Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

The Hyrule Soldiers!

Antall innlegg: 187
Til førstesidenTil forrige side (6)Til siste sideTil neste side (8)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
  5. 05
  6. 06
  7. 07
  8. 08
Diddreactor
Okey da veit jeg det så jeg muligens får vært med til helga
sonic og link
Tror jeg kan stille opp til helgen.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
Diddreactor
Jeg var ikke heme i helga, men jeg trur ikke det er noe jeg skar denne helga, så hvis det er noen som har lyst til å game nintendo til helga så er jeg med;)
sonic og link
Jeg hadde ikke mulighet for å møte opp på lørdag uansett, skal dog ha tid kommende lørdag.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
Diddreactor
Det er bra;)
ZeroFool
mulig jeg kan joine, hvis det er greit???

mike
"Microsoft is not the answer. Microsoft is the question. NO is the answer."
Diddreactor
Jo flere jo bedre
sonic og link
ZeroFool, nå tror jeg at du fortsatt telles som medlem... Velkomen tilbake.
TorLan
My name is Robert Neville. I am a survivor living in Hyrule. I am broadcasting on all AM frequencies. I will be at The Hyrule Soldiers forum everyday at mid-day, when the sun is highest in the sky. If you are out there... if anyone is out there... I can provide an opponent, I can provide battle, I can provide brawl. If there's anybody out there... anybody... please. You are not alone.
sonic og link
Har ikke tid til spilling utenom helgene, og da er jeg ofte opptat med Lol, men skal se om jeg kan få tatt noen runder med brawl til helgen.
ZeroFool
Noen som joiner på Brawl på tirsdagen, altså i morgen?
sonic og link
Tror jeg kan være med, kommer ann på klokkeslettet.
TorLan
Kult! jeg blir gjerne med
ZeroFool
18:43?
sonic og link
Rundt kl: 17.00 passer best for meg.
Diddreactor
Hey everybody! Jeg har fått meg en 3DS og Mariokart 7! Er det noen andre her i hyrule soldiers som har mariokart 7 og er villige til å bli eid I så fall så er friend coden min 3995-7158-6287
sonic og link
Har MK7, skal legge deg til når jeg får mulighet for det, er selv ganske god, så tror det skal bli vanskelig å eie meg (i det minste om gjenstander ikke er med).

FC står på profilen min.
Diddreactor
Nice. Da adder jeg deg etterpå idag
Diddreactor
Nå begynner det å bli ganske lenge siden vi bestemte os for å spille mario kart sammen Men jeg har ingen ting å gjøre gjennom helga, så hvis noen har lyst så kan vi ta os en runde med Mariokart 7
sonic og link
Får ikke spilt før i morgen, men da kan jeg bli med på litt forskjellig.
Diddreactor
Da blir det mario kart i morra
sonic og link
Skal si i fra når jeg har tid. Anbefaler å stikke innom chattekanalen på hjemmesiden.

EDIT: Har tid nå, og sannsynligvis store deler av dagen.
Diddreactor
Jeg er klar når du er. Bare et spørsmål, og det er. Kan du sende en link til chatten på hjemme sia. Jeg husker ikke nettadressen
sonic og link
http://thsforum.forumnn.com/ Må være innlogget for å kunne delta i chatten.

Stikker innom MK7.
fattigmann
lol
Jeg er tøff på internett
Til førstesidenTil forrige side (6)Til siste sideTil neste side (8)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
  4. 04
  5. 05
  6. 06
  7. 07
  8. 08
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 22% Wii U
  • 35% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 27% PC
  • 5% ALLE!!
Resultat
sonic og link: OC: Om det er et par must have spill, som ikke er noe mindre enn mesterverk, så ja.Følg
2013-05-21 23:36
Ole-Christian: @Kakashi sensei: Det var litt ustabilt tidligere i kveld, men fungerer fint nå.Følg
2013-05-21 22:37
Kakashi sensei: Bare meg Gamereactor ikke funker for?Følg
2013-05-21 22:35
Ole-Christian: @remote: Definitivt. Tror ikke vi skal legge altfor mye i mangelen av viste spill så langt, dog.Følg
2013-05-21 22:18
remote: @OC: Lettere, men kanskje ikke i form av kortere tid. Det blir nok lettere å konvertere til PS4 nå som den har pc-arkitektur, da.Følg
2013-05-21 22:15
Ole-Christian: @remote: Både PS4 og Xbox One ser ut til å bli lettere å utvikle til enn PS3 og 360 da.Følg
2013-05-21 22:09
remote: @OC: Det gjør de nok. Når de begynner med et slikt fokus, aner det meg at det tar lang tid å utvikle spill til den. Tenker på PS4 også.Følg
2013-05-21 22:07
NorGaMaGamer: Gratis? Ja, Gratis kom og ta! http://www.gamereactor.no/blog/norgamagamer/59281/Følg
2013-05-21 22:06
Ole-Christian: @remote: Forventer at de retter opp i en del av skaden på E3.Følg
2013-05-21 22:02
remote: @OC: Ikke av det jeg har sett til nå. Det meste var som forventet. Det er nok bare spillene som kan imponere.Følg
2013-05-21 21:59
skeptisk-heksa: Varme og sol....ergo fluer...Følg
2013-05-21 21:57
Ole-Christian: Ble du imponert, remote?Følg
2013-05-21 21:43
Animorpher: Uff,pengene har flydd ut denne måneden og har enda en storregning som jeg venter på skal komme i posten... :(Følg
2013-05-21 21:42
The Cookiemonster: http://www.gamereactor.no/blog/the+cookiemonster/59271/ Da er bloggserien i gang! Vi starter med en oppsummering av sesong 12/13!Følg
2013-05-21 21:42
remote: Det skal tydeligvis mye til for å imponere i spillbransjen.Følg
2013-05-21 21:36
Ole-Christian: @sonic og link: Du kjøper en konsoll for ett enkelt spill?Følg
2013-05-21 20:56
xXAkresSXx94: Xbox One... Upassende. Konsollen ser merkelig ut.Følg
2013-05-21 20:49
sonic og link: Ser ut til at jeg står over den neste Xbox, med mindre de annonserer et must have spill eller to.Følg
2013-05-21 20:48
Tommy Kvaernerud: Ikke er den bakoverkompatibel heller. Ikke med arcade games engang.Følg
2013-05-21 20:41
Tommy Kvaernerud: Hvis det er fakta at kinect nå er obligatorisk, så er det allerede avgjort. Jeg kjøper ikke XO.Følg
2013-05-21 20:30
BETA +