Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ok, litt mer hype i forkant av labyrinten! Jeg tenkte å avsløre hvilke premier jeg kommer til å dele ut til vinnerne, og hvordan premieutdelingen vil foregå.

Premiene er, og vil deles ut som følger:

The Last of Us-smykke, laget av undertegnede er hovedpremien, og går til 1. og 2. plass.

1. plass får i tillegg velge en av følgende premier fra mitt lille premiebord

Far Cry Classic til PS3 (PSN-kode)
District 9 på Blu-Ray
X-Men Origins: Wolverine på Blu-Ray

2. plass får deretter velge en av de to premiene som blir igjen, og 3. plass får siste premie på bordet. Ved uavgjort vil det avgjøres med en påskelimerickduell i kommentarfeltet.

Jada, jeg innrømmer det, filmene er hyllerydding, mer eller mindre, men det er to veldig stilige filmer, og jeg håper noen kan sette pris på dem. Men vent, premiedrysset fortsetter! Jeg vil helt til slutt dele ut en bonuspremie blant de som deltar alle dagene, og har to eller flere rette. Jeg tror ikke jeg vil avsløre hva denne premien er enda, annet enn at det er en klassiker, kanskje en kultklassiker, til PC.

Håper dere har lyst på noen av premiene, og går for å nå toppen av pallen. Hvis premiene ikke var de rette gulerøttene for deg, husk på at det i tillegg vil falle cred og kudos i lange bananer på vinneren. Det skal du ikke kimse av.

Ses igjen på søndag, Palmesøndag! Da kommer jeg tilbake med litt formaliteter, regler og svarfrister og litt sånn.

Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Fet ide. Dette blir gøy
The gavel corrupts
  • 0
Veldig fint å ha en slik oppdatering for å skape litt hype. Virker som en bunnsolid påskeaktivitet.
  • 0
Moro er det uansett. Men premier er en fin bonus. Very nice.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!