Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg spilte «Octodad: The Dadliest Catch her om dagen. Det sjarmerende indiespillet handler om blekkspruten Octodad som er en gift familiefar. Men ingen rundt han vet at han er en blekksprut.

Dette fikk meg til å undre: Er det noen blekkspruter blant oss? Enten om det er på Kiwi eller han som kjører bussen. Ingen vet.

På internett så vet nemlig ingen om du er en blekksprut eller ikke. Og det er nok en blekksprut her på Gamereactor. Her er de mistenkte:

-Thso01.

Hvorfor deg? Vel du bidrar mye på communitiet her på Gamereactor med mange blogger og anmeldelser. Hvem klarer å få ut så mye innhold på så kort tid? Med 8 armer så hadde du klart det, pluss at ingen vet hvordan du ser ut.

-Jeppzki.

Du har ikke engang profilbilde på Facebook Mats. Pluss at du studerer farmasi. Du prøver sikkert å gjøre deg om til et menneske med å mikse alle medisinene du finner på apoteket.


-Bernt Erik

Du passer helt som rollen til å være Octodad. Du må jo passe på barn og familie på samme tid som du skriver en haug med blogger her på Gamereactor. Derfor er det ganske så hendig at du har 8 armer å bruke.

-A to the H

Du klarer å være moderator på Gamereactor, jobbe på Spaceworld og som dørvakt på en nattklubb. Det er bare å komme ut av akvariet, vi vet at du er en blekksprut!

-älg

Mange av dere «nyere brukere» vet kanskje ikke hvem det er. Men älg ble en gang kåret til den kuleste GR-Brukeren, selv om han ikke har vært logget på siden 2008-ish. Kanskje ble han gjort om til sushi. Hvem vet.


Det var det. Bare å skrive i kommentarfeltet om du er en blekksprut eller ikke.
mah boi
  • 0
Fine, you've got me. Don't judge.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
My true story has been leaked.
"Be carefull out there! we dont want to see you go holowed" -Andrew of Astora
  • 0
Thosol og AttH
En av dere lyver
  • 0
Jeg kan sverge på at jeg ikke er en blekkspruter (som det egentlig burde hete).
  • 0
Der er noen damer som spruter. Men jeg tror ikke det er blekk. Det er hvertfall noe på engelsk. Noe som minner om squid..?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Der er noen damer som spruter. Men jeg tror ikke det er blekk. Det er hvertfall noe på engelsk. Noe som minner om squid..?


Du er ikke en blekksprut, men en gris.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
fake n gay duck
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
A to the H er et sumpmonster, så det er nok ikke han. Jeg holder en knapp på Jetzki. Han er nok mye rart.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
A to the H er et sumpmonster.



Shrek?
mah boi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!