Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

På fredag var jeg innom Gamereactors redaksjonslokaler i Oslo. Jeg fikk plukket med meg noen av magasinene jeg har gått glipp av, diskutert community-stuff med redaksjonen, og jeg spilte FIFA for første gang på mange år. Jeg har ikke spilt FIFA siden FIFA 2003, for nesten ti år siden. For å være ærlig føltes det ikke som om mye har skjedd siden den gang...

Gamereactor hadde også fått inn noen kule effekter fra spillet The Bureau: Xcom Declassified, og som Gamereactors hattemann måtte jeg selvfølgelig stå modell med The Bureau-hatten bare akkurat lenge nok til å udødeliggjøre den digitalt:

Hatteparty.

Du kan fremdeles vinne hatt og mange andre kule effekter fra The Bureau-spillet om du klikker deg inn på konkurransesiden.

                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Og nytt profilbilde. Jeg gikk nettopp i sjokk!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Og nytt profilbilde. Jeg gikk nettopp i sjokk!


Ja. Jeg måtte skape litt forandring. Forandring fryder.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Ja. Jeg måtte skape litt forandring. Forandring fryder.

Tommel opp for dette =)
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Kul hatt det der, den kledde deg. Flere folk burde bruke hatter. Fikk nesten lyst å bruke bowleren jeg kjøpte i London.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Er det deg? Jeg bare lurte! For en gentleman, sikker mange jenter som vil ha deg, tommel opp for forandring fryder!
Not race from me, if I say no.
  • 0
Damn... Nest siste personen på forumet jeg trodde skulle bytte profilbilde. Your move, remote.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Flere folk burde bruke hatter.

Ja.

Siterer dark samus nemesis:
Fikk nesten lyst å bruke bowleren jeg kjøpte i London.


Det må du gjøre. Bowler er den kuleste "cowboyhatten" og mye mer anvendelig.

Siterer MNO2610:
Er det deg?


Ja.

Siterer JoEy_Odd:
Damn... Nest siste personen på forumet jeg trodde skulle bytte profilbilde. Your move, remote.


Hah. Ja! Jeg bytter ikke profilbilde særlig ofte. Men det er lenge siden jeg var "baby smooth" rundt kjakan, så det var kanskje på tide å oppdatere profilbildet. Selvom det der ikke engang er min hatt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Er ikke så ofte du bytter profilbilde, så dette kan ta sin tid å vende seg til.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Dette var uvant. Tror jeg trenger litt tid på å komme meg.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Flere folk burde bruke hatter.


Nei

bare... nei
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Kult bilde!

Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Citerer dark samus nemesis:Flere folk burde bruke hatter.

Nei

bare... nei


^This

Det er ikke mange som nailer å bruke hatt. Strategist er en av de få heldige.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Skjegget og hatten gikk veldig godt sammen. Kult bilde.

Siterer Strategist:
Ja. Jeg måtte skape litt forandring. Forandring fryder.


Snakk om å rokke ved forumets naturlige balanse. Kommer til å ta flere dager før det har kommet seg igjen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
Nei

bare... nei


Jeg bar ikke hipsterkids med Fedora på fest i tankene når jeg skrev det, bare så det er klart.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATS
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Hatt er bra !
The gavel corrupts
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Snakk om å rokke ved forumets naturlige balanse. Kommer til å ta flere dager før det har kommet seg igjen.

Haha, jepp!
Strategist har nytt profilbilde OG vi har en ny moderator! Rocking the boat her altså!
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Strategist:
Ja.

På det siste profilbildet så du MYE yngere ut!
Not race from me, if I say no.
  • 0
Må si du så litt eldre ut på dette bildet enn det forrige, men det var vel også gammelt? Flott var det, forresten!

Siterer JoEy_Odd:
Your move, remote.


Haha, aldri. Har du noen gode forslag da?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Haha, aldri.


Forumet ville eksplodert.

Siterer remote:
Har du noen gode forslag da?


Det her?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer remote:
Må si du så litt eldre ut på dette bildet enn det forrige, men det var vel også gammelt?


Det var ikke sååå gammelt. Det var tatt som bilde til studentlegitimasjonen da jeg begynte på NTNU. Hvilket er vel to år siden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Det her?


Det så passelig ut. Jeg tror jeg velger det.

Siterer Strategist:
Det var ikke sååå gammelt. Det var tatt som bilde til studentlegitimasjonen da jeg begynte på NTNU. Hvilket er vel to år siden.


Man kan jo få mye skjegg på to år. Og en ny hatt, da.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Man kan jo få mye skjegg på to år. Og en ny hatt, da.


Ja. Jeg kunne vokst det til livet dersom jeg ikke passet på å stusse det litt innimellom.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Ja. Jeg kunne vokst det til livet dersom jeg ikke passet på å stusse det litt innimellom.


Det er nok flaks at du gjorde.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!