Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

Crazy Gamereactor Batallion [CGRB]


Zyrocz hvis de bruker over 2 eller 4 uker(husker ikke) på å kaste/reparere PS3 din har du rett på å låne en PS3 fra butikken til du får tilbake din. Det står i et eller annet papir husker ikke hva.
  • 0
Synes bare det er deilig å starte på skolen igjen xD
  • 0
Du er nerd da Sirup!

Men sorry skal ikke ødelegge tråden mer enn den er!
  • 0
kaller du meg en nerd? Har jo 4.1 i snitt
  • 0
*slettet* -Strategist
  • 0
*slettet* -Strategist
Stolt Leder I Crazy Punk Pwners
  • 0
*slettet* -Strategist
Stolt Leder I Crazy Punk Pwners
  • 0
Siterer sirupkaramell:
kaller du meg en nerd? Har jo 4.1 i snitt

lol taper asss
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
1 = Ekstremt dårlig
2 = Veldig dårlig
3 = dårlig
4 = Bra
5 = Veldig bra
6 = Ekstremt bra

ja.... 4 er bra.. vil ikke kalle meg selv en taper da
  • 0
4 er ikke bra sirup!
  • 0
vel.. definisjon av 4 = Bra. Det sa læreren min
  • 0
Ja, men læreren sier det sånn at elever som deg ikke skal føle seg så dum
Neida, 4 er helt greit, for meg da.
  • 0
*slettet* -Strategist
Stolt Leder I Crazy Punk Pwners
  • 0
Går elektro på vg1 før jeg skal inn på IKT-linja neste år der man faktisk trenger intellekt

Men chill, og pell deg vekk herfra..
  • 0
Nå har jeg ennå ikke fått PS3'en tilbake. Expert lovte på lørdag at de skulle ta kontakt med oss via telefon og si hvor PS3'en var komt igår (mandag, de har fått bekrefta at den var sendt), men de ringte aldri. Og idag fikk vi som svar at han som jobba på service avdelinga ikke var på jobb og derfor kunne ikke de sjekke det. WTF? Så på en någenlunde stor butikk er det bare 1 person som har med service å gjør? PS3'en kan liksom ha nådd butikken og ligger klar og venter på å bli henta, men de som er ansatt er for inkompetente til å kunne klare å vite dette!
Er så forbanna på Expert nå, vurderer å dra ned å spørre de i butikken, er litt vanskligere å ikke prøve å finne ut hvor den er engang når de som eier den er personlig i butikken å spør.
Tålmodighetssalven gikk ut på slutten av den 4. vente uka så vet ikke hva jeg skal gjør...
  • 0
bare å klage.. spam de ned med telefon og E-post
  • 0
Der fikk jeg jaggu med låne PS3 Stakkarn før meg hadde glemt å ta ut disken som stod i, men tar den med ned igjen på expert imorga, men da jeg skulle ta den ut lagde Ps3'en en forferdelig lyd og plata kom litt rart ut, så under og fant ikke en eneste stripe så regner med den funke som den skal, om ikke få Expert erstatte eventuelle spill som ødelegges av låne PS3'en jeg fikk fra dem. Han som hadde brukt den før meg hadde all sin info inne også Jg tok bare å sletta brukern med engang though (litt verdighet har jeg).
Så nå skal jeg koble meg opp til PSN og muligens laste ned Fat Princess og BF1943 (orker ikke laste ned flere i og med at dette er låne PS3), skal seff huske å slette all min data før jeg leverer den inn igjen imotsetning til stakkarn før meg

Forresten noen som vet hvordan man får til sånn at man kan laste ned ting 5 nye ganger? Lest at det skal gå ann.
  • 0
Gratulerer får jeg vel si!

Det går an å laste ned spillene du kjøper 5 ganger på 5 forskjellige PS3er. Det du gjør er å logge på med din bruker på en annen PS3 også laster du ned.
  • 0
Jeg vet, men har hørt at man skal kunne få nullstillt disse gangene ved å kontakte Sony og sende kvitering, og lurte på om det var sant?
  • 0


Du kan ikke bare nullstille de hvis de er brukt opp, men hvis f. eks du får ny PS3 pga den har vært på rep og du ikke har flere ganger å dele spillet skal det gå.
  • 0
Ok, men har bare hørt om folk som har nullstillt de, er jo tross alt ganske kjipt da.
  • 0
Siterer sirupkaramell:
Går elektro på vg1 før jeg skal inn på IKT-linja neste år der man faktisk trenger intellekt

Men chill, og pell deg vekk herfra..


LoL IKT er lett, har stusp med IT, media og entreprenørskap som programfag, det er litt slit, men enklere enn første året på stusp ihvertfall

btw, tulla bare når jeg sa du var taper som hadde 4.1 i snitt, jeg hadde 4.2 x)
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Zyrocz:
Ok, men har bare hørt om folk som har nullstillt de, er jo tross alt ganske kjipt da.


Hvis du deler en ting med meg , feks Fat princess , også laster jeg det ned å liker det ikke å sletter det, Da "nullstilles" den gangen jeg brukte utav dine 5, Så la oss si a du hadde brukt opp 5 der med meg, Men når jeg sletter Fat princess elelr hva du delte med meg, Så kan du laste det ned en gang til
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Ok, håper det tels som "slettet" på den forrige destruerte PS3 en min xD
  • 0
Hvis du/sony Har formatert PS3 HDD'en
Everyday I'm Hustlin'
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!