Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

NAF - Norwegian Assault Force -


Norwegian Assault Force [NAF] er en erfaren PS3-klan (grunnlagt i Feb. 200 for ivrige gamere. NAF er ingen hardcore klan, men det er det perfekte stedet å møte andre gamere du kan spille med og diskutere spill med.
Medlemmene våre får en rekke fordeler gjennom nettsiden vår: http://www.nafnet.org

Som medlem får du din egen profil på nettsiden, og den blir mer og mer fancy etterhvert som du bidrar til klanen og skaffer deg meritter og trofeer. Du kan også delta i eller arrangere egne "events", og delta i premiekonkurranser.
Vi er ikke så opptatt av at du skal være enormt god i enkelte spill (selv om klanmedlemmene er ganske proffe), det viktigste er at du er aktiv og at du har en PS3 du liker å spille på. Av denne grunn har vi en to-ukers prøveperiode der du får sjansen til å bevise at du er engasjert nok til å bli med i NAF.

Vi spiller alt av aktuelle spill. I 2008 var det alt fra Warhawk til Oblivion, Rainbow Six Vegas, CoD og FIFA, mens det i skrivende stund (Desember 2011) går mye i Battlefield 3, MW3, Skyrim og alt mulig rart. Vi spiller det våre medlemmer har med andre ord. Så spiller du Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars spiller vi det.

Den engasjerte ledelsen og aktive brukerbasen sørger for at dette er Norges hyggeligste klan, og våre erfarne stab gir deg et profesjonelt grunnlag for å forbedre din PS3 opplevelse ytterligere!

Høres medlemskap bra ut kan du følge denne lenken:
http://nafnet.org/site/about.php?page=member

Velkommen til NAF
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
er dette en helnorsk klan og kommer det til og forbli det? hvor seriøse er dere?
er bare nyskerrig


ps, den adressen som er nevnt virker ikke
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Sorry, den virker nå.
Vi kommer til å sette opp en internasjonal side, anntar jeg, men medlemmer blir nok norske. Litt stilig å prøve å samle et godt norsk lag, var med i en liten Rainbow Six klan, internasjonal. Ingen kunne godt engelsk...
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Bra om dere vil ha en kamp mot ATB?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Ja... Jeg tror vi kan forsøke oss...
vi har strengt tatt ikke veldig mange medlemmer enda. skal høre litt rundt
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Spiller dere cs?
Flaks er ubevisst dyktighet
  • 0
Siden de er en PS3 klan, så tviler jeg.
Veni vidi vici
  • 0
Vi spiller ikke CS, jeg personlig spillte CS i to minutter på Danskeferjen også gikk jeg lei, ingen offence mot CS, fint spill.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Hmm... hvilket spill spiller dere mest??

Jeg spiller for det meste CoD4, hvis dere spiller CoD4 mest så er jeg med på dette! eller Warhawk

PSN ID: matrixcoder (legg meg til og jeg skal vise hva jeg kan gjøre i warhawk eller CoD4 (best i CoD4) )

Og ja det navnet suger, men jeg klager til min bror
My Brain...
  • 0
Strålende, jeg legger deg til. Vi trenger spillere i CoD4, R6 Vegas 2 og Warhawk som er våre tre største for tiden.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Er det noen form for trennings tider i denne klanen?
"Objection!"
  • 0
quote author="Hehemann">Er det noen form for trennings tider i denne klanen?</quote>
Nei, vi holder det ganske uformellt til vi blir en større klan.

Det ser ut som Jacsterd kommer med i NAF, congrats!

Lagt til 2008-04-02 17:01:
Og hjemmesiden kan bli noe utsatt...
Pox it!
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Virker morsomt...
Stilig med klaner som er helt ferske, ingen vet hvilken vei det går.
  • 0
Nei, jeg synes NAF burde bli litt større først, men vi gjør det nok en gang.
Når det gjelder akkurat consolegaming er det ingen hast.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Consolegaming suger da.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hei! Jeg er medeier av NAF og er PSNmaster. Enig i at NAF burde bli litt større før vi får en side på consolegaming, men vi vokser fort. Hvem vet?
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Consolegaming er vel egentlig litt boring...
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Etter nærmere ettertanke blir vi vel alle enige om at til niende og sist suger consolegaming, litt, ganske lite, så vidt.
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Det blir klanmøte hver torsdag kl. 18.00 hver uke.
(Det kan endre seg etter klanmeldemmers behov)
Så det blir et oppmøte for de som vil på Warhawk, CoD4 eller R6 Vegas 2 for moro skyld og også for sosiale og treningsmessige årsaker.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Kult Kommer dere til å ha Icecream social's også?
  • 0
Om du spanderer...
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Siterer Tommykrem:
Consolegaming er vel egentlig litt boring...

Ville liksom hinte til at gamebattles.com er bedre
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ok, vi skjekker det kanskje ut.. Men jeg er up for some serious Icecream!
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Skal se på det, men jeg kan ikke komme på hver torsdag siden jeg bor litt hos far og litt hos mor og hoss mor har jeg PS3 lol

Men uka som kommer vil jeg komme på vær sikker.
My Brain...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!