Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, da var det gjort. Jeg har kjøpt meg en Wii U. Planen var å vente til nærmere sommeren med å kjøpe konsollen, men når jeg først fikk penger på konto så var det vanskelig å la vær, spesielt når premium pack kun kostet 2790kr.
Jeg hadde planer om å kjøpe med Zombie U som aller første spill, men New Super Mario Bros U virket mer attraktivt for øyeblikket, mest fordi dette er første gangen på 15 år at et Mario-spill har blitt sluppet til en av Nintendos hjemmekonsoller på lanseringsdatoen, og, vel, fordi jeg vil se Mario i HD. Lykke!

Jeg har også fått lekt meg litt med Nintendoland som er artigere enn jeg trodde. Spillet gjør sitt for å vise hva Wii U kan på en underholdende måte, og det er garantert gøy med venner.

Min neste plan er å gå ut og kjøpe meg Sonic & All-Star Racing Transformed. Ja, Sonic er kanskje ikke det mest spennende lenger, men Sonic Colours var bra, Sonic Generation var bra, og All-Star Racing Transformed har jo høstet ganske god kritikk. Har Sega endelig klart å skjerpe seg? Pluss at jeg savner et nytt Mario Kart, så dette for holde i mellomtiden. Og Zombi U skal skaffes. Muligens Darksiders 2, også.

Så langt er jeg fornøyd med konsollen, men siden det enda ikke er så mange spill å velge mellom så har jeg tittet litt på utvalget i eShop, samt bakoverkompatibiliteten. Jeg må si jeg er litt imponert der. Wii U har faktisk hele Wii sitt system innebygd og man kan lett bytte mellom de to, så sånn sett har Wii U den beste bakoverkompatibiliteten en konsoll har hatt hittil. Den andre bonusen var muligheten til å overføre alle save-filer og spill kjøpt på VC. Gjør at jeg faktisk får litt mer å bruke konsollen på.

Men selvsagt, det aller beste, det som virkelig bragte fram gleden, var muligheten til å spille på selve Gamepaden! Hvorfor? Fordi nå kan jeg ta med spillet på dass og fortsette! Ikke noe mer tull med å sette spillet på pause og vente til en er ferdig. Her var det bare å ta med kontrollen og fortsette. OK, greit, riktignok måtte jeg ha døra åpen slik at det ble klar sikt til stua hvor konsollen er, noe som kanskje er litt kleint om man bor med flere, men hey, jeg bor alene og kan dermed dra fult nytte av det. Yes.

Uansett, jeg er fornøyd med Wii U, og gleder meg til flere titler er tilgjengelige slik at jeg virkelig kan se hva konsollen kan klare!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Gratulerer så mye. Det frister egentlig veldig mye å skaffe en slik selv. Spesielt etter at Wind Waker HD-remaken ble annonsert. Var nesten slik at jeg fikk lyst til å kjøpe en Wii U bare for det.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
er fristet over konsollen, men venter på at spillutvalget blir bedre, maskinen rimeligere og maskinens software fikset i forhold til loadingen i spill og menyer. er noen titler på maskinen som frister i dag, men ikke nok til å kjøpe maskinen her og nå
  • 0
Med spill som WW HD og X fra Monlith på vei, kan jeg ikke si noe annet, enn at WiiU var verdt pengene.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Dass-spillingen er uten tvil Wii Us aller sterkeste kort.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Dass-spillingen er uten tvil Wii Us aller sterkeste kort.


Har bitt meg merke til det, det er det største argumentet alle mine kamerater med Wii-U har i alle fall.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Da er det faktisk bra å bli banket driten ut av mens man spiller.

(Til de som mener uttalelsen ovenfor er vulgær og lider av dårlig humor: dere har dårlig humor.)
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Søndagslaugh!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Tenk multiplayer, folkens. Fire spillere kan være i stua, mens den femte kan sitte på dass og styre det hele derfra. GENIALT!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer remote:
Dass-spillingen er uten tvil Wii Us aller sterkeste kort.

Det er definitivt en stor fordel ja,uansett,gratulerer med kjøp av Wii U David!
Selv om New Super Mario Bros U er ett fristende spill så er det dessverre ikke nok for og få meg til og gå til innkjøp av en ny konsoll riktig enda men holder øye med realese lista over kommende Wii U spill så avhengig av hva som kommer ut av spill i år så kan det være at det blir ett kjøp på meg i år engang.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer David Selnes / GR®:
Tenk multiplayer, folkens. Fire spillere kan være i stua, mens den femte kan sitte på dass og styre det hele derfra. GENIALT!


Tror du nettopp åpnet døren til framtidens gaming. Å eie folk mens man driter er en genistrek!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Velkommen til oss Wii U-ere David

Selv elsker jeg konsollen og spesielt de mulighetene som finnes. Det å kunne spille fem personer samtidig er også noe som er genialt. Vi får mer eller mindre samlet hele familien fremfor skjermen noe som har blitt flittig gjort etter Wii U kom i hus

Mario Kart kommer og det gleder jeg og familien min oss til. Skal bli herlig å kjøre kartbiler i HD
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer David Selnes:
Tenk multiplayer, folkens. Fire spillere kan være i stua, mens den femte kan sitte på dass og styre det hele derfra. GENIALT!


Dette gjør det enda bedre!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gratulere med din nye WiiU!
Jeg har selv konsollen og stor koser meg med den hver dag!
Sysnes denne artikkelen var bra lese stoff og ikke minst morsomt

Gleder meg stort til et Nytt Zelda spill, Metroid Spill og ikke minst det nye spelet fra Monolith Soft
You name it, i game it!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!