Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ønsker alle en fin uke.

Jau. Det er midt i svarteste natten. Har spilt for mye av det nye Zelda. Greier ikke slippe taket, men jeg må.
Skal tidlig opp på jobb i morgen og det blir muligens en travel dag, så best å være noenlunde uthvilt.

Sov godt så høres vi snart igjen!
  • 0
I like måte

Søndag er på en måte en av de verste dagene i uka. Både fordi lørdagen er over og at du vet den påfølgende dagen er mandag...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Søndag er på en måte en av de verste dagene i uka.


På en måte!?! Søndagen er den aller verste dagen i uka. Du sitter bare og venter på å få Mandagen midt i trynet.

Du må ha en riktig god uke du også Solmyr Raven og en riktig god ju...bare glem den siste delen xD.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer sideswipe:
På en måte!?! Søndagen er den aller verste dagen i uka. Du sitter bare og venter på å få Mandagen midt i trynet.


Ja, men det gjør jo mandagen til den verste >)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Tusen takk og det samme til deg.
''eh'' - Link
Skjønner deg godt, blir man hekta på et spill er det vanskelig å legge det fra seg.

And thank you, håper denne uken blir tipp topp, just like de andre som har vært nå.

Ang søndager så synes jeg det er en kjempefin dag, fri og hele pakken. Herlig! I går var jo en veldig fin søndag.
fikk nettopp startet zelda og er også fengslet. En av sjelden ganger jeg satt med ned foran tv-en å spille noe uten å sette på musikk ved siden av på laptoppen. Fikk også frysninger i kroppen etter 3min. Klatringen er meget morsomt.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!