Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Missing Avatar
  • MNO
NB: Nå vil jeg fortelle en veldig vond opplevelse, så jeg håper dere brukere her som vil kommentere kan kommentere saklig og skikkelig.

Tirsdag 10 Juni opplevde jeg mitt verste mareritt. Min blandingshund "Tussi" døde i armene mine. Idet jeg koset med henne så sa hjertet hennes stopp. Det er helt forferdelig,. En hund som jeg har vært bestevenn i 10 år er borte, og ingen kan erstatte den, uansett hva. Selv når jeg skriver dette så kommer det noen tårer, for det blir et sterk tema, men vil også si grunnen for at jeg ikke har vært på GR. Jeg vet at det er livets gang, men jeg takler det IKKE!

Men den gode nyheten er at vi sal kjøpe en ny hun: en "Schæfer". Nesten maken hund som vi hadde før, bare det er ørene som er ulike. Og hvorfor navnet "Tussi"? Vi "barna" opp kalte den etter eslet i hundremeterskogen, så jeg vil vår neste hund skal hete "Tussi Jr".

Fakta om "Tussi":
Alder. 10 år
Kjønn: Tispe
Rase: Blandingshund, Schæfer og fuglehund

<3<3Tussi<3<3
"The closer you are to death, the more alive you feel. It's a wonderful way to live. It's the only way to drive." ~ James Hunt
  • 0
Kondolerer!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Så trist å høre. Håper du blir like god venn med den nye bikkja.
mah boi
  • 0
Siterer MNO:
ingen kan erstatte den, uansett hva


Siterer MNO:
Men den gode nyheten er at vi sal kjøpe en ny hun


Oh, the irony...

Trist å høre MNO, på en annen side er det godt å se at du er tilbake og blogger igjen!
  • 0
Skjønner veldig godt hva du mener, og ja det er en av de verste følelsene. Da jeg mistet hunden min i 2011 var jeg ganske knust og, men siden har jeg fått en ny en som jeg er riktig så glad i, og dermed tenker jeg ikke på noe trist når jeg tenker tilbake på den hunden som døde. Da tenker jeg heller på alle de gode minnene.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Ja jeg skjønner hvilken følelse som sitter igjen.Og kondolerer på det sterkeste.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Siterer SirThomas:
Oh, the irony...

Indeed, men det funker. Man blir glad i den nye hunden også. I hvert fall ble jeg glad i den nye katten vår etter at Mozart døde. Nå var Mozart en jævlig sær katt som aldri ville kose, men man ble glad i han også, og gud det var trist nå vi mistet han.

Kondolerer, MNO. Man blir så utolig glade i dyrene sine. Det er trist når de forsvinner.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer SirThomas:
Oh, the irony...


Han skrev jo bare at han skulle få en ny hund, ikke at den fullt og helt skulle erstatte den han mistet.

Men kondolerer MNO. Man kan binde sterke bånd til kjæledyrene sine, så det er klart at det er vondt å miste dem også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ting blir nok bedre etterhvert
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men kondolerer MNO. Man kan binde sterke bånd til kjæledyrene sine, så det er klart at det er vondt å miste dem også.


ÅJA! Så når MNO mister en hund er det trist? Men når jeg mister en hund som jeg brukte mye penger og tid på er det greit å latterliggjøre? FY FAAN FOR EN DOBBELMORAL!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!