Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ok, jeg liker Oblivion veldig godt. Jeg liker RPG spill veldig godt! Så da jeg tok turen ned til Space world for å se etter et spill å kjøpe, og kom over Two Worlds var jeg helt frelst! Jeg punget ut med 600,- og kjøpte spillet.

Da jeg kom hjem, var det rett på arbeid. Jobbet nok i 3-4 timer, før jeg begynnte å sykle hjemover, sugen på å prøve det nye spillet jeg hadde kjøpt. Da jeg var vel hjemme, kastet jeg meg ned i soffaen, åpnet Two Worlds, og satte det inn i Xbox'en.

Intro filmen så jo, helt grei ut. Men da jeg skulle lage min egen character, sank entusiasmen for spillet et par hakk. Grafikken sugde, ganske kraftig! Jeg kunne nok telt pikslene om jeg hadde anstrengt meg litt.

Men jeg bare blåste i det, og fortsatte å spille. Og jeg kan ikke akkurat si at det ble mye bedre ettersom jeg spilte. Gameplayet, var jo, faktisk helt...Forferdelig, mildt sagt! Det hørtes ut som om menneskene snakket en blanding av tysk-gresk engelsk! Som sagt, grafikken var usannsynelig dårlig! Jeg anbefaler ingen å kjøpe det.

Så, jeg stoppet å spille etter kanskje en time. Det eneste jeg tenkte da var: "Two Worlds! De er ikke SÅ ille..det er faktisk KJEMPE ille! Skulle nesten tro at skaperne tok spillet rett ifra et Playstation 1 spill!

Så Dagen etter, gikk jeg ned til Space World og byttet det med Ghost Recon Advanced Warfighter 2, som faktisk var mildt sagt noen par hakk bedre.

Så, her er mine tips hvis du skal kjøpe et spill!

1. Ta alltid godt vare på kvitteringen! Hvis ikke, får du ikke byttet spillet.

2. Sjekk alltid anmeldelser av spill, spør andre som har spilt det om det er å anbefale!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Som kjent kom dette spillet veldig nylig ut. På EB Games hadde de allerede tirsdag hele TO eksemplarer i pre-played hylla. Tok igrunn hintet allerede der.
@chubbyviking
  • 0
Mhm, jeg raåder alle til å holde seg unda spillet. Men hvis du allerede har kjøpt spillet og angrer, så prøv å bytt det.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Har prøvd demoen og den ruler ikke akuratt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!