Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

NB: Rørende nostalgiblogg.

I morgen venter en stor dag for meg. Da skal jeg endelig blitt kronet noe jeg har hatt som en drøm i over tre år. Jeg skal endelig miste stjernene og få tittelen moderator. Dette føles veldig surrealistisk, og det har ikke helt gått opp for meg at nå har jeg faktisk fått en så gjev tittel på denne fantastiske siden jeg har vokst opp med.

Jeg og Ole-Christian hadde en liten samtale over Skype igår om hvordan vi har utviklet oss som brukere, ved å se på tidligere kommentarer vi slapp av i startfasen våres (se gjerne over våre eplekjekke og grusomme fanboyposter).

Siden jeg ble bruker her den 7. Januar 2010 har jeg hatt en fantastisk tid. Jeg har lært meg å skrive betraktelig bedre, blitt mye mer reflektert, lært meg å anmelde og mest av alt, jeg har funnet meg et sted jeg trives veldig godt. Dette har faktisk blitt et hjem for en høy og tjukk slamp som meg. Det hadde jeg aldri trodd når jeg skrev ned brukernavn, epost og passord for snart 4 år siden.

Og nå skal jeg faktisk bli en av de som advarte meg for alt fra spoiling til harselering av brukere i 2011. Da var jeg faktisk et stort troll som bare kom hit for å kødde til for andre. Bare for å være en dust. Jeg tør å påstå at den adferden er borte, ettersom jeg fikk faktisk denne prestisjefylte rollen her på Gamereactor. Dette beviser kun en ting: Alle kan forandre seg. Det eneste som krevdes av meg var at jeg måtte bli mer moden.

Så nå kommer seriøsitetens time. Dette er den siste kvelden på - forhåpentligvis - mange år at jeg er en vanlig bruker. Det bringer så klart mange minner fram, og jeg ville dele dette med dere.
Igjen - takk for alt vi har hatt de siste tre årene, og jeg håper at de neste årene som kommer blir enda bedre. Det er jeg bombesikker på.


PS: Nei, jeg skal ikke bli en tørr sviske og jeg vil ikke endre meg markant. Jeg vil fremdeles ha samme humor og personlighet i alt jeg gjør. Takk.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
*snufs* jeg kjenner meg igjen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
*snufs* jeg kjenner meg igjen.


Dem feels
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Dem feels


Y dem so sad

Siterer A to the H:
Nei, jeg skal ikke bli en tørr sviske og jeg vil ikke endre meg markant. Jeg vil fremdeles ha samme humor og personlighet i alt jeg gjør.


Joda, du kommer til å tørke inn til en eneste stor rosin. Og ingen liker rosiner. I alle fall ikke jeg.

Lagt til 2013-09-25 00:54:
Trøsten er at du kan bli med på baksnakkingen vår på modforumet da. Og du kan grave i gamle saker. Eksempelvis DanFyll og Quakecry.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Joda, du kommer til å tørke inn til en eneste stor rosin. Og ingen liker rosiner. I alle fall ikke jeg.


Neinei, skjer ikke. Skal bare skru opp den seriøse delen i skallen.

Siterer The Cookiemonster:
Trøsten er at du kan bli med på baksnakkingen vår på modforumet da. Og du kan grave i gamle saker. Eksempelvis DanFyll og Quakecry.


Gleder meg som en unge på julaften
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Det er definitivt interessant å se hvordan man har utviklet seg i løpet av tiden sin på et forum som dette. Særlig når man har vært her en stund, som vi jo har. Det skulle bare mangle at det har skjedd litt på snaut 6 år. Tidene da jeg kalte TK for en svinepels for å ikke like Assassin's Creed føles veldig fjerne. Heldigvis.

Det blir spennende å se utviklingen etter et såpass stort vendepunkt som dette.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Det blir spennende å se utviklingen etter et såpass stort vendepunkt som dette.


Uten tvil. Spennende selv for meg.

Siterer Ole-Christian / GR®:
Det er definitivt interessant å se hvordan man har utviklet seg i løpet av tiden sin på et forum som dette. Særlig når man har vært her en stund, som vi jo har. Det skulle bare mangle at det har skjedd litt på snaut 6 år. Tidene da jeg kalte TK for en svinepels for å ikke like Assassin's Creed føles veldig fjerne. Heldigvis.


Jeg lo så godt i natt når jeg så over dine gamle kommentarer. "Svinepels" er offisielt favorittordet mitt nå.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Jeg lo så godt i natt når jeg så over dine gamle kommentarer. "Svinepels" er offisielt favorittordet mitt nå.


Det er ikke så rart. Hadde en periode tidlig i tenårene der jeg sa "svinepels" hele tiden. Festlig ord.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Ole-Christian / GR®:
Det er ikke så rart. Hadde en periode tidlig i tenårene der jeg sa "svinepels" hele tiden. Festlig ord.


Haha, svinepelsgenerasjonen.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Haha, svinepelsgenerasjonen.


Svinepelsene.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg har alltid vært akkurat sånn her jeg. Så det så!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har alltid vært akkurat sånn her jeg. Så det så!


Jeg skrev faktisk litt mer korrekt da jeg var ny her enn det du gjorde. Så det så.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Strategist:
Jeg har alltid vært akkurat sånn her jeg. Så det så!


Alltid vært awesome? Det tviler jeg faktisk ikke på.

Siterer Ole-Christian / GR®:
Svinepelsene.


http://i.imgur.com/v1gh6iL.jpg
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Svinepels er et undervurdert ord.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer A to the H:
http://i.imgur.com/v1gh6iL.jpg
Siterer The Cookiemonster:
Svinepels er et undervurdert ord.


Damn right.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Det jeg husker best er AleksanderNs første møte med GR-forumet under pseudonymet "SmackThatBitch". Gode tider.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Jack the Lack of Crack:
Det jeg husker best er AleksanderNs første møte med GR-forumet under pseudonymet "SmackThatBitch". Gode tider.


Ja, hvor har det blitt av han? Har dere fremdeles kontakt?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Ikke for å ødelegge stemninga, men du blir vant til den enorme makta man får som moderator ganske fort. Og du blir vant til hvor kul du selv har blitt. Sånn er livet.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
SVISKEBASS
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Ole-Christian:
Jeg skrev faktisk litt mer korrekt da jeg var ny her enn det du gjorde. Så det så.


Men jeg var bedreviter fra første post likevel. Så det så.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Mye som har skjedd siden jeg først kom på forumet. Har forandret meg litt gjennom årene, men kanskje ikke like radikalt som enkelte andre.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hehe, jeg har snoket litt i gamle tråder her selv, så jeg skjønner litt hva du mener . Å lese gamle poster kan både være artig, men også kleint som pokker. Var innom et gammelt forum jeg var medlem av for noen år siden og sjekket trådene der. Konklusjonen ble at det er jaggu godt det forumet er så godt som dødt....

Men du må ha lykke til med moderatorstillingen. Ser at dette er noe som betyr mye for deg
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Lykke til.
The gavel corrupts
  • 0
Oi!
Vel, gratulerer og lykke til..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Siterer Strategist:
Men jeg var bedreviter fra første post likevel. Så det så.


Ja, det skal du ha.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!