen. Dama dro på midnattspremiere, noe som blir litt for mye for denne karen.


Spar pengene dine!


Siterer Gamingisforlife:
"I am Twilights reckoning"


Bane hadde definitvt gjort filmene bedre... Jeg er bare glad det endelig er over. Med mindre Ms Meyer bestemmer seg for å skrive flere bøker...

Siterer Tor Erik / GR®:
Noen elsker romantiske vampyrfilmer med mutte menn som utgir seg for å være gutter, og jenter som ikke klarer å endre ansiktsuttrykk


Jeg er altså ikke en av de. Så det så!
  • 0
Jeg har sett de første filmene, og de var ikke så dårlige som jeg hadde ventet. Er langt fra noen fan av Twilight dog. Ser vel kanskje den siste filmen ved en anledning om noen år. Det er iallefall ingen kinofilm for min del. Ikke noe jeg ville brukt penger på selv heller. Men så har man jo en søster som har lest alle bøkene.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Suzanne Berget:
Eeeeh, akkurat ja.

Det er sant, jeg sverger!
Filmene har jeg sett mer av faglig interesse enn noe annet. Når man studerer film så er det alltid noe å hente, uansett kvalitet på filmen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer Suzanne Berget:Eeeeh, akkurat ja.
Det er sant, jeg sverger!
Filmene har jeg sett mer av faglig interesse enn noe annet. Når man studerer film så er det alltid noe å hente, uansett kvalitet på filmen.



Og hva hentet du ut av filmene, sånn reint faglig sett?

  • 0
Masse nyttig info om hvordan heltebildet har endret seg over x-antall år. Det er et ganske langt fall fra Humphrey Bogart til Robert Pattison. Eller fra Ingrid Bergman til Kirsten Steward. Også ganske fascinerende å se hvordan man ganske brått gikk fra den sterke kvinnelige rollefiguren til den svake som kun eksisterer for mannen sin, og som mer eller mindre prøver å ta selvmord når han ikke er der. En ganske drastisk utvikling.

Slike ting kan man få ut av å se litt halvlabre filmer
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!