Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg gir bort Blu-ray-utgavene av begge filmene. Man kan kalle det et lite avbrekk fra Konkurranse-O-rama, men i grunn er det bare to gode filmer jeg unner dere å ha sett.

Så hva skal man konkurrere i for å slå kloa i dem? Skal jeg bare spørre hvem som har mest lyst til å vinne? Nei.

Denne oppgaven er en bildekonkurranse. Jeg har lastet opp et bilde, og oppgaven står i teksten under.
<bild>
Hva er det norske navnet på han helt til høyre? Alt av tilleggsinfo om tegnefilmene kan tippe vektskåla i din retning, så ikke vær sjenert.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
The Amazing Spider-Man er en god film? Hmm, skeptisk. For øvrig kult at du/dere kjører noen forumbaserte konkurranser.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen / GR®:
The Amazing Spider-Man er en god film? Hmm, skeptisk. For øvrig kult at du/dere kjører noen forumbaserte konkurranser.


HVA?! The Ama-ZING! Spider-Man er veldig god.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Om jeg ikke husker feil heter vedkommende Prikken. En alien fra tegneserien Superted.

Bjørnen i midten er en teddybjørn som ble bragt til livet av stjernestøv eller noe som Prikken kastet over ham, og kvinnen er Moder Natur / Jord som bor oppe i en magisk sky. Hun gir ham (teddybjørnen) en magisk drikk eller noe som forvandler ham om til Superted.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer Tor Erik:
HVA?! The Ama-ZING! Spider-Man er veldig god.


Du må heve standardene dine.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen / GR®:
Citerer Tor Erik:HVA?! The Ama-ZING! Spider-Man er veldig god.

Du må heve standardene dine.


HahahahahahahhahahaNEI! Jeg er ikke så pragmatisk at jeg vurderer filmer etter et skjema, krysser av bokser og til slutt vurderer opplevelsen kvantitativt. Jeg lar faktisk smak og behag styre, og så langt har jeg ikke noe å utsett på denne metoden.

Siterer David Selnes / GR®:
Om jeg ikke husker feil heter vedkommende Prikken. En alien fra tegneserien Superted.

Bjørnen i midten er en teddybjørn som ble bragt til livet av stjernestøv eller noe som Prikken kastet over ham, og kvinnen er Moder Natur / Jord som bor oppe i en magisk sky. Hun gir ham (teddybjørnen) en magisk drikk eller noe som forvandler ham om til Superted.


Vi får nesten se det litt an. Jeg kan selvfølgelig ikke si om du har svart riktig, men hvis så er tilfellet er du nok ikke først i køen til å vinne. Alle burde jo behandles likt og så videre, men det lille GR-merket bak navnet ditt gjør deg til en litt mindre het vinnerkandidat. Vi får se...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer Tor Erik:
HahahahahahahhahahaNEI! Jeg er ikke så pragmatisk at jeg vurderer filmer etter et skjema, krysser av bokser og til slutt vurderer opplevelsen kvantitativt. Jeg lar faktisk smak og behag styre, og så langt har jeg ikke noe å utsett på denne metoden.


Det er naturligvis riktig måte å bedømme filmer på. At du synes The Amazing Spider-Man er "veldig god" er fortsatt alarmerende. Nei, du skal ikke få lov til å ha "din mening"
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen:
The Amazing Spider-Man er en god film?

Koste meg med filmen jeg. Liker den bedre enn de tre første filmene.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Koste meg med filmen jeg. Liker den bedre enn de tre første filmene.


Joda, den er helt OK. Kurant underholdning. Ser ikke helt hvordan man kan gå så langt som å kalle den "veldig god".
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian Johansen / GR®:
Citerer Kronoz:Koste meg med filmen jeg. Liker den bedre enn de tre første filmene.

Joda, den er helt OK. Kurant underholdning. Ser ikke helt hvordan man kan gå så langt som å kalle den "veldig god".


Du ser det, men du er bare ikke enig.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer Tor Erik:
Du ser det, men du er bare ikke enig.


Aldri!
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Bra tiltak Tor Erik
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Om jeg ikke husker feil så er navnet til fyren på høyre Prikken.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Siterer Gamingisforlife:
Om jeg ikke husker feil så er navnet til fyren på høyre Prikken.


Direkte sitert av David Selnes?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Direkte sitert av David Selnes?

Tilfeldig lik setning oppbyggelse.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Gamle barndomsminner strømmer på,husker at jeg så noen episoder av denne serien da jeg var lien jente!
Ikke noe glad i Spiderman eller Ted så står over denne men lykke til folkens.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!