Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg skal ha Xbox 360- versjonen av Two Worlds.
Har hørt at den skal være mye bedre enn Pc- versjonen. Grafikken skal visst være helt nydelig på Xbox 360- versjonen. Til og med finnere grafikk enn obern. Det er det jeg kaller Oblivion. Styringen er nesten den samme som Oblivion.
Jeg har lest annmeldelsen om Two worlds på data og der sa annmelderen bare negativt. Spillet fikk 7 av 10. Han sa ingenting om det som var bra med spillet. Han nevnte heller ikke multplayer- delen. Men husk at han annmeldte pc- versjonen. Det vil ikke si at 360- versjonen er dårlig. GLEDER MEG SÅNN!!!!
360- versjonen skal visst komme etter planen, 24. August eller 31. August.
  • 0
Nei, tror ikke dette er bra. Kjøp deg et annet RPG spill til 360, det kommer så mange i år
  • 0
Hur kommer det sig att gubben på bilden inte har några byxor?
Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Ser ut som en player kopi av Oblivion, men sikkert helt ok. Lykke til med kjøpet, men sats heller på Mass Effect.
  • 0
Det er ikke mange spill som er penere på konsoll en på pc, og jeg tviler på at dette er det heller...
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!