Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er veldig lei meg. Jeg har ikke klart å se meg selv før nå. Jeg ser godt at jeg må gi meg mens leken er god. Heller tenke på hvordan JEG kan gjøre communytit bedre. Ikke bare tenke på aktivitetspoengene. Jeg har bestemt meg for å skrive mer seriøse blogger fram over. Og ikke bare spy ut blogger. Jeg skal virkelig bidra mer. Jeg er så lei meg folkens.

Tror kanskje jeg har skutt meg selv litt i foten. Kanskje modnes bedre sant. Forhåpentligvis. Håper alle kan overse den lille perioden jeg har hatt nå som jeg har gjort dette. Spesielt vil jeg beklage til moderasjonen. Og håper ikke dere banner meg fordi jeg skriver denne bloggen. Her legger jeg meg så flat som jeg kan.

Skal virkelig legge den arogante stilen min. Dessuten er jeg veldig lei meg for at folk har opplevd meg som frekk. Jeg skal virkelig tenke meg bedre om neste gang. Jeg vil også si at jeg skal bli et bedre menneske. Også skal jeg lære meg flere utrykk sånn at det er lettere å snakke med meg.

Jeg er jo trossalt 14 år, og har en lag vei å gå før jeg kanskje er helt moden. I begynnelsen av tenårene. Men jeg burde alikavel vite bedre.Jeg håper ingen har tatt dette ille opp. Jeg har mest lyst til å begynne å grine, men da kaller dere meg for en sutreunge. Jeg er lei meg.

Dette var min unnskyldning til alle her inne på siden, og ikke minst moderasjonen. Håper virkelig ikke dere ser på denne bloggen som spam siden jeg skrev den for å få ut min unnskyldning til alle. Kan slette den om dere vil.

Hilsen en lei seg MNO
Not race from me, if I say no.
  • 0
''Jeg skal virkelig bidra mer.''

Det håper jeg da inderlig ikke. Bidra mindre du så begynner vi og snakke. Lærer du aldri?
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Lærer du aldri?

Jo, har lært av mine egne feil
Not race from me, if I say no.
  • 0
Du har jo tydeligvis ikke det med tanke på att mods'a har gitt deg beskjed om og roe ned bloggingen kraftigt. Og hva gjør du? Skriver en ny en.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Du har jo tydeligvis ikke det med tanke på att mods'a har gitt deg beskjed om og roe ned bloggingen kraftigt. Og hva gjør du? Skriver en ny en.

Har sluttet, dette var den siste. Håper at blir normalt igjen. Innrømmer at jeg er et fiasko, idiot, drittunge og mye mer. Men vær så snill å tilgi meg. Kan gå til en psykolog om dere vil?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Syns det er veldig fint at du skriver denne bloggen! Det var kult av deg. Jeg liker deg godt som bruker her inne, men viktig å ta til seg kritikk! Håper du skjønner det
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Syns det er veldig fint at du skriver denne bloggen! Det var kult av deg. Jeg liker deg godt som bruker her inne, men viktig å ta til seg kritikk! Håper du skjønner det

Som jeg sa så er jeg lei meg og legger meg flat. Slutter med blogging for noen uker. Innrømmer at jeg er et fiasko, idiot, drittunge og mye mer. Men vær så snill å tilgi meg. Kan gå til en psykolog om dere vil?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Get fucking banned already!
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer MNO2610:
Som jeg sa så er jeg lei meg og legger meg flat. Slutter med blogging for noen uker. Innrømmer at jeg er et fiasko, idiot, drittunge og mye mer. Men vær så snill å tilgi meg. Kan gå til en psykolog om dere vil?


Merkelig å gå fra "kongen av GR" til total fiasko på en dag? Prøv å ha et litt mer nøytralt selvbilde, dette er tross alt et spillforum. Så lenge du prøver å fokusere på litt mer seriøst innhold i bloggene dine så ser i hvertfall ikke jeg noen problemer med deg som bruker, men disse "selvdigger" bloggene kan du med fordel slutte med. Tenk heller kreativt og gi oss blogger som omhandler litt mer interessante temaer. That's all I'm asking.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Det er bra at du forstår dine egne feil. Det er det beste du kan gjøre for deg selv. Jeg ser fremover til dine mer seriøse blogger.
mah boi
  • 0
Kudos for å ha klart å spy ut så mange blogger med såpass forskjellige budskap på så kort tid. En tre ukers ban gjorde jo ikke akkurat bedre, så blir spennende å se om noe kan endres denne gangen.
  • 0
Siterer Mexis:
Kudos for å ha klart å spy ut så mange blogger med såpass forskjellige budskap på så kort tid. En tre ukers ban gjorde jo ikke akkurat bedre, så blir spennende å se om noe kan endres denne gangen.
Siterer Duck Song:
Det er bra at du forstår dine egne feil. Det er det beste du kan gjøre for deg selv. Jeg ser fremover til dine mer seriøse blogger.
Siterer Glorfindel988:
Merkelig å gå fra "kongen av GR" til total fiasko på en dag? Prøv å ha et litt mer nøytralt selvbilde, dette er tross alt et spillforum. Så lenge du prøver å fokusere på litt mer seriøst innhold i bloggene dine så ser i hvertfall ikke jeg noen problemer med deg som bruker, men disse "selvdigger" bloggene kan du med fordel slutte med. Tenk heller kreativt og gi oss blogger som omhandler litt mer interessante temaer. That's all I'm asking.

Har sagt, skal aldri vær et sånt fiasko noe mer, beklager, tilgir dere meg?
Not race from me, if I say no.
  • 0
Nei.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer toiletgamerduck:
Nei.

Plis, den nye, gode mno har nettopp blitt født
Not race from me, if I say no.
  • 0
Siterer MNO2610:
Citerer toiletgamerduck:Nei.
Plis, den nye, gode mno har nettopp blitt født


Here we go again.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Det var noe gale med den setningen.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
THE BIG BOSS.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
THE BIG BOSS.


Bør ikke du ta det bittelitt cool ang hetsinga, med tanke på at du hadde en nøyaktig lik blogg for ikke alt for lenge siden?
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Bør ikke du ta det bittelitt cool ang hetsinga, med tanke på at du hadde en nøyaktig lik blogg for ikke alt for lenge siden?


Har hvertfall forbedret meg og blitt en bedre og hyggeligere bruker.
  • 0
Siterer Nero The Elder:
Bør ikke du ta det bittelitt cool ang hetsinga, med tanke på at du hadde en nøyaktig lik blogg for ikke alt for lenge siden?


OH DAUYMN OH DAYUMN
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Har hvertfall forbedret meg og blitt en bedre og hyggeligere bruker.


Nei.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer MNO2610:
. Kan gå til en psykolog om dere vil?


Plis, gjør det for ditt beste
mah boi
  • 0
Siterer Victorfinne:
Nei.


JO.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!