Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Spillet heter "Baby TapTap". Det går ut på at det er en kvinne som skal føde. Hun ligger i en sykeseng og ser ut av et vindu som er åpent. Når hun føder, sender hun babyen ut, slik at vaginaen eller det andre stedet babyen er lagret fungerer som et katapult. Målet er at babyen skal komme lengst mulig. Det høres enkelt ut, men på sin ferd vil babyen møte på mange hindringer. Fugler, fjell og ikke minst ulike lav- og høytrykk og vinder fra ulike retninger, bare for å nevne noen. Når ferden går mot slutten, tar babyen av seg bleien og bruker den som fallskjerm.

Et spill blir alltid morsommere når man kan gjøre oppgraderinger. Jeg foreslår derfor at man kan unlocke ulike skintones, legge på tatoveringer osv. på moren. Favoritten min er naturligvis silikonpupper, slik at de til slutt blir så store at de synes på skjermen. Ulike skintones på faren vil også fargelegge babyen.

Med dette innlegget annonserer jeg at jeg er tilbake for fullt. Håper jeg vil bli tatt imot bedre denne gangen.
- Kraigo. Ut
  • 0
The true king of GR has returned. Hail to the king.
  • 0
Ser at dette kan få problemer med sensur osv., men jeg digger konseptet!
  • 0
Erm....right
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Du hat forbedret deg grammatisk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Vel, konseptet er vel trygt og utprøvd (sjekk 123spill), men at katapulten byttes ut med en vagina, og stuntmannen med en baby er jo en twist som tar hele opplevelsen til nye høyder (pun intended).

Hvilken stilling skal man forresten ha samleie i for å føde en baby med ferdig påmontert bleie?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Spesielle greier. Som projecthammer sier, så kunne det kanskje blitt vanskelig å få gitt ut spillet. I Japan hadde det kanskje ikke vært noe problem men.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kraigo. Fantastisk blogg. <3
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!