Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Regler.

Forrige uke started SirThomas en aldri så liten revolusjon. Med tanker om forelskelser i bestekompisers lillesøstre, hjertesorg og Assassin's Creed. Vi så Jeppzki mimre om bedre tider. En tid hvor forumet var aktivt og han lagde tidenes beste tråd, en slags revolusjonerende tråd om hva folk hadde i glassene sine. Denne tråden måtte han dessverre se bli ødelagt av Glorfindel. Men jeg har sett tråden, og foruten et merkelig sug etter et glass iskaldt vann med isbiter så kan jeg bare si at den virkelig var helt vidunderlig. #VLR Vi fikk også se sideswipe ta et avbrekk fra snakk om gatebiler, Vin Diesel og gatemusikk for å snakke om hans Gamereactor-historie. Vi fikk høre om hvordan han først skapte brukeren sin i begynnelsen av 2014, for deretter å bli mer og mer aktiv, om hvordan han åpnet seg mer og mer. Han endte sin historie med å oppfordre alle nye Gamereactor-brukere til å komme seg ut i forumet, ikke være redde for å bidra. At med litt egeninnsats så kan alle bli et medlem av den sammensveisede GR-familien. Og det er virkelig ikke en dårlig familie og være en del av.

Så, hei. Jeg er cheezdoodle96. Du kan kalle meg Vegard, Cheese eller cheezdoodle. De fleste av dere har sikkert sett meg rundt omkring på Gamereactor før, for det meste i kommentarfeltene. Forrige uke fikk jeg derimot en privat melding fra selveste SirThomas, hvor han spurte om jeg hadde lyst til å ta over Stafettbloggen denne uken. Etter å ha kommet meg etter sjokket over at han i det hele tatt hadde sendt en melding til meg så takket jeg, som dere sikkert skjønner, ja.

Dette er altså min første blogg noensinne her på Gamereactor (generelt òg for den slags skyld). Jeg har lest bladet nesten så lenge jeg kan huske, og har luska rundt her siden 2009, men det var først for noen år siden at jeg bestemte meg for å gjøre mitt nærvær kjent. En dag sa jeg «fuck it» og begynte smått å kommentere på forskjellige saker, jeg prøvde meg på noen få innlegg i noen tråder og for kanskje en måned eller tos tid siden bestemte jeg meg for å skrive en presentasjon i krypinnet mitt. Den er overhodet ikke så organisert som den kunne vært, da jeg prøvde å ha med «så lite» info, som mulig, bare det essensielle, for å ikke gjøre den for lang, men endte opp med å gjøre den lang allikevel for deretter å angre på alt jeg ikke tok med. Men hvis du har lyst å vite litt mer om meg så kan du gå der. Mine største øyeblikk på GR er da Glorfindel sendte meg en melding om at jeg hadde blitt trukket som vinneren av en spill-kode til The Witcher III, første gang Tor Erik nevnte meg ved (bruker)navn, den gangen jeg vant Street Fighter V og en T-skjorte og nå da SirThomas kontakta meg.

Så, som nevnt så er dette da min aller første blogg. Jeg funderte godt på hva nøyaktig jeg skulle skrive om, da en så spesiell anledning som dette selvfølgelig også krever et spesielt, nøye utvalgt tema. Jeg tenkte på om jeg skulle ta noe dypt, alvorlig eller personlig, men fant ut at det kunne bli litt mye for min første gang. Jeg har dermed altså valgt å skrive om *trommevirvel please* spillmusikk! Det er kanskje ikke det mest spennende temaet eller revolusjonerende, men musikk betyr veldig mye for meg generelt. Den kan få deg til å føle følelser du ikke ante at du hadde, og den rette melodien på det rette tidspunkt kan virkelig gjøre en stor forskjell. Den kan gjøre et «okay» øyeblikk om til et fantastisk øyeblikk. Et magisk øyeblikk. Eller et tragisk øyeblikk. Et hjerteskjærende øyeblikk.

Spillmusikk, ja. En sjanger bestående av stort sett de fleste andre sjangere du kan tenke deg. Spillmusikk kan vekke de sterkeste følelser, enten de kommer fra en personlig opplevelse knyttet til musikken/spillet, minneverdige scener fra spillet selv eller om du rett og slett bare forbinder den med et ekstra kult øyeblikk. En gang du gjorde alt perfekt og denne musikken kom på i bakgrunnen. Spillmusikk kan være atmosfærisk, trist eller bare kul. Den kan tvinge frem gledestårer, nostalgitårer, og rett ut triste tårer.

De fleste har nok noen minner knytta til forskjellige melodier og sanger fra diverse spill. Og for å starte det hele så har jeg like så godt lagt ut en liste med fem stykker jeg sent kommer til å glemme.

Så, der har du det. Fem stykker/melodier fra spill som jeg alltid kommer til å ha med meg, samt litt mimring om gamledager og tanker rundt spillene og min aller første blogg fullført.

Hvis du føler for å skrive om #DasWunderbareSpielmusik som jeg så fint har kalt det på tysk, så er det bare å skrive om hva du måtte ønske innenfor det tema. Personlige opplevelser og minner, kule øyeblikk hvor den perfekte sangen kom på på perfekt tid... Sangen/melodien/stykket kan være et bakteppe for historien, den kan ta forsete i historien og alt imellom.

Jeg vil gjerne takke SirThomas for å ha gitt meg denne muligheten og for å ha vært en helt fantastisk hjelp og støtte under alt dette.
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
  • 0
Wow, sirt klarte det. Ble litt sjokkert selv.

Men ey, du skriver bra! Håper du kan bli mer aktiv på forumet generelt, det hadde vært hyggelig!

Og nydelig tema, spillmusikk er lyfe.
Siterer Quinzel:
Wow, sirt klarte det. Ble litt sjokkert selv.

Men ey, du skriver bra! Håper du kan bli mer aktiv på forumet generelt, det hadde vært hyggelig!

Og nydelig tema, spillmusikk er lyfe.


Mange takk! Har jo vært her i 8 år nå, så er vel kanskje på tide å gjøre litt nytte for meg. =P
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
Siterer cheezdoodle96:
Mange takk! Har jo vært her i 8 år nå, så er vel kanskje på tide å gjøre litt nytte for meg. =P


Dæven, det er en god stund det!

Glemte btw å si at listen din er god, Ezio's family var en sang jeg var veldig glad i en periode da jeg spilte AC2. Hva synes du om Mass Effect 3-soundtracket? Det synes jeg er nyyyyyydelig.
Siterer cheezdoodle96:
Mine største øyeblikk på GR er da Glorfindel sendte meg en melding om at jeg hadde blitt trukket som vinneren av en spill-kode til The Witcher III


Stemmer det. Var det en eller annen giveaway jeg kjørte mon tro

"Nytt" blod er alltid flott og du skriver mye bra på kommentarfeltene du gjerne kunne tatt med inn i diskusjonstrådene på forumet.

Dette temaet kunne jeg vel skrevet en halv bok om, men jeg tenker det er greit å starte med én blogg. Jeg skulle tross alt skrive en om forrige ukes tema også og vi ser jo hvordan det gikk.

Spoiler:Til dundass.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Hei
Fin blogg Dragon age orginis main theme hender jeg hører på engang i blant har det på spillmusikk lista mi på youtube, men sucide mission på mass effecy 2 er helt fantastisk, den siste 2 timene der rett og slett strålende , å så med den musikken. Witcher 3 soundtracket er jo bare fantastisk så synd jeg mistet cd-en min... Å ladies of the wood quest var jo solid, spilte dog ikke spillet på polsk, men det og quest arcen til Baronen er vært hele spillet av lene, strengt tatt begge er vært det.

At du har fått en t-skjorte herfra og at Tor Erik har nevnt deg med navn er kult: )

Når det kommer til elder scrolls har jeg til gode å spille Oblivion mitt første var skyrim , men min favoritt er faktisk morrowind som jeg spilte 5 år etter på eller noe.

Haha jeg gikk glipp av Leliana selv på dragon age orgins og Sten i tillegg. Jeg husker jeg sleit og sleit med det spillet, måtte prøve 3-4 forsøk før jeg virkelig likte det. Men, når knakk stats koden og abilites å sånn så har så runnet det 3 ganger og brukt rundt 200 timer.

Edit så jeg klarte tydeligvis å gjenta det jeg skrev det var ikke meningen, uansett meget bra blogg.
Veldig godt jobbet!

Protip: Ser du svarer på din egen stafettblogg i denne bloggen. Jeg foreslår at du klipper det inn i en egen blogg og publiserer det der, så har du allerede ett svar på stafettbloggen din. I tillegg blir det mer ryddig for de andre som vil besvare stafettbloggen ved at den blir kortere.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Det var bloggen sin det! Vi kan vel trygt si at du er den første brukeren i GR-historien som har latt et bidrag til Stafettbloggen bli din aller første blogg

Jeg er ingen Bernt Erik, men i hans ånd kan jeg skrive til deg det han skrev til meg da jeg publiserte min første blogg back in 2012 for snart 5 år siden:

Kjempebra førsteblogg dette her cheezdoodle96

Det var en ganske surrealistisk følelse da jeg innså hvor mye arbeid og dedikasjon du som en "helt ny bruker" la ned i oppgaven jeg hadde gitt deg - litt som den følelsen man får når Predator smeller til med en skikkelig nostalgisk og minnerik blogg om GR og brukerne her inne, og man innser hvor skarpt blikk én person som har vært her inne i flere år har.

Syntes du virkelig kan være stolt over det du har fått til, her har du gått all in og gitt 100% - og ifølge remote har du materiale for ikke bare én, men TO blogger.

Sist men ikke minst fortjener Marlboro Red litt kreditt for at du beviste han rett når det gjelder å inkludere nye brukere som allerede lusker på forumet, og gi dem en gylden mulighet til å slippe til

PS: Var enda godt du adresserte hva vi kunne kalle deg i bloggen - husker det som en skikkelig hard nøtt da jeg først kontaktet deg, selv om du vet hva jeg endte opp med å gå for.

Avhengig av hvem du spør går jeg under SirT, ST, SirThomsenlot eller den mer tvilsomme tittelen som forumets eminente stalker.
Dette er kanskje din første blogg, men det betyr ikke at den ikke oser av kvalitet. Du har en energi og en lidenskap for skrivingen som jeg kjenner bare ved å røre ved overflaten.

dagens klisjefylte quote: "May The Force Be With You!"

Er ikke så veldig investert i spillmusikk, men du har gitt folk frie tøyler, så jeg burde greie å finne på noe(som alltid).

Jeg husker å ha sett deg rundt nyhetssakene fra tid til annen. Det er en glede å se at du endelig åpner døra til forumet!

Siterer cheezdoodle96:
Jeg vil gjerne takke SirThomas for å ha gitt meg denne muligheten og for å ha vært en helt fantastisk hjelp og støtte under alt dette.


SirThomas did it again!

Siterer SirThomas:
Avhengig av hvem du spør går jeg under SirT, ST, SirThomsenlot eller den mer tvilsomme tittelen som forumets eminente stalker.


Eller så går du under det "originale" brukernavnet ditt SirThomas. At noen kaller deg SirThomsenlot av fri vilje skulle jeg likt å se.
Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Siterer Quinzel:
Hva synes du om Mass Effect 3-soundtracket? Det synes jeg er nyyyyyydelig.


Har ikke samme nostalgi for det som jeg har for Mass Effect 2 sitt lydspor, men det er absolutt et fantastisk lydspor det òg, og det er samtlige oppdrag, bl. a de hvor du møter igjen gamle kjenninger fra toeren som vekker følelser sammenlignbare med suicide mission, ingen tvil om det.

Ah, ser at Cris Velasco komponerte Mass Effect 3 sitt lydspor. Burde jo selvfølgelig hatt med War's Theme fra Darksiders! At jeg kunne glemme det! Vel vel, dette var egentlig bare ment som fem tilfeldige utvalg for å starte det hele, ikke som en komplett liste med mine favoritt lydspor. DA hadde den vært lang da. Og denne var allerede nesten for lang som det var.

Siterer Glorfindel:
Siterer cheezdoodle96:Mine største øyeblikk på GR er da Glorfindel sendte meg en melding om at jeg hadde blitt trukket som vinneren av en spill-kode til The Witcher III

Stemmer det. Var det en eller annen giveaway jeg kjørte mon tro?


Var faktisk SirT som hadde en gjettekonkurranse om hvor mange timer broren hans hadde brukt på DOTA 2. Jeg fikk honorary mention med høyeste gjetning på 5000, mens du vant konkurranse og endte opp med å trekke meg som vinner, som var første gang jeg noensinne hadde vunnet en konkurranse.

Siterer Glorfindel:
"Nytt" blod er alltid flott og du skriver mye bra på kommentarfeltene du gjerne kunne tatt med inn i diskusjonstrådene på forumet.


Det er kjekt og høre. Kanskje jeg kommer til gjøre nettopp det.

Siterer Xtord:
Hei
Fin blogg


Takker og bukker. =)

Siterer Xtord:
[...] ladies of the wood quest var jo solid, spilte dog ikke spillet på polsk [...]


You heathen! How could you! Neida. Jeg spilte det første på engelsk, men kom på å prøve det ut på polsk da jeg skulle spillet det igjen siden jeg hadde fått med meg at det var originalspråket, at det var basert på en polsk bokserie og at utviklerne var polske. Har ikke sett meg tilbake siden. Er liksom noe spesielt med polsk, og jeg føler det får en større sjarm som det ikke har på engelsk. Føles mer eventyrlig. Synes også Spoiler:The Crones var helt fantastiske på polsk, og jeg klarte ikke helt å leve meg inn på samme måte da jeg hørte de engelske stemmene deres. Men alt dette er selvfølgelig bare min mening, og det viktigste er at du nyter spillet. Så lenge det er på polsk. =P

Siterer Xtord:
[Ladies of the Woods] og quest arcen til Baronen er vært hele spillet av lene, strengt tatt begge er vært det.


Så absolutt! Noen av de beste oppdragene i et spill.

Siterer Xtord:
Når det kommer til elder scrolls har jeg til gode å spille Oblivion mitt første var skyrim , men min favoritt er faktisk morrowind som jeg spilte 5 år etter på eller noe.


Det skjønner jeg godt. Likte Skyrim også, men var noe med atmosfæren i Oblivion og Morrowind som mangla. Som jeg nevte så elsker jeg begge de to spilla, men måtte da gå for Oblivion denne gang grunnet alle minnene knytta til det.

Siterer Xtord:
Haha jeg gikk glipp av Leliana selv på dragon age orgins og Sten i tillegg. Jeg husker jeg sleit og sleit med det spillet, måtte prøve 3-4 forsøk før jeg virkelig likte det. Men, når knakk stats koden og abilites å sånn så har så runnet det 3 ganger og brukt rundt 200 timer.


Husker jeg spilte og spilte, og venna mine skjønte ingenting om hvorfor det var så kjekt. De skulle bare ha visst. Jeg ble fengsla fra første øyeblikk, og var vel nesten det du kan kalle avhengig av det en stund. Hadde en fysioterapeut som også spilte spillet, så det hjalp å ha noen å snakke med om det. Få ut litt frustrasjon om The Fade. =P

Siterer remote:
Veldig godt jobbet!


Mange takk!

Siterer remote:
Protip: Ser du svarer på din egen stafettblogg i denne bloggen. Jeg foreslår at du klipper det inn i en egen blogg og publiserer det der, så har du allerede ett svar på stafettbloggen din. I tillegg blir det mer ryddig for de andre som vil besvare stafettbloggen ved at den blir kortere.


Done. =)

Siterer SirThomas:
Det var bloggen sin det! Vi kan vel trygt si at du er den første brukeren i GR-historien som har latt et bidrag til Stafettbloggen bli din aller første blogg


Ha, skal si. Skaper historie og greier. Ikke verst det. =)

Siterer SirThomas:
Jeg er ingen Bernt Erik, men i hans ånd kan jeg skrive til deg det han skrev til meg da jeg publiserte min første blogg back in 2012 for snart 5 år siden:

Kjempebra førsteblogg dette her cheezdoodle96


Takk for det. =) Husker godt da Bernt Erik forlot Gamereactor. Tror det var rundt da jeg bestemte meg for å begynne å kommentere mer. Godt å se at ånden hans fortsatt lever videre. =)

Siterer SirThomas:
Det var en ganske surrealistisk følelse da jeg innså hvor mye arbeid og dedikasjon du som en "helt ny bruker" la ned i oppgaven jeg hadde gitt deg - litt som den følelsen man får når Predator smeller til med en skikkelig nostalgisk og minnerik blogg om GR og brukerne her inne, og man innser hvor skarpt blikk én person som har vært her inne i flere år har.


Haha, hadde en ganske surrealistisk følelse selv da jeg først så PM-en fra deg. Har tenkt på å skrive blogg før, men det ble aldri noe med det. Ikke før nå.

Siterer SirThomas:
Syntes du virkelig kan være stolt over det du har fått til, her har du gått all in og gitt 100% - og ifølge remote har du materiale for ikke bare én, men TO blogger.


Jeg kan ikke gjøre annet enn å ta av meg hatten og nok en gang takke for alt.

Siterer SirThomas:
Sist men ikke minst fortjener Marlboro Red litt kreditt for at du beviste han rett når det gjelder å inkludere nye brukere som allerede lusker på forumet, og gi dem en gylden mulighet til å slippe til.


Kunne ikke klart det uten deg. <3

Siterer SirThomas:
Avhengig av hvem du spør går jeg under SirT, ST, SirThomsenlot eller den mer tvilsomme tittelen som forumets eminente stalker.


"Forumets eminente stalker" it is!

Lagt til 2017-05-15 14:28:
Jeg har det med å lage lange innlegg, har jeg ikke?

Lagt til 2017-05-15 14:34:
Siterer sideswipe:
Dette er kanskje din første blogg, men det betyr ikke at den ikke oser av kvalitet. Du har en energi og en lidenskap for skrivingen som jeg kjenner bare ved å røre ved overflaten.


Tusen takk! Betyr mye å få høre alt dette.

Siterer sideswipe:
dagens klisjefylte quote: "May The Force Be With You!"


And may you live long and prosper.

Siterer sideswipe:
Jeg husker å ha sett deg rundt nyhetssakene fra tid til annen. Det er en glede å se at du endelig åpner døra til forumet!


It's been a long time coming. =)
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
Siterer cheezdoodle96:
og det er samtlige oppdrag, bl. a de hvor du møter igjen gamle kjenninger fra toeren som vekker følelser sammenlignbare med suicide mission, ingen tvil om det.


Enig, det var artig å møte alle igjen. I alle fall de som overlevde, hah.
Nice førsteblogg!

Så flott at det kommer andre og er aktive også da! Begynner å bli ganske med innavl her inne nå.
Kul blogg og MEGET godt tema. Musikken i spill burde gis mye større oppmerksomhet.

cheez96 blogg-debuterer med bravour !

SirThomas viser nok en gang at det bor mer i ham enn en "stalker" !
The gavel corrupts
Siterer cheezdoodle96:
Var faktisk SirT som hadde en gjettekonkurranse om hvor mange timer broren hans hadde brukt på DOTA 2. Jeg fikk honorary mention med høyeste gjetning på 5000, mens du vant konkurranse og endte opp med å trekke meg som vinner, som var første gang jeg noensinne hadde vunnet en konkurranse.


Ah, yes. Jeg hadde vel allerede kjøpt spillet på PS4, så det ville jo vært litt bortkastet å bruke opp koden selv Ser ut som du fikk godt nytte av den også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer cheezdoodle96:
You heathen! How could you! Neida. Jeg spilte det første på engelsk, men kom på å prøve det ut på polsk da jeg skulle spillet det igjen siden jeg hadde fått med meg at det var originalspråket, at det var basert på en polsk bokserie og at utviklerne var polske. Har ikke sett meg tilbake siden. Er liksom noe spesielt med polsk, og jeg føler det får en større sjarm som det ikke har på engelsk

Skjønner , ja det er jo basert på polske bøker så. Har hørt litt av det på polsk på youtube å det høres veldig bra ut, jeg skal jaggu vurdere å gi det et forsøk på polsk når jeg er ferdig med blood and wine å starter ng+ ( tredje gjennom gang). Runnet det engang på normalt og en gang på death march sålangt . Takk for tipset/forslaget.

Siterer cheezdoodle96:
Så absolutt! Noen av de beste oppdragene i et spill.

Ja, absolutt, witcher 3 har så mye god og varierte oppdrag at du kunne omtrent bare brukt witcher 3 til å fulle en top 10 liste bare av beste side oppdrag / main quest it et spill ... omtrent.

Siterer cheezdoodle96:
Det skjønner jeg godt. Likte Skyrim også, men var noe med atmosfæren i Oblivion og Morrowind som mangla. Som jeg nevte så elsker jeg begge de to spilla, men måtte da gå for Oblivion denne gang grunnet alle minnene knytta til det.

Skjønner det. Må få gitt oblivion et forsøk, har det jo hjemme som en del av antholgyy edition, men det at fiender leveler opp samtidig som du er vel det som gjør at det er ikke blitt helt første prioritet enda. Men, ja atmosfæren i morrowind var helt, helt top notch. Syns dog skyrim også er bra da, men , ja det mangler noe. Men, frihet i å gjøre mye av det du vil det har begge de to spilla eller sikkert alle tre. Syns notisboken i morrowind var kult å gå rundt med å finne ut hva du har gjort osv.

Siterer cheezdoodle96:
Husker jeg spilte og spilte, og venna mine skjønte ingenting om hvorfor det var så kjekt. De skulle bare ha visst. Jeg ble fengsla fra første øyeblikk, og var vel nesten det du kan kalle avhengig av det en stund. Hadde en fysioterapeut som også spilte spillet, så det hjalp å ha noen å snakke med om det. Få ut litt frustrasjon om The Fade. =P

Nice det er litt kult at du hadde noen å snakke med det om. Såpass, vel da har jo spillet gjort noe rett. Jeg hadde også en venn som ble ganske så glad i spillet selv , tror han hadde spillet selv. husker ikke om jeg overtale han å spille det eller ikke, men jeg har ikke møtt så mange folk uten om de på youtube som er glad i spillet. Ja, the Fade var et herk.

Siterer cheezdoodle96:
Burde jo selvfølgelig hatt med War's Theme fra Darksiders!

Tok å hørte på det themet for første gang nå, det var fantastisk la det rett inn på youtube listen.

Får se om jeg klarer å komme ut av " hula" denne gangen å skrive en liten blogg om spill musikk her tenker litt på en spesiell hendelse fra kingdom hearts 2. Hadde lyst å prøve å finne noe både under SirThomas sitt tema med revolusjon og temaet til Sideswipe med Family
Siterer Xtord:
Hadde lyst å prøve å finne noe både under SirThomas sitt tema med revolusjon og temaet til Sideswipe med Family


Det er aldri for sent, Xtord
Siterer Jeppzki:
Nice førsteblogg!


Mange takk! Here's to many more!

Siterer Marlboro Red:
Kul blogg og MEGET godt tema. Musikken i spill burde gis mye større oppmerksomhet.

cheez96 blogg-debuterer med bravour !


Takker og bukker. Var en del temaer jeg vurderte, men kom alltid tilbake til spillmusikk. Var et av de første som dukket opp i hodet mitt, og som du kan lese i de to bloggene mine så er det også noe jeg har en stor kjærlighet for. Husker fortsatt da lydsporet til Human Revolution ble sluppet på iTunes og det nærmest ble hånet fordi det var spillmusikk, og hvem hører på spillmusikk utenfor spillets rammer?

Siterer SirThomas:
PS: Var enda godt du adresserte hva vi kunne kalle deg i bloggen - husker det som en skikkelig hard nøtt da jeg først kontaktet deg, selv om du vet hva jeg endte opp med å gå for.


Synes du gjorde et bra valg. =) Jeg har for den del blitt kalt det meste som har med Cheese å gjøre. The Cheese Man er en foreløpig favoritt blant mine venner. Dere kan for all del kalle meg det dere vil, da. Likte Marlboro sin vri med cheez96.

Siterer Xtord:
Siterer cheezdoodle96:Burde jo selvfølgelig hatt med War's Theme fra Darksiders!

Tok å hørte på det themet for første gang nå, det var fantastisk la det rett inn på youtube listen.


Mens du først er i gang så burde du legge til theme-sangen, Eden og End Credits (som forresten er helt lik Snow Castle fra Tekken 5: Dark Resurrection. Bare sammenlign Darksiders End Credits rundt 10 sekunder inn og Snow Castle rundt 16 sekunder inn.) Fuck it, bare hør på hele OST-en.

Shit ass, nå angrer jeg virkelig på at jeg ikke huska å ta med Darksiders. Er et av mine favorittspill, og det er noe helt spesielt med lydsporet. Episk, trist, rolig, creepy... Ta for eksempel bossmusikken Battle with Silitha. Bare jeg hører de første notene blir jeg instantly transportert tilbake til spillet. Jeg husker alt, de mørke, spindelvev-dekka skyskraperruinene, de små irriterende edderkoppene som sprang rundt, Silitha selv, jeg husker hvordan jeg spilte Darksiders dag inn og dag ut... Blir sykt trist og nostalgisk av å høre Eden, og War's Theme og End Credits... dat ending! Får en slags... aner ikke hva jeg skal kalle den følelsen. Blir skjelven og begynner nesten å gråte fordi det er så kult. ELSKER øyeblikket i spillet når End Credits kicker inn.

Siterer Xtord:
Får se om jeg klarer å komme ut av " hula" denne gangen å skrive en liten blogg om spill musikk her tenker litt på en spesiell hendelse fra kingdom hearts 2.


Håper du gjør det! Jeg gleder meg i så fall veldig til å se hva du kommer med.
"It is only by fate that any life ends, and only by chance that it is mine... not yours." - Worn, Faded Note by Ghola gro-Muzgol (The Elder Scrolls IV: Oblivion)
Godt å se det fortsatt popper opp brukere, selv om jeg ikke kan skryte av å være den flinkeste til å rekruttere. Men creds til SirThomas
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
Siterer cheezdoodle96:
Mens du først er i gang så burde du legge til theme-sangen, Eden og End Credits (som forresten er helt lik Snow Castle fra Tekken 5: Dark Resurrection. Bare sammenlign Darksiders End Credits rundt 10 sekunder inn og Snow Castle rundt 16 sekunder inn.) Fuck it, bare hør på hele OST-en.

Takk for tipsene lagd til de tre. Prøvde å høre litt på snow castle og end theme på darksiders, vet ikke helt om jeg vil si de er helt like ,men uansett kanskje jeg bare må høre de flere ganger...

Siterer cheezdoodle96:
Shit ass, nå angrer jeg virkelig på at jeg ikke huska å ta med Darksiders. Er et av mine favorittspill, og det er noe helt spesielt med lydsporet.

Må få prøvd å spille det spillet. Har et av de på psn hvis jeg ikke tar feil.
Siterer remote:
Må si den siste tittelen til Stafettbloggen er treffende. A new challanger appears! Veldig bra tiltak. Tenk på at det også går an å kombinere Stafettbloggen og dette her i samme slengen.


Er det bare meg, eller kommenterte remote i feil blogg?

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!