Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

dette er det første ordentlige Mario spillet siden Super Mario Sunshine på GameCube. Endelig sier nå jeg! :)

Super Mario Galaxy starter ikke helt ulikt alle de andre Mario spillene. Bowser tar Peach til fange!
likevel skjer det på en god kinomatisk måte at man faktisk fortsatt blir imponert! i stor grad!

Grafikken er svært imponerende. sterke farger og mesterlig lyssetting! helt enkelt det spillet til Wii med best grafikk. det stopper ikke bare der! jeg satt og spilte Crysis. så så jeg bort mot TV'en, og så Mario hoppe rundt i sin planetverden. Jeg ble misunnelig på Galaxys grafikk når jeg spilte Crysis! det sier sitt. Galaxy kan måle seg grafisk med ALLE spillene som har kommet ut til nå!

Hvis du liker storslagen lyd og musikk er ikke Super Mario Galaxy noe spill for deg, for i Galaxy er Musikkthemene det beste jeg har hørt siden The legend of Zelda: ocarina of time!
jeg vet ikke om Galaxy kan måle seg med OoT enda, men vi får vel se!
Lyden er iallefall storslagen x 3!

Hvor gøy er det å spille Super Mario Galaxy? hvis man tar en tur på Tusenfryd, feirer bursdag, jul og 17. mai på en gang og pakker alt sammen i én bit tilsvarer det nesten SMG!
det er utrolig morsomt!
spillet er også perfekt balansert. man kan ikke justere vanskelighetsgraden, men det har ikke noe å si! det finnes stjerner som er lette å ta, middels vanskelig å ta og til slutt vanskelig å ta! det gir en perfekt vanskelighetsgrad. ALLE kan virkelig nyte dette spillet. C'MON det er jo Mario!
første gangen jeg fikk tak i en stjerne tenkte jeg: "det kan da ikke fortsette så bra?!" men det gjorde det.DETTE ER PÚR PLATTFORMSPILLEGLEDE!

holdbarheten er også gedigen. med 121 stjerner å samle vi det ta deg timesvis å runde det! kanskje det frister å lage en ny save og gjøre akkurat det samme igjen?
dette er allerede an klasikker!

Pluss: det er jo Mario!

Minus: det enseste minuset med dette spillet er at det er umulig å finne det!

Grafikk: 10
gameplay: 10
Lyd: 10
Holdbarhet: 10

spillet er definitivt bedre enn Crysis!

ps. dette er i utgangspunktet en brukeranmeldelse, men jeg portet den også over til en blogg!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
skikkkelig bra anmeldelse galaxy er årets spill.

Men hvorfor portet du den over i en blogg
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Jepp - kaster meg på denne applausen og er totalt enig med deg remote
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
overrasker meg ikke at du ville gi det 10/10
har ikke spillt det ennå, men det virker fortjent ;)
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
takker!

SMG har sine ekstremt perfekte øyeblikk.
det har jo Crysis også, men SMG har fler av de.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
sure.
Square Enix.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!