Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ligger hennslengt etter å ha spist to pannekaker for mye til middag. Jeg føler meg som en nedslitt hengebru, men jammen var det verdt det.

Har begynt å game litt "Minecraft" igjen. Spiller det på Wii U. Opprettet en World på "Skyrim Edition", og er godt fornøyd med å være tilbake i gamle, kjente miljøer.
Vet ikke helt hvorfor jeg liker "Minecraft". Har det gått litt av moten, eller? Da jeg begynte å spille det i 2011, spilte alle det. Selvsagt var det noen som ikke likte det. Det ble for kjedelig for dem. Det kan jeg godt forstå. "Minecraft" er et dørgende kjedelig spill, men det er faktisk DU som spiller som må få ting til å skje. En ting er å overleve første natta, lage mat, mekke seng og bygge hus. Deretter er det på tide å utforske. Du må tenke kreativt, rett og slett. En mangelvare blandt en rekke spill hvor du får alt lagt i hendene. Skyt! Drep! Neste nivå! Skyt! Drep! Neste nivå!

Må få benytte anledningen til å takke alle som har lest og ikke minst kommentert mine innlegg her på GR. Det gjør godt å se at det er et godt miljø her inne, med folk som viser respekt mot hverandre. Det er vel noen grinebitere der ute også, men de kan godt holde seg på avstand he, he. Jeg fryktet å komme tilbake til et stille tomrom etter min bråe evakuering i 2013.
Hva skjedde? Mye skjedde. Innvendig. Jeg trengte å sperre meg selv ute, og la omverdenen ikke slippe til. Jeg malte en rekke depressive bilder for å få ut en beintøff depresjon. Det tok meg over et år. Dag ut, dag inn.
Omsider begynte jeg å male frodige og glade naturbilder igjen. Deretter gikk jeg over til fotografering og bilderedigering. Kjøpte meg skikkelig speilreflekskamera og begynte å gå turer i skog og mark. Jeg fikk mange fine opplevelser ute i naturen. Både skiftende miljø, variert vær og bråe møter med skogens konge.
Det er rart å tenke på hvor fort tiden flyr. Nå har jeg solgt fotokameraet. Trengte pengene, rett og slett.

Bildet til denne bloggen er tatt av meg. Jeg har også redigert det.

Det er godt å komme i kontakt med andre mennesker og gamere her inne på siden. For å være ærlig så har jeg ikke mange venner i mitt dagligdagse liv. Selvsagt har jeg hatt venner. Noen av dem ditchet meg og resten flyttet. Jeg ble raskt vant med ensomheten. Det er mange år siden nå.
Nå i dag har jeg dame, og vi er mye sammen. Dessuten har jeg god kontakt med mine foreldre og min bror. Andre kontakter regner jeg mer som bekjente. Jeg har innsett at jeg burde komme meg ut fra min egen boble og utvide det sosiale nettverket mitt. Det er bare ikke så enkelt. Jeg liker å snakke med folk. Jeg jobber jo med folk. Det er uansett stor forskjell på vennskap og bekjentskap.

Andre der ute som er i samme båt?


Ha en fin kveld videre.
  • 0
hver gang noen nevner pannekaker har jeg lyst på pannekaker

"Du må tenke kreativt, rett og slett. En mangelvare blandt en rekke spill hvor du får alt lagt i hendene."
Så sant, litt for mange spill for du ting i hendene det er vel litt derfor jeg liker spesielt portal 2 , men også fire emblem serien blant annet, persona , er også ikke så ille siden du må veksle mellom flere persona`s.

Ja, det er et relativ greit miljø her, litt lite aktivitet kanskje, men nei, det er dessverre noen grinebitere her. Eller kanskje bedre å si negative folk eller folk som drar ned stemningen litt.

Forresten kult bilde

Ja , det er vel det fine her at du får kontakt med andre folk og gamere, fått en par her jeg snakker en del med. Ja, greit å få snakket med folk ja
Xtord

Takk for fin kommentar. Pannekaker er smittsomt det he, he
Siterer Xtord:
dessverre noen grinebitere her.


                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Xtord:dessverre noen grinebitere her.

Kanskje jeg heller skulle ha sagt folk som kanskje drar ned stemningen litt. Litt negative. Eller at folkn er litt konkurranse innstilt , at det handler litt om ha mest kunnskap og hvis du ikke har sett eller spilt ditt eller datt så får du drit fra andre som kanskje tror de er bedre enn deg for de har spilt og sett noe du ikke har...
  • 0
Xtord

Slike folk trenger man ikke bry seg om ;)
Siterer Solmyr Raven:
Slike folk trenger man ikke bry seg om ;)

For all del, men det betyr ikke nødvendigvis at de ikke er her. Allikevel , kan de dessverre bidra med litt lapert stemmning.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!