Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

GameReactor NoR - Xbox 360


Kult å hatt en kjendis i klanen da


Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
CoD 4 statsen virker jo bra, har ikke peil på hvor mye 2.08 K/D spread vil si i CoD 4, så jeg vet ikke. Er vi egentlig på ute etter flere folk i CoD 4 TarTaruS?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ser sånn ut per dato idag ja, men jeg ville si at alt over 2kpd er bra hvis du har over 15-20k kills. folk kan få en tryout, det er bare til å spørre?? M??
Bare å legge til GR TarTarus
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Tror du faktisk alt er på lista mi =P SPilte en del kjipt i førsten. Nå har jeg bare gått oppover siden 15000 kills. Fra og med 15k har jeg økt ifra 1.67 til 2.08 på ca 24k.

Røft regnet over:

15k kills/ 9k deaths ---> 24.5k kills/11.8k deaths.
Differansen = 9.5k kills / 2.8k deaths
På de siste 9500 killsa har jeg dermed hatt ca 3.4k/d Høyere enn jeg ventet.....
  • 0
Du og sier førsten ja men hva er GTet ditt?
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Siterer ReD IcE:
Du og sier førsten ja men hva er GTet ditt?

Er på profilen hans.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Sorry så det nå. men jeg har deg ikke på lista hvem i GR Klanen har du på lista eller hvem har han på sin liste som har meg på sin liste?
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Siterer ReD IcE:
Ser sånn ut per dato idag ja, men jeg ville si at alt over 2kpd er bra hvis du har over 15-20k kills. folk kan få en tryout, det er bare til å spørre?? M??
Bare å legge til GR TarTarus


Tror jeg har 1.40-50 der... skal sjekke. Men jeg spiller 90% Search and Destroy da Vi har forøvrig "trening" (om du vil kalle det det(get-together-n-just-have-some-fun)) i 7-8 tiden på lørdagskvelden.
  • 0
har allerede 'M' eller Matzero89 på lista mi, har spilt en del, men om han er på til treninga så får vi han med da..

+ ser ut som han er god i matte xD

men joda, det om du er villig til og kjøpe klanspill, regner jeg med, skal du ha fremtidige skytespill? gta4, gears2 osv?
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Okei jeg har kommet ut av dvale!
Kan jo si hva skjemaet mitt ser ut som :

Matias 1990 modell (17 år, blir 1
Spesialitet: Tja.. pleier å bruke alt for å få challenges egentlig. Så har vel ikke noen spesialitet.
Erfaring: Mye CoD 4, Litt battlefield 2.
Stats: 1.62 i K/D (ca 27000 kills og ca 16000 deaths), 18.76% accuracy
Klan erfaring: Dårlig med det. Aldri vært med i klan før.
Spilltimer: CoD4 hver dag. ettermiddag og kveld.

Er du villig etc: Spørs på spillene. Hvis vi snakker om Gears 2 så mest sansynlig ja! Kanskje GTA IV.

( Har allerede spilt med endel av folka i klanen )

Lagt til 2008-04-19 13:20:
18 )
skulle det være der oppe i stede for det smilefjeset xD
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
DEt er mulig jeg kjøper fremtidige spill. Men foreløpig er jeg i en såpass dårlig økonomisk posisjon at jeg ikke har mulighet til å kjøpe spill inntil jeg får svar på noen av jobbsøknadene mine(8 stk). Så inntil sommeren blir det spesielt tynt.
  • 0
jaj! flere og spille cod med! alle skal jo ha gta..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer M:
DEt er mulig jeg kjøper fremtidige spill. Men foreløpig er jeg i en såpass dårlig økonomisk posisjon at jeg ikke har mulighet til å kjøpe spill inntil jeg får svar på noen av jobbsøknadene mine(8 stk). Så inntil sommeren blir det spesielt tynt.

Er vel ikke akkurat noen klanspill vi skal satse på frem til sommeren, bortsett fra Halo 3 og CoD 4, så det passer vel bra.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
tja så sant så sant, muligens vi sparkler sammen noe i rainbow six..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
aldersgrenser på spill er bare anbefalte. jeg som selger under 18 kan selge spill med 18-årsgrense, men ikke filmer med 18-årsgrense
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
Nå er jeg med i klanen gitt ;D
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Siterer SeTorsken:
Nå er jeg med i klanen gitt ;D


Vi trenger et par stykker til... Spes av Halo 3 spillere! Så bare send inn søknadsskjema som d finns en mal av et eller annet sted i denne tråden

Av framtidige klanspill som vi vil prøve å få lag i regner vi med Gears of War 2, muligens GTA IV hvis d er mulig, Rainbow Six Vegas 2 og muligens battlefield Bad Company... GoW 2 er nok den største faktoren av disse.
  • 0
  • JOOP
  • JOOP
GoW 2 vil nok få gigantsatsing. Vi trenger potensielle lagledere mmed skikkelig KLAN SPIRIT!!!!!!
Chillbill
  • 0
Gears of War 2 ? Hva er det?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Jeg lurte bare på om jeg kunne avtale en liten try-out med Enten Tartarus eller Svenningen?

Har jo spilt en del med dere GR folk, men er vel kanskje ikke verdig GR tag på CoD 4 enda?
  • 0
en try-out skal vi klare 'm'! hva med et par runder team tactical med meg og tartarus en dag?
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
du gjør det faktisk bedre som co-leader enn jeg hadde trodd. keep up the good work . men når er det du kan spille M????
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Siterer JOOP:
GoW 2 vil nok få gigantsatsing. Vi trenger potensielle lagledere mmed skikkelig KLAN SPIRIT!!!!!!

Jeg får nok tilbake klan spiriten min når GoW 2 kommer Vet ikke helt om jeg skal være leder for laget da ^^ Men en plass på A-laget er i allefall reservert til meg. Hvis ikke vi får så mange gode spillere at jeg ikke lenger er god nok for A-laget :/

Forresten, tenker du noen gang over hva du sier? Hvorfor trodde du Svenningen ville være en dårlig co leader?
Jeg sparker rompe
  • 0
hvis du leste skikkelig, "at han gjorde det bedre enn jeg hadde trodd"", jeg sa ikke at jeg trodde han kom til å gjøre en dårlig jobb gjorde jeg????. så hvis ikke det er positivt, så vet ikke jeg.

du er en bra leder jeg trudde du skulle være skikkelig dårlig??? høres det mer positivt ut kanskje??
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
jeg er en ganske god Halo spiller....... hvis dere er interestert så bare spør

Lagt til 2008-04-23 15:46:
+jeg spiller bare Halo og noen ganger GoW
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!