Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er en freeloader. Jeg bidrar ikke til fellesskapet. Jeg bare tar uten å gi. Nei, jeg snakker ikke om hverdagen på Gamereactor-kontoret (helt sant). Jeg snakker om Portal 2 og The Perpetual Testing Initiative.

Som anmeldere flest har jeg begrenset med tid til gamle spill. Det kommer jo nye hele tiden! Noen er gode, andre er dårlige, men alle skal dokumenteres.

Forleden hadde jeg likevel en ledig helg. Jeg valgte å plukke frem Portal 2. Egentlig for å spille gjennom historien en andre gang, men jeg ble distrahert på vei bort til play-knappen i Steam. Det var da voldsomt til mange community contributions, tenkte jeg. Jeg bestemte meg for å ta en titt, og ble møtt av en helt ny verden. En verden av kreative brett bygget av Portal-fans med altfor mye fritid.

Men jeg klagde ikke. Jeg testet heller ut noen av brettene med høyest rangering. 12 Angry Tests, Designed for Danger og den nokså vriene Decay-serien, for å være nøyaktig. Jeg angret ikke et sekund. Det var strøkent å få spille noe helt nytt, og det er i hvert fall ikke noe å si på kvaliteten til de beste fanskapte brettene.

Nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang jeg har en frihelg...

<bild>
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Jeg har (uheldigvis) ikke Portal 2 selv, men jeg har lånt det av en kompis og spilt gjennom, og spilt co-op med den samme kompisen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kanskje en skulle skaffe seg en god PC en dag til Portal 2 og lignende spill med egne brett.. Kanskje. Trenger bedre plass mao.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Elsker Portal. Håper sterkt på et nytt snart.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg skal teste noen av disse i løpet av den kommende måneden tenker jeg. De kartene du har skrevet her faktisk.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!