Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Crazy Gamereactor Batallion [CGRB]


joda, jæda. jeg er sånn halvveis med.. får se hva dere får til Har endelig skaffet meg mic
  • 0
jaaaaaa flere PSN'er????
Stolt medlem i CGRB // Play hard.
  • 0
Starta på nytt? Er ikke det like greit å bare beholde alt som det var, men ta kontakt med de "sentrale" personene som faktisk deltok innenfor klanen?
  • 0
har jo kontakt med sirupkaramell
Stolt medlem i CGRB // Play hard.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Starta på nytt? Er ikke det like greit å bare beholde alt som det var, men ta kontakt med de "sentrale" personene som faktisk deltok innenfor klanen?


Du har jo vært borte ganske lenge da...
  • 0
Siterer ROJ123:
Citerer Zyrocz tarta på nytt? Er ikke det like greit å bare beholde alt som det var, men ta kontakt med de "sentrale" personene som faktisk deltok innenfor klanen?

Du har jo vært borte ganske lenge da...


Jeg har vært borte i 12 dager -.- Har sjekka jevnt denne tråden og har ikke tilfeldigvis skrevet noe så det er enklere å bare bruke den gammle forumsida osv. og bare heller ta kontakt med de som var/er med tidligere.
  • 0
Har ikke den gamle forumsida blitt stengt da?
  • 0
Min PSN er: JonasAD
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer ROJ123:
Har ikke den gamle forumsida blitt stengt da?


Jo, den er stengt, men hvis det er noen som har lyst til å lære å lage en forumside er det bare å ta kontakt med meg så kan jeg hjelpe til. Legg meg til på MSN([email protected]) og send meg en PM, hvis du vil lære å lage forumside.
  • 0
*slettet* -Strategist
  • 0
*slettet* -Strategist
  • 0
*slettet* -Strategist
  • 0
*slettet* -Strategist
  • 0
*slettet* -Strategist
  • 0
*slettet* -Strategist
  • 0
sorakiiii min puuuuuuuuuus<<<<<333333333333

i love u you know that<3333333333333333333333
  • 0
unnskyld jeg skal skjerpe meg, ha en fin sommer
skal slutte å ringe
  • 0
unnskyld unnskyld unnsyld srysryrsy

jeg er egentlig 13 år sry

Lagt til 2009-08-11 14:31:
vær så snill ikke politi

plz plz plz
  • 0
vær så snill jeg ber, ikke ring

jeg er 13 år, pliz ikke ring.

vær så snill. jeg skal holde meg langt unna gr

langt langt borte.
plz plz
  • 0
ikke på nette, men stemmen min var gjort til og alle skrive feilene...

Lagt til 2009-08-11 14:38:
feks s1rupkarmell
  • 0
Stemmen va gjort til ? WTF :L
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
på skype

Lagt til 2009-08-11 14:45:
men vær så snill,ikke ring plz plz plz

jeg skjønner det, jeg har vært dum, ville ha det litt gøy, fikk ikke være med i klanen på nytt så jeg var litt sur unnskyld.
  • 0
Patetisk.
Just kill him with your awesome
  • 0
Hva har skjedd, jeg er virkelig helt død på alle tråder angående PS3/PS3 spill nå, noen forstår sikkert hvorfor.
Men på søndag har min PS3 vært på rep nøyaktig 1 måned, derfor håper jeg på å få den tilbake torsdag eller fredag denne uken, og jeg forventer den er tilbake innen mandag neste uke.
Kommer uansett til å kontakte Expert på fredag og om det viser seg at de har glemt å sende den kommer jeg bare til å kreve enten en ny en (direkte fra de) eller en låne PS3.
  • 0
Siterer Mike_Furey:
på skype

Lagt til 2009-08-11 14:45:
men vær så snill,ikke ring plz plz plz

jeg skjønner det, jeg har vært dum, ville ha det litt gøy, fikk ikke være med i klanen på nytt så jeg var litt sur unnskyld.


de som vet hvem dette er, sirupkaramell eller soraki, ring politiet uansett. for the lulz
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!