Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den er ferdig skrevet. Anmeldelsen av Ken Levins ultraabisiøse actioneventyr, Bioshock Infinite. Jeg tror flere av dere kommer til å bli overrasket over karakteren - og spillet, for den saks skyld. Men nå kan jeg ikke avsløre annet enn at anmeldelsen blir publisert den 25. mars, både her på siden og i Gamereactor #104 som slippes samme dag. Au revoir!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hvis jeg skal bli overrasket av karakteren så må den være lavere enn 7/10

Hadde jo vært ålreit om det er på nivå med det første Bioshock. Men det hadde også vært litt morsomt om det var et skikkelig bomskudd etter så mye hype.

Hvis det får 9-10/10 så må jeg kanskje kjøpe det selv likevel, for å se om det er fortjent.
Nesten ingen spill som når så høyt på skalaen i min bok.
  • 0
Har ikke vurdert et ordentlig par hodetelefoner, da?

Blir spennende å se hvordan det er, etter all denne ventingen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Kristian:
Bioshock Infinite. Jeg tror flere av dere kommer til å bli overrasket over karakteren - og spillet, for den saks skyld. "


Nå ble jeg egentlig litt nervøs. Bioshock Infinite har hittil vært det eneste spillet i år som jeg er sikker på at jeg skal forhåndsbestille.

Jeg har bevisst valgt å unngå å lese artikler og se videoer av det, kun for å få en best mulig opplevelse selv.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Overrasket for meg er 10/10 eller under 7/10
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Ser frem til anmeldelsen!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg tipper 11/10 - det hadde vært en overraskelse det!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg er redd for å bli skuffet. Siden jeg gleder meg så til spillet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Skal så sykt ha spillet uansett hvilken karakter det får, det originale BioShock står som en av de sterkeste opplevelsene jeg noensinne har hatt i spill, og er så forferdelig sugen på Infinite. Meget trist at jeg ikke har penger akkurat nå, er nødt til å vente en måned eller to ekstra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Er bare å glede seg, med andre ord. Uten tvil et av årets høydepunkter. Håper vi blir overrasket på en god måte.

Ser du koser deg, Kristian.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Kristian:
Jeg tror flere av dere kommer til å bli overrasket over karakteren


We'll get... Bioshocked.

Måtte bare : )
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Spennende! Er uansett kjøpt og kommer nok til å kose meg med det uansett karakter! Men ser frem til å lese din dom over det
  • 0
Liker ikke det du skriver om at pårørende kommer til å bli overrasket for karakteren. Da betyr det enten at det nådde toppen eller så var spillet en fiasko og får 6/10 eller mindre. Får bange anelser nå. Får vel bare vente å se, har forhåndsbestilt det allerede
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Dette spillet skal jeg ha uansett karakter.
  • 0
Når du sier det på den måten er det første jeg tenker at spillet får 10 av 10.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Blir spennende å se om det klarer å leve opp til all hypen. Skal innrømme at jeg har troa!

PS: Fikk litt vondt av deg når jeg så hva du hadde i ørene dine Kristian ;)
Ja, det er meg.
  • 0
Siterer Strife_Cloud:
Blir spennende å se om det klarer å leve opp til all hypen. Skal innrømme at jeg har troa!

PS: Fikk litt vondt av deg når jeg så hva du hadde i ørene dine Kristian ;)


hehe..
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Fikk først nylig øynene opp for Bioshock-spillene, men nå er jeg ganske interessert i å se hva det blir til i Infinite. Slår det an må jeg kanskje krype til korset og prøve å spille disse spillene.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Fikk først nylig øynene opp for Bioshock-spillene, men nå er jeg ganske interessert i å se hva det blir til i Infinite. Slår det an må jeg kanskje krype til korset og prøve å spille disse spillene.


Hvis du ikke har spilt eneren er det på høy tid. Ganske unik (iallfall i sin tid) FPS-opplevelse, med kanskje den mest gjennomførte atmosfæren i noe spill. Toeren kan du hoppe over uten å gå glipp av all verden, da.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
får det bedre karakter hos dere enn ign? og hvorfor vente mandag hvis anmeldelsen er ferdig? ign slapp den i natt.
  • 0
Siterer nukers1234:
får det bedre karakter hos dere enn ign? og hvorfor vente mandag hvis anmeldelsen er ferdig? ign slapp den i natt.
Noe som heter embargo. GameReactor har ikke lov til å legge ut anmeldelsen før mandag.
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!