Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

NAF - Norwegian Assault Force -


Jeg har et problem...: Jeg kommer ikke inn på nettsida!
Siden er lissom bare helt svart...
Safety first!
  • 0
hm... jeg har det samme problemet på en laptop jeg bruker.. kjemperart! har egentlig ingen løsning, men kanskje du trenger å gå innom http://nafnet.comyr.com/ den siden for å komme inn? er verdt å prøve ;)
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
De som melder seg inn i NAF får sjansen til å vinne en gratis kopi av LittleBigPlanet. Unnskyld, la meg skrive det med caps lock så det synker inn.

MELD DEG INN I NAF NÅ OG DU KAN VINNE ET EKSEMPLAR AV LITTLEBIGPLANET (NEDLASTBART)! UTEN Å BETALE EN KRONE FOR FRAKT ELLER NOE SOM HELST!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
NAForum er redesignet, og mange aktive brukere!
Nå er tiden for å melde seg inn i NAF, enten du spiller Black OPS, GT5, LBP2, Warhawk eller hva som helst!
En av Norges aller største og absolutt Norges hyggeligste uavhengige PS3 klan!
Intet press på forum medlemmer, men for dere som vil være med i NAF setter vi så klart et par krav. Meld dere på på NAForum.co.nr!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Hva slags spill spiller dere nå for tiden??
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
NAF er av brukere for brukere, så vi vil alltid spille det brukerne har. Men for å være helt spesifikk, så går det vel en del i Brotherhood, GT5, Black OPS og faktisk fortsatt en del Bad Company 2 og Red Dead.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Ikke noe Modern Warfare 2??
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Haha, jeg tror faktisk at det var jeg som fant på dette navnet? Syntes at jeg husker at noen spurte etter et klannavn, så foreslo jeg NAF! Eller er jeg helt på jordet nå?
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Jeg har ingen peiling. Men NAForum trenger ett troll. Vil du være med, så heng på!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Neida, vi trenger ingen troll. men du kan få være med uansett

ecrof tlussa naigewron eht nioj
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
ecrof tlussa naigewron eht nioj


.................................................
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
Citerer KamikazeKnut:
ecrof tlussa naigewron eht nioj


.................................................


Ja jeg rippet noe fra the simpsons som du minnet meg på. Hysj! ikke si det til BK!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
DU GA MEG IKKE CREDS FOR Å MINNE DEG PÅ DET!
Veni, vidi, avicii
  • 0
Ikke si hva? *spiller dum yo*
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer dirty hitman:
Ikke noe Modern Warfare 2??

MW2 var lenge en hit, og jeg tror fortsatt mange NAF-medlemmer er inn for å spille det.
Som Tommykrem sier er det brukerne som bestemmer hva de vil spille; har du lyst på MW2 event er det bare å lage et, og så er jeg sikker på at folk joiner
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Haha, jeg tror faktisk at det var jeg som fant på dette navnet? Syntes at jeg husker at noen spurte etter et klannavn, så foreslo jeg NAF! Eller er jeg helt på jordet nå?


Jeg husker faktisk dagen helmersen (helmerdude her på forumet) kom på navnet, så jeg tror ikke det var deg

Du har fortsatt en god sjanse til å bidra til Norges mest profesjonelle gaming klan da: Join!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Denne klanen er jo akkurat hva jeg har leita etter! Er det bare å joine?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Bra jobba, KamikazeKnut!

Nå har vi fått effektivisert rekrutteringsprosessen også, sånn at man er garantert et svar på å komme inn eller ikke inn 2 uker. Er man relativt aktiv og hyggelig skal ikke det være noe stress
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Hva slags klan er dette?
The cake is a lie
  • 0
Siterer Iceman 33:
Hva slags klan er dette?


En bra en. Bli med

Litt mer info? NAF er en klan for den gjennomsnittlige Playstation-spilleren som spiller for moroen og klarer å være seriøs, men som kan ta en spøk uten å få raserianfall. Vi har med jevne mellomrom såkalte "eventer" hvor vi samles via PSN og spiller et spill. Etter planen skal vi ha en LBP event til neste helg, så du kan sikkert være med hvis du vil prøve.

Vi spiller ikke bare på eventer. Hvis du legger til de andre medlemmene i klanen kan du fort få noen andre å spille med. Ikke sant TK? (ModNation feks)

Så har vi selvsagt også http://s9.zetaboards.com/NAForum/index/ Hvor vi kan diskutere og prate om alt vi vil.

Bare spør hvis du vil vite mer ;)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Stemmer det KamikazeKnut sier!
Vi er en klan som ikke setter for mye press på medlemmer samtidig som vi holder en fin aktivitet på forumet og på PSN. I NAF kan medlemmer arrangere egene events, unlocke trofeer og få egne fancy medlemsprofiler og alt hardcore klaner kan finne på å tilby, samtidig som vi ikke setter noen store forventninger til deg. Så lenge du er aktiv og ikke en øksemorder eller lignende

NAForum.co.nr er der det meste foregår, også har vi NAFnet.co.nr der man har oversikt over alle NAF's aktiviteter

MEN, hvis du vil bli medlem og høre detaljene senere så er dette 5 enkle steg til å få en pangstart i NAF

http://s9.zetaboards.com/NAForum/topic/682472/1/#new
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Hyggelig gjeng, dette her.
  • 0
TK. DU vil kanskje oppdatere førsteposten... Ihvertfall endre på linkene ;)
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!