Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

NAF - Norwegian Assault Force -


Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Vi vurderer faktisk å sparke et medlem...
Det er ikke det at vi er så stressete på at folk skal være aktive, men folk kan ikke være borte i to måneder. (Ved mindre de faktisk er borte i to måneder, ferie eller lignende)
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Hvem skal dere sparke ?
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
TK!

Putt inn en forum tråd hvor personer i klanen kan si ifra hvorfor de ikke er på osv... bla bla!

U get the idea!
My Brain...
  • 0
Vi sparker kanskje en, men no worries! (not you)
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
I know
My Brain...
  • 0
Hallo.

Hvilke spill spiller dere nå online??
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Hmm... Metal Gear Online, Battlefield: Bad Company hmm... spiller Star Wars: TFU akkurat nå.
My Brain...
  • 0
Fikk litt lyst til å prøve meg faktisk. Er det slik at en må ha f.eks det og det spillet for å kunne være med?
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Nja... Ha Warhawk er et spill som du trenger sidden det er vårt primære online spill... Ha Metal Gear Online Og andre online spill så går det sikkert greit.

www.naforum.co.nr hvis du skal registrere deg til å bli medlem eller send TommyKrem eller Andyboy en PM (personlig Melding)
My Brain...
  • 0
Vi rekruterer fortsatt, så hvis noen vil er det bare å prøve seg
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Cod4?
Hasta la-vista baby!
  • 0
CoD4 Jada, vi spiller det. Noen foretrekker CoD5 da..
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Vi spiller og CoD4 og 5, men alle vet at 5 ikke er noe å bry seg med

Uansett, grunnen til at jeg poster er en update innenfor NAF.
Vi starter opp igjen nå og vi har fire flinke designere til forumet vårt og et solid admin og moderator team. Det er store muligheter for å avansere i NAF og vi har muligens det mest ryddige og oversiktelige forumet du har sett!
Vi har godt over et års efaring. Kravene våre er ikke like strenge som før, men vi er rett og slett en hygge klan! Mange hyggelige folk på forumet vårt og over 8.000 posts alt i alt!

www.naforum.co.nr
Copy, paste, enjoy.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Sony har nå tatt patent på navnet "Starhawk". Warhawk 2? Mulig et klanspill? Why not!?
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Jo, men vi operer ikke med klanspill lenger da, sprø kar.
Vi spiller det medlemmene spiller og det er for tiden CoD4, CoD5, KZ2 og mer
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Anbefaler ingen å joine denne klanen, den suger rett og slett. Vil tippe gjennomsnittsalderen (iallfall mentalt) er omtrent 10 år. Har vel aldri hatt en eneste klankamp (!) Det som stort sett skjer i forumet er spamming og rick-rolled linker, ellers rimelig LAV humor. Det er også et helvete å lese da de har noen sinnsykt svære og barnslige signaturer, med f.eks. "DU KRYMPER KJERRING" som dekker halve innlegget, det sier sitt om humoren og seriøsiteten på denne klanen. Postet forøvrig et slikt innlegg i forumet deres, og fikk "GTFO" til svar, det understreker bare at de har null selvinnsikt. Er forresten fritt frem for å oppføre seg som en ape der, administratorene skriver uansett bare "SKAL DU HA WARN? "

Styr unna om du er over 8 år.
  • 0
Han ble sparket fra klanen, som jeg tror står nevnt rundt her et sted. Først går han, deretter vil han tilbake, deretter sier vi "nei" og deretter driver han med spam.
Det er han som har senket gjennomsnittsalderen (iallfall mentalt) ned til 10 år. Den pleide å være på 15 - 16, så det var ganske godt gjort.

Les gjerne flere saklige innlegg fra Saab her:
http://z9.invisionfree.com/NAForum/index.php?showtopic=472&st=
0


Der finnes det også et saklig svar.

IGJEN:
NAF har som sagt ikke lenger klankamper, men det er for folk som vil ha noen å spille PlayStation og kanskje flere konsoller med. Derfor holder vi en lett tone på forumet. Jeg synes det er veldig hyggelig på NAForum
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Morsomt at du lyver meg rett i trynet tommy.

"vi "nei" og deretter driver han med spam."

Dere sa ja til å få meg tilbake i klanen ... hvorfor står jeg ellers som medlem og har tilgang til kun der medlemmer skal ha tilgang?

Nice try, og vi ser jo hvor mye aktivitet det er i klanen, HAHA. Har dere hatt 1 eller 2 klankamper? Og har dere fått fler enn 3 aktive medlemmer???? CREDS!
  • 0
To grunner til at jeg ikke kan lyve deg rett i trynet:

1. Jeg sitter på PC'en min og du på din, ikke rett i ansiktet med andre ord.
2. Alt jeg sier er sant, la meg utdype det her:

Vi sa nei til å få deg tilbake i klanen, ettersom vi på den tiden hadde en agenda med at folk som går ut eller takk nei til klantilbud er ute. Hadde du spurt om å få bli med igjen nå hadde vi sagt... Nei. Fordi du er en inaktiv, løgnaktig og umoden drittsekk, som det heter på fagspråket. Medlemstatusen på forumet er ikke det samme som statusen i klanen, du har ikke brutt noen forumregler og derfor får du helt greit ha samme status der, men vil du at jeg skal endre den så lar jeg meg ikke be to ganger.

Slik vet du at du IKKE er et NAF (Ikke forsikringsselskapet) medlem:
1. Du er ikke oppført som NAF medlem i medlemslisten.
2. ... Nei det var visst bare et punkt å huske på. Dette kan du klare

Vi har som jeg sa ikke lenger klankamper i det hele tatt, vi har til tider spillekvelder som brukerne selv bestemmer når og hvor skal være, sist på Fredag i CoD4 og neste gang på neste Fredag i til nå uvisst spill. Og du burde heller ikke bry deg om NAF mener, om du ikke liker NAF, det er det ingen som skal diskutere med deg om, så du kan vel kanskje stoppe å luske rundt på forumet og håpe på at ingen gjenkjenner IP adressen din?

Alle er fortsatt velkommen i NAF.
Spesielt om dere skal skaffe MW2 og vil ha noen å spille det med

They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Jeg må si at vi er en veldig seriøs klan til å være så useriøse!
Vi har akuratt fått en ny nettside: http://nafnet.co.nr
I tilegg blir det i dette sekund lagt planer om Clan ranks og Clan trophies!
Sjekk oss ut!

Rebelzource (som endelig fikk seg en GR bruker)
  • 0
Er stolt av å være medlem av NAF, selv om jeg skulle ønske at jeg var mer aktiv på NAForum.co.nr da

Har hat så mye faenskap på gang i det siste... Skole og kjæreste osv

Lagt til 2009-12-18 20:20:
Siterer SaabAero:
Anbefaler ingen å joine denne klanen, den suger rett og slett. Vil tippe gjennomsnittsalderen (iallfall mentalt) er omtrent 10 år. Har vel aldri hatt en eneste klankamp (!) Det som stort sett skjer i forumet er spamming og rick-rolled linker, ellers rimelig LAV humor. Det er også et helvete å lese da de har noen sinnsykt svære og barnslige signaturer, med f.eks. "DU KRYMPER KJERRING" som dekker halve innlegget, det sier sitt om humoren og seriøsiteten på denne klanen. Postet forøvrig et slikt innlegg i forumet deres, og fikk "GTFO" til svar, det understreker bare at de har null selvinnsikt. Er forresten fritt frem for å oppføre seg som en ape der, administratorene skriver uansett bare "SKAL DU HA WARN? "

Styr unna om du er over 8 år.


Ikke alle klaner handler om å drive med Klankamper hver bidige dag eller uke, klaner er om å dele erfaringer, øyeblikk og generelt ha det GØY!! Hvis du i det hele tatt vet hva det ordet betyr.

So Shut The Fuck Off Or Else You Get My Boot Up Your Ass.
My Brain...
  • 0
Well said.
NAF's eget trophy system er snart klart.
Youtube kanalen forbedres til de grader mens vi snakker.
PlayStation Home spacet er redekorert fra juledekoen.
Modern Warfare 2 spillekveld coming-up

Det ser ut som ting går best uten Saab
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Ehh. bare div spørsmål siden jeg vurderer å "søke". hvilke spill er populære? går det bare i MW2 eller spilles det og spill som jeg faktisk eier? (Feks BF:BC/1943. RSV1/2.LBP) Jeg er mest på i helgene, null problem? Hvordan er miljøet i klanen?

venligst send en PM eller skriv i gjesteboken etter du/dere har svart.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
I'm in!

PSN: hstera
Kålroten
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!