Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er det desember. Har du foreldre som bryr deg skal de sikkert ha hengt opp adventskalender/julekalender fullspekket med gaver på rommet ditt.

Her på forumet markerer vi desember med vår årlige tradisjon: Nisselueavatarer. Heng deg på du også! Dersom du ikke vet hvordan du får det til eller har andre spørsmål om tradisjonen, se i denne tråden:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=22&thread=15967&pag
e=1


Jeg har fått lue på min avatar:
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Lua mi er på. Sjekk gjerne krypinnet mitt for litt større bilde.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Der fikk jeg også lue.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Er ikke kristen så jeg feirer ikke jul.
  • 0
Siterer DoGRoG:
Er ikke kristen så jeg feirer ikke jul.


Du må ikke være kristen for å ferie jul dah faen!!!!!!!!!!!!!1
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jul har veldig lite med kristendom å gjøre egentlig, men jeg feirer heller ikke Jesus fødsel, som forøvrig ikke skjedde i Desember eller i år null (eller var noe som helst mirakuløs).
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Jeg er heller ikke kristen, men jeg feirer forsåvidt jul.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hvorfor feirer dere jul når dere ikke engang er kristne? Blasfemi...
  • 0
du er så useriøs, hater kommentarene dine
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg gjorde avataren min så "julet(r)e" som jeg kunne.

Jeg feirer julen med nissen og ikke Jesus bs-et.

Det er helt sykt hvordan jula er i Amerika, det er nettopp akkurat slik som på film. Absolutt helt drøyt.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Jeg bare bruker en ny avatar, i stedet for å feste på en lue, håper det går greit.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Muttley er på plass, med både lue og drakt.
  • 0
Kommer med avataren på mandag.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • Los
  • Los
På plass som alle år! Fin tradisjon som hjelper på julestemmningen!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Pokker ta!! Jeg aner ikke hvor jeg har lagt nisselua..
Finner den vel i januar en gang...

Lagt til 2012-12-01 19:46:
Fant en gammel nissestrømpe. Den får duge..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Fikk mekka en tidligere i dag. Ble ikke allverdens, men det får duge.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Faen, min har vært på siden desember i fjor... jaja
mah boi
  • 0
Hah. Jeg lurte akkurat på om det var noen som hadde hatt sin siden da. Det er også litt vanskelig å vite om man skal fjerne den igjen 25. desember eller 1. januar. Det er fort gjort å glemme helt dersom man ikke egenltig skifter avatar så ofte, som meg. På din avatar er den jo heller ikke så veldig fremtredende.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det er mye paint her altså. Det skjærer i øynene. Skal snart kle på meg lua mi. Må bare finne den først. Tror den ligger bortgjemt på en eller annen harddisk. Eller kanskje Coca Cola-nissen har tatt den tilbake?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Jeg lagde min Paint ja. For flere år siden. Det ser ok ut når det bare er i forumet, men er enig i at det skjærer i øynene når jeg blåser det opp i bloggen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Lover å fikse lue i morgen. Formaterte den pc-en hvor jeg hadde nisseluebildet for over et år siden, så nå må jeg bruke alle timene på å lage en ny en. Eller minutt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!