Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

NAF - Norwegian Assault Force -


Det spilles det medlemmer har, så har du BF: BC og 1943 er det ingenting i veien for å spille det Jeg har 1943 og vet at flere i klanen har det hvertfall.

Kålroten:
Meld deg på NAForum.co.nr, skriv en "Presenter deg selv" og si at du vil være med i NAF, da starter vi med trophies o.l.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
@KamikazeKnut - Det er ikke noe problem at du er mest på i helgene, man kan ikke forvente mer. Og når det gjelder miljø får du nesten stikke innom og se selv
Jeg føler at vi er en god og hyggelig gjeng, og nå som antallet aktive medlemmer har økt betraktelig i det siste tror jeg vi går mot enda bedre tider!
  • 0
Mange nye medlemmer for tiden. Ihvertfall mange nye som har lyst til å bli medlemmer! Keep it coming

Et par notes:

Vi har et helt eget trophy system.
Du kan tilegne deg trophies for å gjøre diverse ting i NAF.

Vi har en vannvittig kul nettside. Medlemmer, statsene deres og trophies føres opp der.

Vi har et vel-brukt forum. Med over 10.000 (not counting spam) posts, og som øker med over 200 i uka. (Ihvertfall de siste ukene) Her får du nyheter og alt som er, og ja.. vi er generelt sett bedre enn GR. Derfor jeg er her så sjeldent for tiden.

Kontakt oss på NAForum, eller send meg (Tommykrem) en melding på PSN. PSN ID'en min er... Tommykrem. Enklere blir det ikke. Og bedre klan finner du ikke.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Hoho! Har en tendens til å joine matchene deres...
Decyfered!
  • 0
Ja, join klanen vår!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Hmmm...
Decyfered!
  • 0
To nye medlemmer!

Barrow45 og Matpwn

GR blir vel litt som vår twitter fra nå av, så gir jeg små status updates her.
For full liste:
http://nafnet.comyr.com/members.html
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
I lol'd!
Decyfered!
  • 0
Here's a tweet:

- Ingen klanmøter så lenge PSN er nede for originale PSN, selv om jeg sa at det kommer to denne uken, gjør det ikke det om PSN ikke er oppe (sier seg selv). Det hindrer imidlertid ikke klanmedlemmer å arrangere noe, men da er jo alle i klanen med PS3 not-slim borte.
Mer her:
http://z9.invisionfree.com/NAForum/index.php?showtopic=678&st=
0&#last


- NAForum har nye trophy designs til våre geniale medlemslister. Noen flere folk har nå fått trofeene gamer og True Gamer. Mer om trophies:
http://z9.invisionfree.com/NAForum/index.php?showtopic=473&st=
40&#last


- Selv om PSN er nede blir det en kickstart etter vinterferien, vi skal blant annet dekke GDC og BAFTA. Mer her:

http://z9.invisionfree.com/NAForum/index.php?showtopic=676
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Siterer Tommykrem:
http://nafnet.comyr.com/members.html


Dere har glemt å legge meg til! Urettferdig
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Nei, må egentlig teste, og det er helmersen sitt ansvar, men for min del kan du gjerne bli med ;)

Skal høre hva helm sier.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Har et spørsmål.. Regner med at dere spiller UC2 av og til.. Spiller dere det ofte nok til at jeg kan joine klanen deres?
  • 0
Det vil jeg tro mene at vi gjør. Som sagt spiller vi det medlemmene spiller, og mange medlemmer har Uncharted 2. Har du det og blir med i NAF kommer vi til å spille det enda mer.

NYTT MEDLEM:
br1908
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Kan jeg få bli med? Jeg har bare Warhawk da og jeg har ikke headset Men skal skaffe meg headset og flere spill som dere spiller online. Jeg fikk min PS3 for noen dager siden uansett.
  • 0
har registrert meg. Sender deg venneinvitasjon på PSN.
  • 0
Veldigveldig bra. Presenter deg selv tråd er en god ting for å gjøre folk oppmerksom på at du er her for real. Også trenger du det for å oppnå trophies. (Denne regelen gjelder alle bortsett fra én person)
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
NAF starter opp igjen for fullt nå som hverdagen snart vil være et faktum! Ser du etter eksplosjoner? Ser du etter is? Vel! Da ser du etter feil saker! Awesomness døgnet rundt. Noen spørsmål? Ta kontakt med enten meg, Tommykrem, eller logg på NAForum og still spørsmålene dine der. It's gonna be so much fun!
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Jeg vil bli med! Men trenger litt mer info, hvilke spill må man ha og aldersgrense?
Er litt interessert....
Safety first!
  • 0
Hyggelig å høre! Sjekk ut nettsiden www.naforum.co.nr så får du vite alt du trenger du trenger ikke noe spesifikt spill, men å ha MW2, Warhawk, LBP, Read dead, eller type "vanlige" online-spill er flott og selvfølgelig, godt humør og god oppførsel tar deg lang vei!
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Legg til meg (Rebelzource), helmersen og/eller Tommykrem på PSN, og lag en konto på NAForum så er du godt i gang! Nafnet.co.nr er nettsiden vår hvis du vil ha mer info!
  • 0
Ja, det er bare å slå deg løs. Hvis du har Red Dead Redemption (nå dømmer jeg utifra avataren din) så vil du definitivt føle deg hjemme!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Ja, har RDR og BF:BC 2 .
Jeg legger deg til Tommykrem!
Og har blitt medlem i NAForum!
Safety first!
  • 0
Herlig! Skriv en tråd i "Presenter deg selv" forumet! Det er den enkleste måten å starte opp på NAForum
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!