Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

NAF - Norwegian Assault Force -


Ok, bra, men kan ps3_er_bra fjerne noen venner?
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Ja, Andyboy...
Se til å teste Yohz immelomtiden, jeg vet det blir problematisk at jeg ikke har PS3, men stol på at jeg har den ferdig til MGS4 release!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
I wouldnt bet on ot!
Håper du får den klar, men jeg tror du må levere den inn
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Ps3_er_braa! Er du der?! ER du her? Virkelig ikke? Hm..

Lagt til 2008-06-10 20:43:
Hes lost in translation!
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
En irriterende type på forumet...
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
PS3Forum.no Arangerer Norwegian CoD4 League på PS3.
Bare om dere er intressert
  • 0
Server systemet på COD4 suger. I hvertfall det jeg har prøvd.. Og jeg har prøv maaange ganger (har det, selvfølgelig). Men takk for tipset!
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Hadde jo vært gøy å være med...
Hva sier klanen?
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Jeg sier JA! Men det er jo serversystemet, og når er det?
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Husk å gå inn på www.naforum.co.nr hvis dere vil se forumet vårt!
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Har dere mange syke ( les. sykt gode) folk i klanen deres?
"Objection!"
  • 0
Vi har mange sepsialister.
Personlig kommer jeg ALDRI dårligere enn nr 1 i Warhawk.
Andyboy er veldig god i stort sett alt og -sebastian- og jacsterd er strålende i CoD4. (og RSV2)
Jeg liker ikke å snakke på vegne av andre, men vi har nylig kastet ut et medlem av en NAF pga. manglende ferdigheter og innsats.
Og til dere som lurer på hvem det var, så var det sbk!

Vi setter veldig pris på gode medlemmer!
Men først og fremst trivelige medlemmer ( )
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Du kommer bare nummer 2, når jeg er med
Neida, men det er en jevn ballanse mellom oss to. INGEN er up to thy challenge.
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Hadde vært litt artig å prøve, men som jeg nevnte tidligere er det altfor stress med trenninger og sånt
"Objection!"
  • 0
Når blir jeg testet?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Du er Le shop, ikke sant? Hva er PSN-navnet diit? Så fort jeg får det, skal jeg adde deg og vi kan starte treningen så fort som mulig.
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Siterer Andyboy:
Du er Le shop, ikke sant? Hva er PSN-navnet diit? Så fort jeg får det, skal jeg adde deg og vi kan starte treningen så fort som mulig.




PSN: LeShop
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Ironisk...
Min PS3 fungerer ikke...
Det samme med Andyboy's PC...
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
ok men blir jeg ikke testet snart joiner jeg en annen klan
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Online navn : thomer1 , platform = PS3

Spiller AO2, rb6v2 og nettopp kjøpt BF BC - har aldri vært med i noen klan før, da jeg alltid bare har kjørt offline, evt splitscreen - men vil gjerne spille med noen kjente


Er vel ikke spesielt god i noen av dem men vil gjerne prøve.

Spiller dog stort sett alltid etter kl. 2300, da det ikke passer seg tidligere - vet ikke om det er noe problem.
  • 0
OMG!

Tråden kommer seg den

Er på hytta så jeg har ikke hat sjanks til å komme til PS3 <3 <3
My Brain...
  • 0
eg og vil prøve meg.

disse spillene har eg:Motorstorm, Gta IV, Assassin creed, Condemned 2, Cod4, Ridge racer 7, Grid:race driver, Haze, Lost planet, Rainbow six vegas 1 og 2, Simpsons the game, Ratchet & clank:tod, The club, Nfs ro street, Kane & lynch:dead men , Burnout paradise, Singstar, MGS4

RB6:Vegas 2, Mgs 4 og Haze har eg ikke prøvd enda.
Går for det meste i Gta IV og Cod4
  • 0
OMG MAN

Du vil være velkommen!

Men jeg kan ikke ta den avgjørelsen

Tommykrem og Helmersen ( også kalt N.A.F. Gudene )

Skal teste deg.
My Brain...
  • 0
hei, snusken! Hva heter du på PSN?

Og som en reminder til alle:

Dere trenger bare å skrive opp de online-spillene dere har! Og, sign up på forumet!
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
OK, alle som testes skal være på forumet, punktum.
Sorry, altså, men det er Rush trafikk i opptak nå og lite aktivitet på naforum er dessverre ikke positivt.
Men har dere en "presenter deg selv" så holder det i lange baner (til dere blir tatt opp i klanen)
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!