Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er du syk etter oppmerksomhet, Kjeder du deg eller er du lei livet? Da er det bare å begynne å skrive en Stafettblogg etter du har lest reglene.

Du gidder ikke nei? Følg ihvertfall med på forrige ukes oppsummering + denne ukens tema.

Ikke bare høres tittelen ut som den aller første filmen i serien, men det var også den aller første filmen jeg så fra serien(merkelig det der).

VIKTIG!:

4 før Tokyo Drift...What! Nei jeg har ikke slått hodet mitt veldig hardt(nære på falt i dusjen i forgårs). Det er nemlig slik at nr 4-6 er prequels, det burde ikke være noe nytt for Star Wars fans. Siden jeg ser disse igjen med en kamerat, så lot jeg han velge hvilken rekkefølge vi ser dem i. Da ble det etter tidslinjen.

I live my life a quarter mile at a time - Dominic Toretto.

Rollegalleriet består av Vin Diesel(Dominic Toretto), Michelle Rodriguez((Letty Ortiz), Paul Walker(Brian O'Conner), Jordana Brewster(Mia Toretto), Gal Gadot(Gisele Harabo) og Sung Kang(Han Lue) for å nevne noen.

Brian er igjen blitt en del av lovens lange arm. Dette fører til at han Treffer Dominic Toretto igjen. Det de ikke vet er at de har det samme målet.

Kjemien mellom nye og tilbakevendede karakterer er til å ta og føle på og filmen er actionfylt fra første sekund. De nye karakterene tilføyer et nytt og friskt pust til serien og lite visste man at disse ville bli en del av den faste rollebesetningen.

Musikken er like variert og fornøyelig som alltid. Nye låter for hver film fra kjente artister er noe som kjennetegner serien. Det er derfor deilig å igjen høre musikken som passer godt til gatemiljøet.

Men når jeg nå har sett den igjen så får jeg ikke helt den samme følelsen. Dette har nok med at jeg endrer litt på rekkefølgen av mine favoritt filmer i serien. Plottet er dessuten litt klisjefylt, da så mange har gjort det før. Plottet er ganske likt til nr 2 på mange måter.

alt i alt 6/10

+ Rollegalleriet, Åpningen
- Klisjefylt plot

Anmeldelsen av Fate Of The Furious kommer når jeg har sett igjennom alle de andre filmene.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
  • 0
Solid anmeldelse dette her. Med 4-6 er prequels tenker du på i forhold til tokyo drift og 7 for jeg prøvd å søke litt rundt på nettet å fant ikke helt ut av det, men whatever. Spendt på fortsettelsen
Siterer Quinzel:
Vet ingen som liker disse filmene så mye som deg, haha, men godt å se så mye fandom her!

Takk for deltakelsen oooog her er din premie (med noe du liker meget godt):

https://www.bloomberg.com/graphics/2017-fast-and-furious/img/ss-hugs-f5.jpg


Ja, men tusen takk for det. Jeg er ikke sikker på om du vil ha en Xenomorph klem tilbake.

Siterer Xtord:
Solid anmeldelse dette her.


Takk for det!

Siterer Xtord:
Med 4-6 er prequels tenker du på i forhold til tokyo drift og 7 for jeg prøvd å søke litt rundt på nettet å fant ikke helt ut av det


Rekkefølgen er slik: 1-2-4-5-6(untatt end credits scene)-3-Fast 6 end credits scene-7-8.

Tror jeg og min kompis ser de i denne rekkefølgen: 1-2-4-5-6-3-7-8. Tror vi driter i det tullet med den end credits scenen.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Er ikke syk etter oppmerksomhet, men kjeder meg og er ganske lei livet ja. Fast & Furious (4) er definitivt blant de svakeste i serien. På tross av å være tilbake sammen med Dominic Toretto og gjengen, levde den på ingen måte opp til de to første filmene, og plottet var bare.. ikke spesielt minneverdig.
Siterer sideswipe:
Rekkefølgen er slik: 1-2-4-5-6(untatt end credits scene)-3-Fast 6 end credits scene-7-8.

Riktig. Takk, var noe i den duren jeg fant ut at 3 ern foregikk veldig sent, men takk.
Siterer sideswipe:
Tror jeg og min kompis ser de i denne rekkefølgen: 1-2-4-5-6-3-7-8. Tror vi driter i det tullet med den end credits scenen.

Det er nok fort like greit ja.
Siterer sideswipe:
Ja, men tusen takk for det. Jeg er ikke sikker på om du vil ha en Xenomorph klem tilbake.


Bare hyggelig. Haha! En xeno-klem er bedre enn ingen klem?^^

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!