Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var det sannelig på tide at jeg ble litt aktiv her på GR-forumet igjen. Det er tross alt en liten stund siden jeg har skrevet noe her, og for å være helt ærlig er jeg ikke sikker på om noen husker meg.

Eller vent, det er da ikke så lenge siden jeg skrev en blogg her sist, er det? Jeg mener, det kan umulig ha gått så lang ti---

<bild>

Okay...

Hallo! *vinker* Noen som husker meg? Hallo!

Nei, fra spøk til alvor. Det har vært alt for lenge siden jeg tok meg tid til å delta i diskusjonene og svare på blogger her, og mye av grunnen er at jeg har vært meget opptatt (iallefall liker jeg å tro at jeg har vært det) den siste tiden. Jeg ser at det er kommet mange nye medlemmer her som jeg ikke har fått tid til å bli kjent med, så jeg har en del å ta igjen. Med unntaket av Khriipy, selvsagt.

Jeg snoket rundt på Spillexpo sammen med henne både i fjor og i år, og fikk gleden av å treffe Ole-Kristian. Jeg fikk også med meg hvem som var der her fra forumet, selv om jeg unnlot å hilse på dere. Et prakteksempel på min sosiale høflighet.

Men over til spillrelaterte saker. Nå som jeg har ekstremt mye fritid på hendene har jeg bestemt meg for å returnere til forumet og plage dere alle med nye blogger om diverse temaer, hverdagslige saker og ting, pluss alt annet som måtte foregå i verden (og i hodet mitt).

Jeg kan jo begynne med å nevne at jeg har brukt den siste tiden på å spille, teste og anmelde et spill dere helt sikkert har gledet dere til, og at anmeldelsen vil dukke opp i nærmeste framtid.

Jeg lar dette være for nå, og jeg ser frem til igjen å være med på å skape liv her inne og bli kjent med de nye medlemmene!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det var deg! Jeg turte ikke å hilse selv på fredagen av spillexpo
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Velkommen tilbake! Var på tide at du joinet meg på galskapen som skjer på forumet

Liker vår spillexpo-tradisjon jeg, og synes vi skal holde den i live i en del år til! Så får vi gjøre deg flinkere på det der med å hilse på folk etterhvert.

Du er så heldig som kjenner meg irl.
...
not really.

Men velkommen skal du virkelig være :3 you've been missed.
:3
  • 0
Velkommen tilbake! Ser frem til å lese nye blogger fra deg.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer gnyg:
Det var deg! Jeg turte ikke å hilse selv på fredagen av spillexpo


Slapp av, jeg biter ikke.

Siterer Khriipy:
Velkommen tilbake! Var på tide at du joinet meg på galskapen som skjer på forumet


Virker som du har klart å stelle i stand en del siden jeg overbeviste deg til å registrere deg på GR. Nesten litt skummelt...

Siterer Khriipy:
Liker vår spillexpo-tradisjon jeg, og synes vi skal holde den i live i en del år til! Så får vi gjøre deg flinkere på det der med å hilse på folk etterhvert.


Definitivt.


Siterer Khriipy:
Du er så heldig som kjenner meg irl.
...
not really.



Vårt hat/elsk forhold er fantastisk!

Siterer sonic og link:
Velkommen tilbake! Ser frem til å lese nye blogger fra deg.


Takker. skal se om jeg kan klare å komme tilbake på en ukentlig basis!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer David Selnes / GR®:
Virker som du har klart å stelle i stand en del siden jeg overbeviste deg til å registrere deg på GR. Nesten litt skummelt...


Eheh. Heh. It just happened.


Siterer David Selnes / GR®:
Vårt hat/elsk forhold er fantastisk!


Haha, åjadda xD Finnes ikke maken
:3
  • 0
Siterer David Selnes:
Noen som husker meg?


Selvsagt, når tanken slo meg for noen år siden (2011) at det måtte være utrolig kult å jobbe i GR, fikk jeg med meg at du nettopp var gått fra å være en vanlig bruker til å bli med i redaksjonen.

Siterer David Selnes:
mye av grunnen er at jeg har vært meget opptatt (iallefall liker jeg å tro at jeg har vært det) den siste tiden.


Don't we all.

Siterer David Selnes:
Jeg fikk også med meg hvem som var der her fra forumet, selv om jeg unnlot å hilse på dere.


Med unntak av meg that is. Husker at vi hilste, og du introduserte deg selv som David - Og jeg husker at jeg visste navnet ditt allerede før vi hilste.

Haha, er nok ikke uten grunn til at jeg blir kalt for forumets stalker - Selv om jeg begynner å ane en viss konkurranse med Tor Erik.
  • 0
Velkommen tilbake, David, eller DoanDavid som jeg husker deg som. Lenge siden sist jeg så deg her, så det var på tide at du dukket opp igjen. Regner med å se deg litt hyppigere fremover.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Velkommen tilbake David Selnes! Selvsagt husker jeg deg. Er tross alt på grunn av deg jeg nå er på andre året her på Noroff.

Noe som minner meg på at jeg nok en gang ikke har skrevet en blogg oppdatering...
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer SirThomas:
Med unntak av meg that is. Husker at vi hilste, og du introduserte deg selv som David - Og jeg husker at jeg visste navnet ditt allerede før vi hilste.


Stemmer, husker at du dukket opp mens jeg stod med Khriipy og Ole-Kristian.

Siterer The Cookiemonster:
Velkommen tilbake, David, eller DoanDavid som jeg husker deg som. Lenge siden sist jeg så deg her, så det var på tide at du dukket opp igjen. Regner med å se deg litt hyppigere fremover.


Og det er fortsatt DoanDavid jeg foretrekker å bruke rundt om på nett. Jada, skal bli mer av meg her på forumet.

Siterer Kakashi sensei:
Er tross alt på grunn av deg jeg nå er på andre året her på Noroff.


Ja, hvordan går det på Noroff? Dere har vel ikke begynt på selve spilloppgaven enda?



Uansett, takk for for tilbakemeldingene. Er godt å endelig kunne komme tilbake!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Velkommen tilbake! Jeg kan sikkert plasseres i kategorien "ny her", men synes det er moro når redaksjonsmedlemmer deltar på forumet, så gleder meg til å se hva du har å komme med fremover.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer David Selnes:
Slapp av, jeg biter ikke.


Det var det inntrykket jeg fikk ja.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Velkommen tilbake. Forumet har turet og gått som alltid, men det er én ting du har gått glipp av; tidenes aktivitetstopp på GR noen sinne (det må ha vært det!). Uansett, kjekt å se deg her igjen.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Gleder meg til å lese mer fra deg framover.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Endelig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Velkommen tilbake, David. Husker deg, selvfølgelig. Du er jo tross alt den karen som skrev mest fyldig av samtlige brukere her enn periode, noe jeg ser på som en fantastisk egenskap.

Godt å ha deg tilbake.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Husker deg veldig godt. Gøy å se at du skal trappe opp aktiviteten din fremover.
''eh'' - Link
  • 0
Siterer David Selnes / GR®:
Virker som du har klart å stelle i stand en del siden jeg overbeviste deg til å registrere deg på GR. Nesten litt skummelt...


Wait... DoanDavid står bak Khriipy's eksistens?! Det var en skremmende detalj jeg hadde oversett.
  • 0
Siterer SirThomas:
Wait... DoanDavid står bak Khriipy's eksistens?! Det var en skremmende detalj jeg hadde oversett.


Ikke fult så skremmende som detaljene rundt hvordan Khriipy og jeg ble kjent.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer David Selnes:
Ikke fult så skremmende som detaljene rundt hvordan Khriipy og jeg ble kjent.


Merker jeg fikk veldig lyst til å vite disse detaljene.
  • 0
Siterer David Selnes:
Citerer Kakashi sensei:Er tross alt på grunn av deg jeg nå er på andre året her på Noroff.

Ja, hvordan går det på Noroff? Dere har vel ikke begynt på selve spilloppgaven enda?


Her har du en oppdatering: http://www.gamereactor.no/blog/kakashi+sensei/70524/
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Godt å høre.
  • 0
Du ligner på nick fra rev3 games, bare mer livlig og morsom.
A en eller annen grunn får du meg også til å tenke på forhenværende gr red medlem Daniel Guano
(R.I.P.)

Lagt til 2013-11-30 03:46:
Siterer Predator:
Endelig.

Wtf er predator en dame, av en eller annen grunn trodde jeg alltid han var en alien, som valgte det navnet for å tease mennesker.
The world is strange indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!