Norsk
Nyeste
Atrás

Klaner

Vis frem klanen din, eller finn noen å spille sammen med

The Hyrule Soldiers!


Bra ^^

Det ser lyt ut for sammenslåingen...
We have to nuke our imagination!
  • 0
Noen som blir med på brawl?
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
klanen er ikke saa aktiv som foer....? ingen kommentarer paa 3 dager
Mother! Time to GO!
  • 0
Har meldt meg inn i klanen, i hvert fall på siden. Håper på sammenslåing av THS og NB. Så har vell ingen grunn i å vente på å registrere meg.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Har meldt meg inn i klanen, i hvert fall på siden. Håper på sammenslåing av THS og NB. Så har vell ingen grunn i å vente på å registrere meg.


Jeg gråter blod hvis det skjer

Neinei, hvor lenge er det jeg har vært borte?
  • 0
to år...
We have to nuke our imagination!
  • 0
Noen som vil spille brawl?
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Ferien er over og de fleste burde være tilbake, så jeg med støtte fra NB setter prøveperioden i gang med full virksomhet!

Alle som vil være med på sammenslåingen av THS og NB møt opp på IRC, i morgen klokken 18:30.

link: http://webchat.quakenet.org/#
Nickname: brukernavnet ditt på GR
Channel: #thehyrulesoldiers
We have to nuke our imagination!
We have to nuke our imagination!
  • 0
KK! Skal være der
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
  • Enro
  • Enro
Etter at Master_ike abdiserte som leder så ser det ut som at vi har funnet oss selv i et aldri så lite leder dilemma. Vi blir nødt til å arrangere valg om hvem som skal bli vår neste leder snarest.
Vil gjerne ha informasjon om hvem som er interresert.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Har vi begynt sammenslåingen?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Hvis Mike har gått av som leder, foreslår jeg at vi velger en ny leder etter prøveperioden er slutt. Og forressten, det hadde vært en fordel om vi velger EN tråd å skrive i. blir liksom ikke en ordentlig sammenslåing om vi bruker 2 forskjellige tråder.
Mother! Time to GO!
  • 0
noen som joiner brawl?
er du snill med meg, er jeg snill mot deg.... kødder du med meg, SÅ KØDDER JEG MED DEG!!!
  • 0
Jeg har tid, vist det ikke er for seint?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
haha litt sent nå xD men vi kan sikkert brawle senere i kveld? , men fikk akkurat spillet av assasin, så er litt n00b da xD
er du snill med meg, er jeg snill mot deg.... kødder du med meg, SÅ KØDDER JEG MED DEG!!!
  • 0
Hva med å ta noen kamper klokken 19.00?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg kan joine hvis jeg blir ferdig med å skrive Muntlig prøve eksamen oppgaven min
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
tid nå?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nå ja! Men du er mest sansynlig ikke hjeme nå..
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Nå er helgen kommet, det er tid for fredags BRAWL!!!!
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Noen som blir med på MK wii? bro blir med.
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Er det ikke på tide at noen innser at denne klanen ikke går noen steder? Nå som det har kommet en klan eksklusivt for Monster Hunter Tri, har THS bare gamle spill å spille, da spesielt 2 (SSBB og MKWii). Det er begrenset hvor lenge folk gidder å spille disse spillene. Med mindre dere tar en skikkelig sjefsavgjørelse og gjør noe drastisk, vil jeg dessverre konstatere at denne klanen er så godt som død. Sorry...
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Siterer Swanton:
Er det ikke på tide at noen innser at denne klanen ikke går noen steder? Nå som det har kommet en klan eksklusivt for Monster Hunter Tri, har THS bare gamle spill å spille, da spesielt 2 (SSBB og MKWii). Det er begrenset hvor lenge folk gidder å spille disse spillene. Med mindre dere tar en skikkelig sjefsavgjørelse og gjør noe drastisk, vil jeg dessverre konstatere at denne klanen er så godt som død. Sorry...


Det er blitt diskutert en god del på hjemmesiden angående om vi burde gjøre noe drastisk. Er ikke kommet frem til noe enda, men skulle ikke forundre meg om noe ble iverksatt i fremtiden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Stas at det begynner å bli aktivitet på forumet
"............." - Link (TLOZ)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!