Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Utvikleren Starbreeze Studios (The Darkness, Syndicate) sitter ikke akkurat og chiller og drikker kaffe dagen lang på jobb. De er nemlig i full gang med deres neste spill, et spill som tilsynelatende skal være et nedlastbart spill som skal bli utgitt en gang i 2013 (mest sannsynlig til høsten) til PC, PS3 og Xbox 360.

Spillet jeg snakker om er Brothers: A Tale of Two Sons. Spillet har ikke fått så veldig mye media omtale før de siste 2-3 dagene da journalister fra internasjonal presse har fått lov til å ordentlig teste spillet, i tillegg slapp Starbreeeze uten en egen walkthrough video den 8. mars i år som blant annet inneholdt verdens mest avslappende spillprodusent.

Grunnen for at jeg og blant annet nettsiden Eurogamer.net mener at Brothers: ATOTS kan bli årets Journey er pga. Brothers: ATOTs innovative gameplay.

Spillet er et co-op spill, men svært annerledes fra co-op spillene vi kjenner til i dag. I-stedet for at 2 personer spiller med hver sin håndkontroller i lag spiller man co-op alene. Jepp, tidenes første co-op spill der du spiller alene. utrolig nok, og det er her det innovative kommer fram.

I spillet spiller du 2 brødre, den ene kaller seg for Big Brother, og den andre for Little Brother. Du styrer den ene med høyre analog spak, den andre med venstre analog spak. Og slik fortsetter det. Alle knappene og skulderknappene på håndkontrolleren er delt i 2. Big Brother får den ene halve håndkontrolleren for seg selv, Little Brother får den andre delen av håndkontrolleren for seg selv. Gjennom hele spillet må brødrene hjelpe hverandre for å komme seg forbi hindringer, så her må du samarbeide med deg selv.

Spillet er et sidescroller i en 3D-verden, slik som Double Fines The Cave som ble lansert i år. jeg anbefaler alle å sjekke ut denne videoen for å få en bedre forklaring.
  • 0
Det her er absolutt noe å følge med på!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!