Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det å være jente er i for seg veldig greit. Har aldri ment vi har det noe særlig mer ille enn gutta..av og til har jeg faktisk tendenser til å tippe den andre veien. Men så startet jeg på denne jobben da...med elektriske duppedingser...

Siden jeg er eneste jente blant 10 gutter er det kansje ikke så rart at jenter/damer kommer bort til meg å spør meg om hårfønere, rettetenger og annet tull som vi jenter tydeligvis er totalt avhengige av.

Jeg har en hårføner, men har ekstremt kort hår for tiden og har ALDRI tatt i en rettetang.
Med andre ord, jeg er ikke den rette til å spørre om akkurat det

Men så er det tydeligvis bare sånn at dette må jeg sette meg inn i, og tittet nå i disse hyllene for å finne ut hva det egentlig er vi jenter bruker..og til hva.

Her fant jeg noe som het epulator eller noe i den duren.
Når jeg leser på pakkene så skal den alltså gjære mine legger silkemyke, og hårene skal ta lengre tid å vokse ut. Mer jeg leste jo mer ble jeg jo hellig overbevist at dette var jo GULL!!!

Så en sånn skulle jeg teste og skryte av til mine kunder når de kom innom og kunne si: DEN har jeg og den er helt fantastisk.

Fant en som fungerte både i det tørre og det våte element. Men bestemte meg for å teste den ut i tørr tilstand først.

For dere som ikke vet hva dette er fornoe vil det nok komme like som et sjokk som det gjorde på meg.

Dette fantastiske instrumentet er utstyrt med noen blader som går veldig fort rundt og er laget slik at det fanger opp hårene og river de opp med roten.

Av og til er det sunt å være skeptisk, naive meg var ikke det.

Så da jeg satte denne tingen mot leggen ventet jeg så appsolutt ikke den intense smerten som virkelig brant seg oppetter leggen. Jeg satte i et brøl så høyt at hunden stakk og gjemte seg under stuebordet mens den peip.

For noe så inn i det ******* smertefullt kan du lete lenge etter. I totalt sjokk og med et lite minne om at noen har sagt at det blir bedre etterhvert fordi huden lager sin egen bedøvelse..(den personen kan brenne i h****** for min del)..tok utrolig sinnsykt feil!!!
Om noe ble det bare verre! En brennende ubeskrivelig følelse spredde seg over hele leggen og jeg holdt pusten i forsøk om å klare å holde den inntil.

Hvem er sinnsyke nok til å gjøre noe slikt med seg selv? Den der kommer ALDRI til å nærme seg kroppen min en gang til, mumlet jeg mens jeg vurderte å hente hammeren og gjøre kort prosess.

Nevnte jo dette på jobb og fikk da et tips om å prøve den i dusjen. ALDRI, var mitt kontante svar..men hvem var idioten som prøvde den alikavel?

Varmt vann, barberskum, såpe og en stoor porsjon phsykisk krigføring med motviljen gikk jeg til verks.
Hvor fanskapen selvsagt om mulig faktisk var blitt verre!!
Satte i et hyl som sikkert kunne vekke de døde og kastet torturredskapet i flisveggen så det sang.. ALDRI mer ropte jeg mens jeg haltene kom meg ut dusjen i det det ringte på døra.

Så full av barberskum, vann, delvis haltende, og rimelig fly forbanne åpnet jeg døra hvor naboen ser på meg med et bekymret blikk og lurte på om alt var i orden da han hadde hørt et hyl?

Etter en litt kort forklaring av det fatale testproduktet som fikk fyren til å mumle noe om gale kvinnfolk, gikk jeg inn på badet og så lenge på dette utstyret som selvsagt ikke kom til å bli brukt noe mer.

Og langsomt kom det en ide sigende inn...

Kjære? Kan du teste om denne virker på deg? Det ser ikke ut til at den griper hårene mine og jeg lurer på om de er for korte....
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Høres vondt ut, får håpe du slipper slikt i fremtiden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
har faktisk store problemer med å barbere leggene mine bak ankelen,
  • 0
Haha, tror nesten den tradisjonelle metoden funker bedre hvis man vil barbere beina. Jeg gjør heldigvis ikke det, hårene på beina mine kan vokse så mye de ønsker.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ler meg skakk ihjel. For en blogg I denne bransjen du jobber i er det nok fort gjort at man må sette seg inn i hvordan produktene fungerer ja

Har en konkurranse på kommende BondeLAN som kan minne bitte litt på dette der
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Høres ut som en smertefull opplevelse, glad jeg ikke barberer beina.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det der er djevelens skaperverk!!! Kjøpte meg en lignende sak for noen år siden.. Endte med opp at jeg satt og surket som en unge på badet etter ha pint meg selv i 5 minutter. Min mor kom innom badet for å spørre om den var noe tess... Tror du ikke hun måtte prøve selv?
Tror du ikke gamla stod der og brukte epilatoren som om hun ikke eide smertefølelse?!
"Dette er da ingenting. Prøv å føde, du."
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Uff a meg,vurderte faktisk en sånn en selv for noen år tilbake men det ble aldri noe kjøp noe jeg priser meg lykkelig over nå når jeg sitter og leser dette!
Den var i det minste pen og se på da...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
La håret gro, sier nå jeg. Så kan du melde deg inn i kvinnegruppa Ottar.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hahahaha!! Ottar sier du..tja kansje..ingen dum ide.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!