Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, god påske får jeg vel si. Palmesøndag. Første påskedag med spesialnavn. I morgen legger jeg ut første oppgave i labyrinten, men først litt praktisk informasjon.

Det vil være mulig å svare på oppgaver både på oppgavedagen og dagen etterpå (frem til klokken 23.59 for å være pinlig nøyaktig). Svarfristene vil også oppgis på slutten av hver oppgave. Etter fristen teller ikke svarene som eventuelt måtte komme inn.

Det er alltid det siste svaret som leveres inn før fristen som gjelder. Altså, hvis noen leverer inn tre svar, er det kun det tredje svaret jeg vil forholde meg til, uansett om det er feil, og et av de to forrige var riktige.

Jeg vil ikke svare på meldinger som kommer inn og si om svaret er rett eller galt. Etter at svarfristen er ute vil jeg poste et bilde av riktig sted i neste blogg. Eksempelvis vil jeg på dag tre poste bilde av stedet som var riktig svar på dag en.

Første oppgave legges ut i morgen. Deretter går det slag i slag, og nye oppgaver legges ut hver dag frem til påskeaften, som blir siste oppgavedag. Første påskedag vil være en stille dag, og en anledning til å svare på oppgave 6. Andre påskedag, den 21. april, vil jeg poste en samlet fasit, vinnere vil presenteres, og premier skal deles ut.

Any questions?

Ellers så gleder jeg meg til i morgen, og jeg håper jeg ser dere både i innboks og kommentarfelt.

Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Dette blir artig. Ser frem til i morgen (eller etterpå).
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!