Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heisann!

Har vært på GR noen år nå, og utifra navnet mitt, virker det som om jeg driver med både parkour og gaming. Noe som er ganske åpenbart, egentlig, hvis man ser på navnet.

But the thing is .. Jeg har vist frem mye av min gaminginteresse her på siden, men lite parkour! Dette er det på tide å få gjort noe med. Har lenge hatt lyst til å lage en parkour-video, men har egentlig aldri hatt et kamera for det. Har derfor siklet etter et GoPro kamera en god stund, og har endelig skrapet sammen nok penger til dette. Ble noen turer fram og tilbake i byen for å skaffe alt jeg trengte, da gjerne selve GoProen var billig på den ene butikken, mens minnekortet var billigere på en annen, etc.

Anyways! Kom meg hjem til slutt, hurtigladet kameraet og syklet av gårde til den lokale barneskolen skolen for å teste ut det nye kameraet. Resultatet ser dere under. Videoen er forøvrig kun en test av kameraet, derfor er den så kort.

Så, spørsmålet er. Lever jeg opp til navnet Parkour Gamer?

http://www.youtube.com/watch?v=Aipa0S8kgk8&feature=c4-overvi
ew&list=UUu824HekOXo8ECu_-kme_JA
  • 0
Siterer Victorfinne:
http://www.youtube.com/watch?v=9BnLbv6QYcA


Ærlig talt, du trenger ikke å ha det der som svar på alt jeg legger ut? Du har allerede sendt meg den sikkert fem ganger på profilen min. Du var ikke her en gang da det det var aktuelt!
  • 0
Artig video. Parkour virker som interessante greier, men har aldri fått prøvd det. Håper på flere videoer!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tenker å lage en lang video en gang med flere locations! Måtte bare gi meg litt raskt i dag, da jeg oppdaget at den ene naboen til skolen plutselig sto utenfor med et kamera rettet mot meg, haha.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
da jeg oppdaget at den ene naboen til skolen plutselig sto utenfor med et kamera rettet mot meg, haha.


Haha, slik kan det gå. Var vel ikke helt fornøyd?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Haha, hvem vet. Fikk STRENG beskjed av foreldra mine før jeg dro om å ikke gå på taket .. men videoen hadde blitt litt kjedelig uten
  • 0
Har sett at du prøver deg på MNO noen ganger. Derfor trenger du og minnes på at du ikke er stort bedre selv. Men uansett, veldig bra video.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Var ikke tilfeldigvis Ramnes barneskole?
Syns det virket kjent, men så er det også omtrent 17 år siden jeg gikk der.

Videoen var grei. Hadde ikke klart det.
Litt merkelig musikkvalg kanskje.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Har sett at du prøver deg på MNO noen ganger. Derfor trenger du og minnes på at du ikke er stort bedre selv. Men uansett, veldig bra video.


Prøver meg? 90% av forumet er sånn.

Lagt til 2013-09-23 20:19:
Siterer Tommy Kvaernerud:
Var ikke tilfeldigvis Ramnes barneskole?
Syns det virket kjent, men så er det også omtrent 17 år siden jeg gikk der.

Videoen var grei. Hadde ikke klart det.
Litt merkelig musikkvalg kanskje.


Ramnes barneskole ja!
Og ja, musikken var litt random. Fant den bare mellom alle de andre filene på PCen, ble bedre med den enn ingenting. Vurderte Mirror's Edge musikken, men det hadde kanskje blitt litt cheesy
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Prøver meg? 90% av forumet er sånn.


Du trenger ikke være en av dem. Haha, men jeg skjønner. Uansett skal jeg ikke holde meg off topic. Skjønner at du vil ha saklige svar til bloggen. Enig med TK angående musikk valg.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Synes det var en kul video. Fikk nesten litt lyst på et GoPro kamera selv faktisk.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Victorfinne:
Har sett at du prøver deg på MNO noen ganger. Derfor trenger du og minnes på at du ikke er stort bedre selv. Men uansett, veldig bra video.


Også bruker du den gamle greia?
Jeg tror nok PG som alle oss andre, har forandret seg en del i løpet av årene.
  • 0
Det er jo signaturen til PG, men nå har han gidd meg beskjed om at jeg ikke skal bruke den mer. Det skal jeg respektere!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Synes det var en kul video. Fikk nesten litt lyst på et GoPro kamera selv faktisk.


Bare så det er sagt, kameraene filmer mye bedre enn det det gir inntrykk av i denne videoen. Redigeringsprogrammene mine fucket seg opp, så det ble relativt lav FPS og oppløsning i forhold til normalt . Men kjøp GoPro, verdt penga! Kan brukes til svært mye også.

Lagt til 2013-09-23 20:26:
Siterer Victorfinne:
Det er jo signaturen til PG


Synes ikke du har vært på forumet lenge nok til å vite hva som er/var "signaturen" til folk ;)

Dette har du fått igjenforklart av andre, så hva som skjedde da er kanskje ikke noe du bør uttale deg om, når du ikke var der?
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Bare så det er sagt, kameraene filmer mye bedre enn det det gir inntrykk av i denne videoen. Redigeringsprogrammene mine fucket seg opp, så det ble relativt lav FPS og oppløsning i forhold til normalt . Men kjøp GoPro, verdt penga! Kan brukes til svært mye også.


Tja, var ikke så aller verst uansett synes jeg men. Skal nok vurdere sterkt å invistere i et gitt, egentlig hatt lyst på det lenge
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Lurer på om det har en sammenheng at hver eneste gang jeg legger ut en video på GR får den flere downvotes enn de jeg ikke legger ut her?
  • 0
Tøff video. Koselig og se at det skjer noe rundt deg også.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Det hadde jeg faktisk ALDRI trodd.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Ikke verst! Som Mirror's Edge bare med bedre grafikk.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Kul video! Og jeg likte musikken, selv om den er litt random.

Siterer remote:
Som Mirror's Edge bare med bedre grafikk.


Nehei!! Mirror's Edge har høyere oppløsning og er best!

---

Jeg har ikke GoPro, men jeg kan jo teipe speilrefleksen min fast til en hjelm?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har ikke GoPro, men jeg kan jo teipe speilrefleksen min fast til en hjelm?


Haha, går sikkert
  • 0
Jeg har hatt lyst på GoPro-kamera siden produsenten først dukket opp på markedet, men jeg er ikke aktiv nok til at det er verdt det i noen særlig grad. Videoen din var veldig stilig iallefall. Jeg likte komposisjonen. Ser gjerne flere slike videoer.

Siterer Victorfinne:
http://www.youtube.com/watch?v=9BnLbv6QYcA


Get over it.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
GoPro er rått! Rå video btw! Umm ja, Vi brukte GoPro på bandøvingen engang å spilte en sang 3 ganger med hver sin tur å ha hjelmen på hodet hvor vi filmet fra alle sin synsvinkel, bare synd vi aldri la ut videoen fordi han som redigerte videoen klarte ikke matche lyd og videoen...
*MacGyver Theme*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!