Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg skal innrømme at jeg begynte å bli litt lei av Arkham-spillene etter noen timer i Batman: Arkham Origins, og jeg ble ikke supergira da det ble kjent at Rocksteady var tilbake med et nytt Batman-spill - selv om det lages til den nye konsollgenerasjonen.

Men nå har hypen tatt tak i meg igjen, og den nye traileren gir meg lyst til å hoppe inn i Batmobilen og rive Gotham i fillebiter. Eller, bekjempe kriminalitet mens jeg følger en streng æreskodeks. Selvfølgelig.

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Jeg har fortsatt tilgode å prøve noen av Arkham-spillene.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg har fortsatt tilgode å prøve noen av Arkham-spillene.


Da må du bare gjøre det... Trodde du likte tredjepersonsspill, og det blir ikke stort bedre enn Arkham.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Vent, siden når kunne man legge til videoer i bloggen?
  • 0
Siden i dag. Må bruke videoer fra GR, men ellers skal det funke fint. Lim bare inn <iframe>-koden som kommer opp når du trykker på deleknappen på en video;)
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg har fortsatt tilgode å prøve noen av Arkham-spillene.


Det er mye du fortsatt har til gode å prøve!

Men, når sant skal sies, så har jeg ikke prøvd noen av Arkham-spillene jeg heller >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Arkham Asylum er bare helt krem. Et must-play. Arkham City ble for stort og monotont for sitt eget beste, synes jeg. Origins kjøpte jeg aldri etter den lunkne kritikken. Og jeg må si meg enig, Tor Erik: Jeg ble heller ikke så psyched av å høre at Rocksteady hadde fått ansvar for å lage et siste spill i serien. Men, hvis denne traileren er representativ for spillet, gad dayum, det ser fett ut.

Psyche +1
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!