Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

The Hyrule Soldiers!

Antall innlegg: 187
Til førstesidenTil forrige side (4)Til siste sideTil neste side (6)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
  5. 05
  6. 06
  7. 07
  8. 08
Master_ike
Bra ^^

Det ser lyt ut for sammenslåingen...
We have to nuke our imagination!
super smash
Noen som blir med på brawl?
"............." - Link (TLOZ)
Snapple
klanen er ikke saa aktiv som foer....? ingen kommentarer paa 3 dager
Mother! Time to GO!
Ash Ketchum
Har meldt meg inn i klanen, i hvert fall på siden. Håper på sammenslåing av THS og NB. Så har vell ingen grunn i å vente på å registrere meg.
I'm telling you this because you don't get it. You think you get it, which is not the same as actually getting it. Get it?
zonyy
Citerer Ash Ketchum:
Har meldt meg inn i klanen, i hvert fall på siden. Håper på sammenslåing av THS og NB. Så har vell ingen grunn i å vente på å registrere meg.

Jeg gråter blod hvis det skjer

Neinei, hvor lenge er det jeg har vært borte?
Master_ike
to år...
super smash
Noen som vil spille brawl?
Master_ike
Ferien er over og de fleste burde være tilbake, så jeg med støtte fra NB setter prøveperioden i gang med full virksomhet!

Alle som vil være med på sammenslåingen av THS og NB møt opp på IRC, i morgen klokken 18:30.

link: http://webchat.quakenet.org/#
Nickname: brukernavnet ditt på GR
Channel: #thehyrulesoldiers
super smash
KK! Skal være der
Enro
Etter at Master_ike abdiserte som leder så ser det ut som at vi har funnet oss selv i et aldri så lite leder dilemma. Vi blir nødt til å arrangere valg om hvem som skal bli vår neste leder snarest.
Vil gjerne ha informasjon om hvem som er interresert.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
Royality-indeed
Har vi begynt sammenslåingen?
Oh yeah? Says you and what army?
Snapple
Hvis Mike har gått av som leder, foreslår jeg at vi velger en ny leder etter prøveperioden er slutt. Og forressten, det hadde vært en fordel om vi velger EN tråd å skrive i. blir liksom ikke en ordentlig sammenslåing om vi bruker 2 forskjellige tråder.
Mother! Time to GO!
Enro
http://thsforum.forumnn.com/generellt-forum-f1/skal-vi-la-ths-do-t
109.htm

Jeg forventer, nei, nærmest krever at alle sammen leser gjenneom dette og gjør seg opp en mening.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
ventilasjonsystemet
noen som joiner brawl?
er du snill med meg, er jeg snill mot deg.... kødder du med meg, SÅ KØDDER JEG MED DEG!!!
sonic og link
Jeg har tid, vist det ikke er for seint?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
ventilasjonsystemet
haha litt sent nå xD men vi kan sikkert brawle senere i kveld? , men fikk akkurat spillet av assasin, så er litt n00b da xD
er du snill med meg, er jeg snill mot deg.... kødder du med meg, SÅ KØDDER JEG MED DEG!!!
sonic og link
Hva med å ta noen kamper klokken 19.00?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
super smash
Jeg kan joine hvis jeg blir ferdig med å skrive Muntlig prøve eksamen oppgaven min
sonic og link
tid nå?
super smash
Nå ja! Men du er mest sansynlig ikke hjeme nå..
super smash
Nå er helgen kommet, det er tid for fredags BRAWL!!!!
super smash
Noen som blir med på MK wii? bro blir med.
Swanton
Er det ikke på tide at noen innser at denne klanen ikke går noen steder? Nå som det har kommet en klan eksklusivt for Monster Hunter Tri, har THS bare gamle spill å spille, da spesielt 2 (SSBB og MKWii). Det er begrenset hvor lenge folk gidder å spille disse spillene. Med mindre dere tar en skikkelig sjefsavgjørelse og gjør noe drastisk, vil jeg dessverre konstatere at denne klanen er så godt som død. Sorry...
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
sonic og link
Citerer Swanton:
Er det ikke på tide at noen innser at denne klanen ikke går noen steder? Nå som det har kommet en klan eksklusivt for Monster Hunter Tri, har THS bare gamle spill å spille, da spesielt 2 (SSBB og MKWii). Det er begrenset hvor lenge folk gidder å spille disse spillene. Med mindre dere tar en skikkelig sjefsavgjørelse og gjør noe drastisk, vil jeg dessverre konstatere at denne klanen er så godt som død. Sorry...

Det er blitt diskutert en god del på hjemmesiden angående om vi burde gjøre noe drastisk. Er ikke kommet frem til noe enda, men skulle ikke forundre meg om noe ble iverksatt i fremtiden.
super smash
Stas at det begynner å bli aktivitet på forumet
Til førstesidenTil forrige side (4)Til siste sideTil neste side (6)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
  5. 05
  6. 06
  7. 07
  8. 08
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 23% Wii U
  • 37% Playstation 4
  • 9% Xbox One
  • 26% PC
  • 6% ALLE!!
Resultat
sonic og link: OC: Om det er et par must have spill, som ikke er noe mindre enn mesterverk, så ja.Følg
2013-05-21 23:36
Ole-Christian: @Kakashi sensei: Det var litt ustabilt tidligere i kveld, men fungerer fint nå.Følg
2013-05-21 22:37
Kakashi sensei: Bare meg Gamereactor ikke funker for?Følg
2013-05-21 22:35
Ole-Christian: @remote: Definitivt. Tror ikke vi skal legge altfor mye i mangelen av viste spill så langt, dog.Følg
2013-05-21 22:18
remote: @OC: Lettere, men kanskje ikke i form av kortere tid. Det blir nok lettere å konvertere til PS4 nå som den har pc-arkitektur, da.Følg
2013-05-21 22:15
Ole-Christian: @remote: Både PS4 og Xbox One ser ut til å bli lettere å utvikle til enn PS3 og 360 da.Følg
2013-05-21 22:09
remote: @OC: Det gjør de nok. Når de begynner med et slikt fokus, aner det meg at det tar lang tid å utvikle spill til den. Tenker på PS4 også.Følg
2013-05-21 22:07
NorGaMaGamer: Gratis? Ja, Gratis kom og ta! http://www.gamereactor.no/blog/norgamagamer/59281/Følg
2013-05-21 22:06
Ole-Christian: @remote: Forventer at de retter opp i en del av skaden på E3.Følg
2013-05-21 22:02
remote: @OC: Ikke av det jeg har sett til nå. Det meste var som forventet. Det er nok bare spillene som kan imponere.Følg
2013-05-21 21:59
skeptisk-heksa: Varme og sol....ergo fluer...Følg
2013-05-21 21:57
Ole-Christian: Ble du imponert, remote?Følg
2013-05-21 21:43
Animorpher: Uff,pengene har flydd ut denne måneden og har enda en storregning som jeg venter på skal komme i posten... :(Følg
2013-05-21 21:42
The Cookiemonster: http://www.gamereactor.no/blog/the+cookiemonster/59271/ Da er bloggserien i gang! Vi starter med en oppsummering av sesong 12/13!Følg
2013-05-21 21:42
remote: Det skal tydeligvis mye til for å imponere i spillbransjen.Følg
2013-05-21 21:36
Ole-Christian: @sonic og link: Du kjøper en konsoll for ett enkelt spill?Følg
2013-05-21 20:56
xXAkresSXx94: Xbox One... Upassende. Konsollen ser merkelig ut.Følg
2013-05-21 20:49
sonic og link: Ser ut til at jeg står over den neste Xbox, med mindre de annonserer et must have spill eller to.Følg
2013-05-21 20:48
Tommy Kvaernerud: Ikke er den bakoverkompatibel heller. Ikke med arcade games engang.Følg
2013-05-21 20:41
Tommy Kvaernerud: Hvis det er fakta at kinect nå er obligatorisk, så er det allerede avgjort. Jeg kjøper ikke XO.Følg
2013-05-21 20:30
BETA +