Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

NAF - Norwegian Assault Force -


Går ikke an å endre lengre altså. Er kjipt, men sant.
For å oppdatere da, så er våre lenker:

nafnet.co.nr
naforum.co.nr (sign opp her!)
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
OK, jeg skal bare legge kortene på bordet.
NAF er klanen for deg, dersom du er:
- Ute etter å finne Norges proffeste uavhengige PS3 klan
- Ute etter en klan som har en seriøs ledelse med erfaring som garanterer at klanen lever så lenge det er medlemmer der
- Lyst til å være med på å skape det beste klanmiljøet på Internett og PSN

(gjerne også hvis du er interessert i Battlefield 3, LBP eller Supersonic Acrobatic Rocket-Powered battle-cars. Eller Skyrim
nesten alt egentlig
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Er det mange som spiller BF3? (på PS3 såklart) for da er jeg med! Har allerede lagt deg til Tommy... men har aldri kommet langt nok til å faktisk spille med klanen
Safety first!
  • 0
Nei, vet! Du må skrive en "presenter deg selv" tråd på NAForum, sånn at vi kan få deg med inn i NAF systemet. Da får du oversikt over eventene våres og kan lage og bli med i opplegg, turneringer, møter og kamper som du vil.

På BF3 fronten har vi mange som har spillet, dessverre er de litt spredd utover PC og PS3, og siden jeg ikke har det har vi liksom ikke fått igang noe enda. Men vet at det er BF fans i klanen, så det skal la seg gjøre det ja

Join på naforum.co.nr
Det er der alt starter!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Førstepost er oppdatert, og det er jammenmeg NAFs nettsider også!
http://nafnet.org gjør det enda enklere for medlemmer å følge med på hva som foregår rundt om på NAF-nettverket, og her finnes også all informasjon du trenger for å søke om medlemskap. Nye medlemslister, med egne opplåsbare (skal ikke forveksles med oppblåsbare) trofèer er planlagt til etter nyttår!

Vi ønsker deg velkommen!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!