Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Første, og sikkert ikke den siste Nattdagboken fra Folkehøyskolen. Jeg lever #FHSLiv og det er mektig interessant, mange historier som bare venter på å bli fortalt.

23:00
Nå begynner stilletiden på internatet. Siden romkameraten min er bortreist idag betyr det i hovedsak at jeg skrur ned anlegget ca. 12 i volum. Det er ikke så altfor mye, men jeg hører en tydelig forskjell.

23:02
Stilletid betyr ikke at jeg må være inne til da. Mellom slag skriver jeg litt på denne her #Nattdagboken.

23:06
Fuck. Jeg pottet den svarte.

23:07
Og ikke på riktig tidspunkt, ellers ville jeg vunnet. Det har seg nemlig slik at jeg tapte runden. Jeg har en tendens til å gjøre det.

23:24
Mener å huske at jeg en gang skrev at ingen av nattdagbøkene ble skrevet i edru tilstand. Jeg tror nå at jeg proppet i meg nok nikotin til å ikke kunne kategoriseres som helt edru.

23:36
Nyeste singelen fra Calvin Harris er skuffende, men så tror jeg at jeg har sagt det om alle sangene hans siden Acceptable in the 80's.

23:37
Digger John Newman da. Et snev av talent, den karen.

23:49
Har en spilleliste på Spotify som heter "midnight" og den passer godt til slike anledninger. Jeg sitter alene på et mørkt rom. Min egen personlige kronikkbok ved siden av meg, en halvtom boks med Tine Kremtopp, to overmodne nektariner, en pakke Camel, gul for de av dere som lurte. I søppelkassen ligger det en tom 12-pakning Hansa som jeg aldri smakte på, en tom Ringnes Gold, desidert Norges mest avskylige øl. Det ligger en fiskestang lent inntil veggen. Jeg lader den ferskt knuste mobilen min i Macen og vurderer sterkt å re opp sengen min, fordi den, som Ringnesen, er temmelig ekkel. At jeg har klart å mekke en spilleliste som så perfekt fanger stemningen på dette midnattsværelset er ingen liten hendelse. Det er en monumental affære, som jeg gjør rett i forevige med en spilleliste på Spotify.

00:00
Intro av The xx er selvfølgelig inkludert i denne spillelisten. Ligger ganske nære toppen.

00:27
Kan dere tenke dere hvor utrolig en alternativ versjon av Kanye West sin sang Lost In The World kunne vært? Den er jo nesten acapella allerede, men jeg snakker kor på 200 mennesker, en perkusjonsrekke, kanskje et piano eller 2? Det er jo nesten sangen i seg selv som sagt. Men 200 folk. Tenk på det. Minn meg på denne idéen om jeg noensinne blir verdenskjent instruktør av profesjonelle kor.

01:00
Har begynt å se gjennom de 20 000 ordene jeg har skrevet av Sesong 2 i #All American. Burde nesten gi ut noe, men det skjer nok ikke i kveld. Kan godt få SirThomas til å tro jeg skal gjøre noe i natt. Veldig lite annet å gjøre i Nattråden viser det seg.

01:51
Så begynte jeg å skrive videre på Sesong 3 istedenfor, merkelig hvordan dette fungerer.

01:59
Sesong 3 blir sikkert bra, men burde nok fokusere på den sesongen som kommer før.

02:24
Må ut for å ta meg en pustepause.

02:33
Det skjedde noe merkelig idag faktisk, ikke akkurat nå, selvfølgelig, dette er en historie fra sånn, klokken 5. Jeg var på vei tilbake fra butikken, hadde med longboard og skatet helt casually på fortauet. Det stod en gammel dame, sikkert 70 eller 80-åra og så ut som hun ventet på noen. Da jeg kjørte, vil gjerne presisere at dette var saktekjøring, forbi damen hoppet hun ut unna. Virket jævlig redd liksom. Jeg hadde på meg en svart t-skjorte, gret nok, men en kremfarget shorts, seilersko uten sokker og null hår foran øya burde vel fortalt dama at jeg ikke var en av de truende ungdommene hun har lest så mye om i Fædrelandsvennen eller Sandefjord Blad, hva enn det nå er hun leser. Og vi snakker god margin, to meter, minst, mellom oss. Vet ikke om det var min holdning da. Forhåpentligvis mer Jim Stark enn James Dean.

02:43
Må finne et nytt "calling card" til Nattråden. SirThomas har visst bastardisert og stjålet mitt.

03:00
Tok ikke så lang tid. Kanye West er fantastisk med ord.

03:05
Kunne sikkert lagt meg senere, er jo ikke helt uhørt, men har dessverre et valgfag imorgen som krever aktivitet, og vil helst være minst 30% opplagt før jeg begir meg ut på det.

03:07
Skulle akkurat til å poste bloggen men så eksisterer jeg visst ikke, ifølge gamereactor.no. Jeg må sikkert bruke noen minutter på å reflektere nettopp dette.

03:10
Har kanskje overvurdert gameractor.no sin filosofiske dømmekraft. Men det skal sies at jeg tror jeg har blitt permabannet hver gang jeg får opp den skjermen der det står at jeg ikke eksisterer.

03:15
Blir sikkert en episode med Californication før jeg legger meg. For en serie. Hank Moody er jo en så storslått karakter at jeg blir nødt til å utvikle et halvromantisk forhold til ham. Kanskje det er starten på en "broner" jeg føler. Et portmanteau av "bro" og "boner" for de som lurte. Det bør være ganske selvforklarende hva det går ut på.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Muy excite
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Tror jeg legger meg tidlig.

Run from the lights. Run from the night.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Seriøst, bloggene til Joey har ikke fått den mottagelsen de fortjener den siste tiden.

Siterer Predator:
Tror jeg legger meg tidlig.


Jeg elsker deg.
  • 0
Jaha ja.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Predator:
Tror jeg legger meg tidlig.

Run from the lights. Run from the night.


Mhm..
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!