Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå har jeg nesten sommerferie ! Bare ett par dager på skolen som egentlig ikke kan ansees som skoledager, så er jeg ferdig med år nr.2 på videregående.

Nå som jeg har mye fri har jeg mye tid til YouTube kanalen min, så istad laget jeg en etterlengtet Setup video. Siden det er lenge siden jeg har lagt ut en video, så involverte jeg også spillsamlingen i denne videoen.
Skal også starte en ny serie på kanalen i kveld/i morgen, men er ikke helt sikekrt hva denne serien skal bli.

http://youtu.be/YPS22UiWDX4
  • 0
Var jo en fin samling du/dere har opparbeidet. Driver å samler selv uten at jeg har funnet min nisje, men har i første omgang bare anskaffet det aller meste av nostalgisk verdi. Nytter ikke å se på listen på profilen min, den er ikke oppdatert på år og dager.

Morsomt med opptak når man spiller, men det er ikke min greie. Skjønner ikke hvordan folk klarer å bable i ett strekk mens de spiller.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Alltid gøy å se en spillsamling. Har samlet på konsoller hele livet og av de konsollene du hadde var det kun Saturn som er fraværende i samlingen min. Ved mindre en ødelagt konsoll gjelder... Koster heldigvis ikke så alt for mye på eBay.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Selv har jeg aldri samlet på noe innenfor spill, men jeg kunne gjerne tenkt meg å eid en Nes. Det er noe stilfullt over hele maskinen.

Flott spillsamling du har!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Imponerende konsollsamling. Har aldri samlet på hverken konsoller eller spill jeg heller, så har nok ikke noe som kan måle seg.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Årh mye flott her, og imponerende samling av både konsoller/spill og samlegjenstander!

Har planer om å samle flere retrokonsoller selv når jeg endelig får flyttet for meg selv.
:3
  • 0
Veldig kul samling! Nevnte det for så vidt på YouTube også!
http://www.youtube.com/user/KimSpillerSpill
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!